och lieve schat toch,
ik begrijp precies hoe je je voelt, maar dat weet je!
Ik heb bij een artikel van de telegraaf reacties gelezen
waar de helft zegt dat ie veilig is, en de andere helft zegt nare bijwerkingen te hebben gehad zoals: rode dikke bulten, kortademig, hoofdpijn, erg ziek…
degene die dan weer geen bijwerkingen hebben gehad reageren op de mensen met bijwerkingen dat ze geen broodje aap verhalen moeten vertellen, waarop zij weer als reactie krijgen:
als meneer A aan de schijterij raakt door uien en meneer B niet, kan meneer B niet zomaar zeggen: van uien raak je niet aan de schijterij
(haha moest wel lachen) maar ja, de 1 krijgt wel bijwerkingen de ander niet.
mochten ze bijwerkingen krijgen, is dat naar mijn gevoel niet door het virus wat is toegevoegd, maar door die chemische rotzooi die ze ook in inentingen stoppen zoals kwik.
een allergische reactie dus.
enfin… mn twijfel zit er gewoon in, dat als sommige volwassene heel ziek worden van die prik, en andere niet, hoe dat dan met kinderen zit. hetzelfde is met bepaalde medicatie, die zijn niet voor kinderen bestemd. hoe weten ze dat dit vaccin veilig is voor kinderen, dat zij ipv een heftig reagerende volwassene nog heftiger reageren dan die volwassene.
anderzijds…mocht hij het krijgen en aan de beademing moeten omdat zijn weerstand minder is (wat dus het geval is met zn verkoudheid e.d…) vergeef ik het mezelf NOOIT als dat zou gebeuren.
dusja…het is een beetje de negatieve en positieve dingen tegen elkaar wegstrepen… en wat blijft dan over.
maar ja als het vaccin toch vervelende klachten teweeg brengt, vergeef ik ook dat mezelf niet. ik vind het gewoon erg moeilijk hier een keus in te maken. ik weet niet of ik die keus uberhoudt wel kan maken… maargoed “de” dag komt er toch aan dus een beslissing zal genomen moeten worden, want als je blijft twijfelen ga je uiteindelijk niet, en dan heb je toch gekozen voor niet inenten…snapje me nog??