Enten mexicaanse griep, wat gaan jullie evt doen?

Zo, dat viel mee zeg! Normaal met de prikjes bij het cb is Danique altijd best heel erg verdrietig, maar nu viel het reuze mee. Ze heeft even gehuild toen de prik erin ging, en toen de vloeistof erin gespoten werd, maar daarna was ze stil. Ze hadden in de sporthal pepernoten voor de kindjes, dus heb er een paar meegenomen voor Danique. Ze heeft in de auto op de terugweg lekker zitten smikkelen en ligt nu te slapen. De plek waar ze geprikt was, was net ook nog niet rood.

Iedereen die nog moet, Sterkte!

Wij moeten vanmiddag om 16.45/ 17.30. Pappa gaat met Morgan en kan niet zeggen dat ik dat erg vind. Mamma zorgt voor een lekker hapje als ze thuis komt en daarna lekker naar bed denk ik

Groetjes,

Michèle

fijn dat het goed is gegaan bij de kindjes!
Michele: succes met Morgan! ok aan jullie wordt gedacht!
geef r mara vast een dikke kus van Rico, want hij mag morgen (brrr ik moet wel mee!!)

Zal ik tegen pappa zeggen dat ie die moet geven en Rico een dikke kus van Morgan. Enne komt wel goed meid. Net als met de gewone prikken enne jij mocht naar je cb he… wij moeten naar een sporthal…

Groetjes,

Michèle

ja i know maar toch, ze zullen elkaar wel aansteken met huilen
hellpp haha
enne rico is blij met morgan haar kusje

Wij moeten dadelijk om 15:00 voor het spuitje…
Pff ben zo nerveus! Oma rijd ons maar ze gaat niet mee naar binne ze vindt dat al helemaal niks!!

Eigelijk moesten we tussen 11:30 en 12:30 Maar aangezien ons vervoer OPEENS niet kon hebben we het moeten verschuiven naar later…Mama erg opgereegd maar het is niet anders!
Ben benieuwd hoe me meisje het dadelijk doet.zelf heb ik de spuit afgelopen vrijdag al gekregen

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Angel and Memorial tickers

Oeh kun je spuitje veranderen in prikje, dat klinkt want minder eh ja eh dierenarts zeg maar…

Enne morgan gaat altijd heel sarcastisch lachen als andere kindjes huilen…

Groetjes,

Michèle

he verdorie! rico heeft koorts! verder is ie wel goed te doen maar wil niet slapen, zo gauw hij ligt is het krijsen
doet wat pijn ofzo wat weet ik niet.
hopelijk is het morgenvroeg weg.
echt vervelend net nu!

quote:
Ze hadden in de sporthal pepernoten voor de kindjes, dus heb er een paar meegenomen voor Danique. Ze heeft in de auto op de terugweg lekker zitten smikkelen en ligt nu te slapen.

Iedereen die nog moet, Sterkte!

Ik wil ook iedereen succes wensen… die stoere boys en girls slaan zich er wel door. Soms beter als hun mama’s

Wil even reageren op die pepernoten… dat is het belangrijkste wat ze zich in alle openbare ruimtes (huisarts/apotheek/winkels/op de werkvloer)hebben ontzegd om GEEN schalen met pepernoten neer te zetten. Waarom? Daar zit iedereen met zijn handen in … en zodoende de grootste oorzaak van besmetting!

Gelukkig hadden ze het hier op schaaltjes gedaan, zodat je het met schaaltje en al mee kon nemen. Van die papieren bordjes, met een leuk poppetje erop. Dus daar was wel over na gedacht

maar er komen toch geen kindjes met 38 of hoger, en dat is een 1 van de kenmerken, dus zo besmettelijk zal het daar niet zijn.
je moet wel heel gek zijn om daarheen te gaan met een kind dat koorts heeft.
enne rico krijgt geen pepernoten ik neem zn eigen koek wel mee

Je moet ze de kost geven Inge die dat gewoon wel doen.

Groetjes,

Michèle

Wij moesten ook naar een sporthal, en er liepen inderdaad nogal wat kindjes rond waarvan ik het me afvroeg… Dikke snotneuzen, rooie oogjes… Half open oogjes, hoesten…

Hier ook in de sporthal. Alles is goed gegaan en we stonden binnen vijf minuten weer buiten. Hopelijk krijgt hij geen last.

Liefs

[img]http://lb2m.lilypie.com/2s9dp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Ik heb net de dokter gebeld of wij voor 11 uur nog kunnen komen voor controle
rico heeft de hele dag al niet geslapen en heeft koorts.
hij gilt de hele boel bij elkaar als ik hem in bed leg.
pcm helpt wel tegen koorts maar niet tegen zijn “pijn” of wat het ook is.

de dokter heeft geadviseerd dat als hij morgenochtend koorts of verhoging heeft niet te gaan. en ik wil persee wel! dus ik hoop dat hij geen verhoging heeft.
ze gaan zn oortjes ook even nakijken.
vind het echt rot, hebben we eindelijk besloten de vaccinatie te halen, is ie nu ineens niet lekker

Kan me voorstellen hoe rot je je voelt Inge.

Het is al geen makkelijke beslissing en dan heb je hem eindelijk gemaakt en dan is Rico ziek. Hoop echt voor jullie dat hij beter is morgen.

Beterschap voor de kleine man!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@ Inge
wat vervelend. Zul je net zien idd

Trouwens in de brief stond dat kinderen boven het jaar in de arm een prik krijgen. Jesse heeft hem in zijn been gehad terwijl hij 15 maanden is.
Bij jullie ook in het been?

Liefs

[img]http://lb2m.lilypie.com/2s9dp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

waarom kreeg jesse hem in zijn been dan? heb je dat niet gevraagd?

Hier ook in het been, had nog gezegd dat ik graag wilde dat ze hem in de arm zetten, omdat ze nu dus begint te stappen en zo. Maar omdat er nog niet zoveel vetweefsel in de armpjes zit wilde ze hem perse in haar been doen…

Ze zei dat het beter was voor kinderen onder de twee om in hun been te krijgen ivm spieren dat is alles wat ze erover zei.
Zolang het maar werkt vind ik het ok.

liefs