Nee, wat dat betreft lijkt ze op mama, want die houdt ook niet van veel verandering! Ik denk dat Julia best een gevoelig kind is, dat niet te veel achter elkaar moet hebben. Als ze van het kdv komt, waar ze het trouwens geweldig vindt, is ze ook echt totall loss. Ze heeft net een uur ofzo gespeeld op het kleed en nu was ze ook weer moe. Hoewel…ik zie dat de babyfoon uitslaat, dus ik denk dat ze NIET wil slapen, ook al zag ik dat ze in haar ogen wreef. Maar ja, net een hele erge poepbroek verschoond. Het zat tot op haar rug, dus ze moest worden omgekleed en daardoor werd ze weer wakker! Ze ligt nu wat te brabbelen, misschien valt ze nog in slaap?
Die klok inderdaad! Owwwww, ik ben benieuwd hoor! We kunnen een uur minder slapen en dan staan de babyklokjes nog op de oude tijd…Ach, we zien wel toch? Wel een voordeel dat de klok wordt verzet: het wordt zomer! Is toch ook heerlijk? Hoewel, gisteren was die vent bij ons in de straat weer achterlijk laat (na twaalven) muziek aan het draaien. We wonen in een rustige buurt, die andere mensen MOETEN het ook gehoord hebben lijkt me. Als die gozer het blijft doen, moet er echt wat van gezegd worden. Zijn raam staat ook open als het regent, kun je nagaan straks in de zomer, dan gaat hij denk ik ook in zijn tuin muziek draaien! VRESELIJK HE! ![]()
Groetjes Rainbow, trotse mama