Enten mexicaanse griep, wat gaan jullie evt doen?

Tigo is vanmorgen ook geweest, even een pruillipje en een “Au, mama” (toen sprongen de tranen dus bij mama in de ogen, momenteel enorme zwangere emo-doos), maar toen was het alweer over, helemaal toen Tigo van een lieve meneer een mandarijntje kreeg!

ja ik heb dat al vele malen hier in dit topic vermeld dat het een dood virus is. ook met uitleg,
maarre bakmama, snap ook wel dat je niet alles gelezen hebt

wat een stoere kindjes allemaal op ikkeben zeg!
Wij stonden ook binnen 5minuten weer buiten, stonden iets van tien tafels om te prikken en ging echt lopende band, achteraf nog een mandarijn gekregen! Haha.

Eliza heeft vanmiddag 2x gespuugt, geen verhoging en is gewoon vrolijk. Ik weet niet of het van het prikken komt, kan ook tandjes zijn.

Andere kindjes ergens last van?

Liefs Shirley.

Rens heeft tot nu toe nergens last van. Hij was gewoon vrolijk geen koorts en ik mocht zelfs de prikplek aanraken. volgens mij heeft hij er dus echt geen last van. Gelukkig maar want de volgende moet hij op zijn verjaardag 14 december en het zou toch wel sneu zijn als hij er dan beroerd van is.

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wij zijn ook morgen middag aan de beurt!! Succes iedereen

Liefs

[img]http://lb2m.lilypie.com/2s9dp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Wij zouden morgenmiddag om 13.15 uur moeten. Dan slaapt Tim al, dus voor ons een vervelende tijd. Helaas konden de buren niet ruilen, dus hadden we ons er al bij neergelegd. Gelukkig stond de buurvrouw vanavond op de stoep dat ze toch kon ruilen. Nu moeten we om half 11 s’ochtends en dat is voor ons een veel betere tijd. Vind het al niks en als hij dan ook nog eens heel moe is als we daarheen gaan, dan is het voor hem ook heel vervelend. Ben dus erg blij dat we nu in de ochtend gaan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Oh en ik vergeet iedereen die ook nog moet succes te wensen.

Bij deze dus succes iedereen en laten we hopen dat ze er geen last van hebben.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Wij hadden volgens mij vandaag gemoeten, maar hebben het niet gedaan!
Heb de brief hier nog ergens ongelezen liggen.
Ik vind het niet nodig.

Veel succes met enten en de geente kinders!
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

En hoe is het met de kindjes die geprikt zijn
Justin heeft een beetje verhoging en is niet zo in zijn hum
Dus die blijft thuis bij mama is ook wel eens lekker
Voor de kindjes die vandaag gaan
Heel veel succes en het is zo gebeurt

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin
Photobucket

Met een uurtje rijden wij die kant op… Mama heeft vannacht geen oog dicht gedaan, ben zo zenuwachtig!! Maar we hebben dus vannacht besloten dat ze de prikken wel krijgt… Pff… Echt vreselijk dit.

@ Anne: Wij hebben ze ook niet gehaald gister.
Kon het niet over mn hart verkrijgen.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Wij moeten om 15.10 ook net in zijn slaap. Ik heb ook niet echt goed geslapen en vanmorgen zo misselijk en overgeven bah… Nee ben niet zwanger hoor. Denk dat ik een gewoon griepje heb. Hopelijk voel ik me straks wat beter.

Succes iedereen straks

liefs

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2m.lilypie.com/2s9dp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - kikie op 24 Nov 2009 08:56:06

Met Eliza gaat het goed, niet meer gespuugt en ook geen verhoging.

Succes alle andere kindjes die vandaag gaan! We denken aan jullie

Liefs Shirley

iedereen succes vandaag!
Ik denk aan jullie!

Wat fijn dat Eliza nergens last meer van heeft.

Pff deze normaal zo nuchtere mama is nu gewoon zenuwachtig. Haha en er moet veel gebeuren voordat ik zenuwachtig ben…maar dit. Heb wel prima geslapen hoor. Heb er sinds een half uurtje last van. En dat terwijl ik me ook nooit druk maak om de prikjes bij het CB. Maar goed we zullen zien, nog 40 minuten dan moeten we er zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

ik ben best snel zenuwachtig sandra, moet je nagaan zit nu al te trillen voor morgen haha.
maar dat doe ik ook bij de cb prikjes, maar nu natuurlijk iets meer, omdat het nog een vrij nieuw vaccin is. logisch toch
heel veel succes meisie!

Dank je Inge.

Ja, het komt ook gewoon omdat ik er niet 100% achtersta. Mijn man wel, maar ik vind het nog best moeilijk. Er zijn nog zoveel onduidelijkheden voor mijn gevoel en dat is idd niet zo bij de prikjes van het CB. Maar goed Tim heeft ook al bronchitus dus dat is voor mij ook een van de redenen om toch te gaan.

Maar goed we zullen zien, ga zo weg en laat straks weten hoe het gegaan is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

meisie dat heb ik ook maar de rede daarvan is puur mn angst over het wel of niet kunnen van het vaccin.
daar moeten we het natuurlijk niet om laten want de bewijzen zijn er dat de bijwerkingen erg mild zijn.
tenzij ze al erg allergisch zijn dan kunnen idd bijwerkingen optreden als een allergische reactie.
nouja, ik denk aan jullie zo!

Ondertussen zijn we een nacht verder…Tigo heeft negens last van, alleen als je er tegenkomt zegt hij au…vannacht wel één keer wakker (gebeurt wel vaker hoor) toen voelde hij wel wat warm aan, maar heb hem niet getemperatuurd zo midden in de nacht. Vanmorgen net zo vrolijk als anders, dus niks aan de hand hier!

We zijn weer terug en het is allemaal heel goed gegaan.

Tim moest bij mij op schoot zitten en liet alles heel rustig over zich heenkomen. De ene vrouw zette de prik en de andere vrouw leide Tim af tijdens het zetten van de prik. Toen de prik erin ging toen begon hij even hard te huilen, maar dat was al heel snel over. Hij liet zich rustig aankleden door me etc en was ook meteen weer vrolijk. Hihi vooral bij het zien van zijn koekje na de prik. Hij heeft zijn koek opgegeten en toen zijn we weer lekker naar huis toe gereden. Hij loopt nu vrolijk door de huiskamer heen, dus tot nu toe gaat alles goed.

Sterkte voor iedereen die nog moet.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker