Enten mexicaanse griep, wat gaan jullie evt doen?

@Mama jade, in de oproep brief van ons staat dat bijwerkingen BINNEN 24 uur optreden. meestal dan he.
tenmisnte binnen 1 dag na dat ze de prik hebben gehad ofzoiets. of ik lees het verkeerd kan ook
succes vanacht! en laat je wat weten??

@Michelle: ja dat zei Rijco ook al, dat als het in een sporthal was dat hij dat dan ging verzetten. ook op het cb hier zal het stikke druk zijn. omdat een hoop postcodes op dezelfde tijd vallen als rico, is misselijk hoeveel kinderen er dan komen om die tijd.
en hoeveel er geweest zijn. wemelt natuurlijk van de bacterieen dan…
rot idee he.
ik wil m eigenlijk ook uitstellen en bij de dokter laten geven.
zeg gfewoon dat ie koorts heeft
ze verzetten de prik datum alleen voor een hele goede rede.
dus nie omdat jij er nie gerust op bent.
zeg gewoon dat ie ziek is. heeft 38,6 ofzo

@mama van rico,

ow oke, gebeurt is gebeurt, en ik had het anders toch niet verzet hoor .

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Frauk

@saro, is idd moeilijk. Hier is het zo dat ik mij erin verdiep, mijn vriend de samenvatting geef en a.d.h. daarvan nemen wij een beslissing…dus heb ik daarin ook wel een overhand in… en dat is soms best wel vervelend!

Groetjes Frauk

quote:
@saro, is idd moeilijk. Hier is het zo dat ik mij erin verdiep, mijn vriend de samenvatting geef en a.d.h. daarvan nemen wij een beslissing....dus heb ik daarin ook wel een overhand in... en dat is soms best wel vervelend!

Groetjes Frauk

Ja best wel, zeker omdat hij eigenlijk aangeeft het onzin te vinden. Maar echt erin verdiept heeft hij zich niet, dus naar mijn idee dan ook geen echte overwogen keuze.
Maar goed. Ik ga het wel doen heb ik net besloten. Beslissing is nu gemaakt, dus ik moet niet meer gaan twijfelen

ik krijg er gewoon bijna zin in

Ja na veel negativiteit gaan er toch ineens veel overstag

Groetjes Frauk

ja wel he…was het maar al zover, dan waren we er vanaf.
maar ben toch blij met onze keuze.
of dat achteraf nog zo is moet nog blijken

even gewijzigd, toetsenbord loopt constant vast en ik ben nogal snel met verzenden.
stonden halve zinnen

Gewijzigd door - MamavanRico op 17 Nov 2009 21:45:29

Hallo allemaal,

Ik wil even reageren op deze topic, maar geef eerlijk toe nog niet alles gelezen te hebben (12 pagina´s vond ik wat lang, dus bij deze mijn excuses als ik in herhaling val…), maar wij hebben besloten om ons zoontje Tigo wel in te laten enten. De reden waarom wij overstag zijn is dat er werd aangegeven dat de ziekenhuizen het zeer waarschijnlijk niet aan zouden kunnen als er veel (vooral kleine) kinderen worden opgenomen, nou daar moet ik niet aan denken, als mijn zoontje zodanig ziek zou worden dat hij hulp nodig heeft en je kunt dan nergens terecht, of helemaal aan de andere kant van het land! Plus het feit dat er een grote kans bestaat dat kleine kinderen blijvende schade kunnen oplopen van beademingsapparatuur.
Ikzelf ben bijna 34 weken zwanger en heb vanmiddag de eerste prik gehaald, viel reuze mee trouwens en (nog) geen last van bijwerkingen o.i.d.

Groetjes Verna

Ik ben er nog steeds niet uit hoor!
Ik zit nog steeds meer naar de Nee kant. Ik weet niet wat de bijwerkingen zijn.

En als ik zwanger zou zijn zoals hierboven, dan zou ik sowieso de prik niet nemen, omdat het nog niet getest is op zwanger vrouwen, en wat voor een inpact het heeft op de baby!

maar goed het is iederrs eigen keuze uiteraard (gelukkig maar)!

Ik ga er nog even goed over hebben met mn vriend!

Slaap lekker allemaal

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Ik hoop voor je dat het gaat lukken Michelle. Maar ik verwacht niet dat ze uitzonderingen gaan maken door je naar de huisarts te sturen. Wij moeten hier ook naar een sporthal voor het enten. Kan me ook goed voorstellen dat het anders veel te druk wordt als iedereen naar een huisarts toe moet. En daar komen tenslotte ook veel mensen. En wat ik heb gehoord is dat je wel meteen na de 1e enting beschermd ben.

Saro, wat vervelend dat je de keuze zelf moet maken. Het is tenslotte jullie kindje samen, dus dan wil je lijkt mij dat soort beslissingen ook samen nemen.

Wij doen het wel, ondanks dat ik soms ook nog wel twijfel. Maar goed alles in het vaccin is getest en als het niet veilig is laten ze echt zoveel kindjes niet inenten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

quote:
Ben ik dan de enige die de oproep nog niet heeft gehad? Zal morgen dan wel komen!

Liefs wil

<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lilypie.com/pic/2009/09/11/3bbD.jpg" width=“60” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb1f.lilypie.com/cRhSp2.png” width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

<a href="http://daisypath.com/">[img]http://dvcf.daisypath.com/489yp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Daisypath Vacation tickers” /></a>

Nee ik ook nog niks gehad… wordt gewoon vergeten… tja dan is keuze niet moeilijk om te maken…

Maar keuze was al gemaakt…

Wij hebben de oproep gisteren gekregen. Bijgesloten folder over de mex. griep nog eens gelezen en toen alleen nog maar meer overtuigd om juist níet in te enten. Grappig hoe dat verschilt bij iedereen. Hoe de mex. griep beschreven wordt is het een gewone griep waarbij HEEL SOMS kinderen kortademig worden en dergelijke. Nou, dan ben ik niet bang. Griep is griep en dat HEEL SOMS is maar een kleine kans. Dus wij blijven bij ‘nee’.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik heb nog niks gekregen, wachten het maar even af als ik donderdag nog niks in de bus heb dan bel ik me ha, vraag ik wel of Morgan mijn inenting kan krijgen.

Groetjes,

Michèle

Wij ontvingen gisteren voor onze jongste ook de oproep. Ik moet zeggen dat als dat stomme papiertje in je bus valt, je toch nog weer twijfelt. Maar vooralsnog is het besluit hier “niet” enten.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik sta voor de klas en bij ons op school is er in ieder geval bij een meisje Mexicaanse Griep vastgesteld, daarom heb ik als zwangere toch gekozen voor de vaccinatie. Wat ik begrepen heb is dat de vaccinatie dezelfde hulpstoffen heeft als de ‘gewone’ griepprik en de DKTP-prik, en die heeft onze zoon gewoon gehad.
Met die vaccinaties heb ik ook wel eens getwijfeld, maar nooit zoals nu met die MG-prik. Kijken jullie nu ook anders naar die andere vaccinaties?

Ik heb ook geen oproep gehad nog, hoor!

Het moest natuurlijk ook allemaal op heel korte termijn gergeled worden.
Wij gaan em wel halen, al twijfelt mn man zo af en toe nog wel. Maar ja, die twijfelde ook over de naam tot de dag dat Nora geboren werd… is gewoon een tijfelkont!

liefs

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha hier was pappa er eerder over uit dan mamma

Groetjes,

Michèle

Hahahahaha!!

Ik belde mn vriend op met de naam Noah, en hij vondt het gelijk goed… Dus dat is ook de naam geworden!

Maar goed… ik twijfel nog steeds, ik zit ook nog steeds naar de Nee kant, maar goed… we zullen zien, ik moet maandag pas dus heb nog even om er over na te denken!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

@Michele: eerst wist ik zeker dat het een ja werd en rijco twijfelde, toen twijfelde ik, en wist rijco zeker dat het een ja was.
nu vinden we alle 2 ja, en daar blijft het bij!

maar dames ik heb goed nieuws voor ons (al zeg ik het zelf)
ik had gebeld naar de ggd dat onze postcode letters niet in het “tijd” lijstje stonden.
toen zei hij dat wij dan om kwart voor 5 moesten.
ik zei toen dat ik het daar niet mee eens ben omdat ik niet net als de vorige keer de hele nacht in de weer wilde lopen.
hij vroeg uitleg, en die gaf ik hem. namelijk dat rico toen ook es heel ziek was geworden en lag te schokken in bed wat nog net geen koortsstuip was.
toen zei hij dat we om 11 uur al mochten komen: WHOEHOEE! hele opluchting dus!

Das mooi inge. Ach wat ik al zeg heb ik morgen nog steeds geen brief bel ik me ha wel even misschien dat morgan mijn enting krijgen kan.

Groetjes,

Michèle