Moggu forumvriendinnetjes!
Nou, het was weer BINGO. Julia ging heerlijk slapen om 19.15 uur, ze viel meteen in een diepe slaap. Heel lief. Ook zij is een Zwitsers uurwerk, dus exact om 22.30 uur werd ze wakker en dronk ze langzaam haar fles leeg. Meteen weer terug in slaap. En toen, rond 03.00 uur, bleek ze zich omhoog geworsteld te hebben. Ze miemelde een beetje en ik dacht dat ik haar met een speen wel weer terug in slaap zou kunnen krijgen. Voor een half uur dus. Toen was het BRULLEN, KRIJSEN. Ik gaf haar toen maar een beetje water, maar mevrouw wilde dat niet. Zodra ze water proefde i.p.v. melk duwde ze de fles heel arrogant weg. Weer terug gelegd, maar het krijsen bleef. Toen maar wat water met 1 schepje gegeven, maar dat was een slappe hap en die weigerde ze dus ook. Ik werd er pis-chagerijnig van en voelde me toen een slechte mama omdat ik Julia een beetje streng terug in bed legde en snauwde: ‘Kom op, we gaan nu slapen. Mama is niet gek en hoeft niet te doen wat jij wilt!’ Ze bleef gillen en hard huilen. Uiteindelijk toch maar een 90cc+3 schepjes gegeven en toen dat na 3 minuten op was viel ze voldaan in slaap. METEEN.
Ik denk toch dat ze honger heeft hoor. Ze is meteen stil na het melksnackje en dat is voor iedereen fijn. Ik zat ermee dat we weer op 4,5 fles zitten nu, maar misschien is het inderdaad tijdelijk? Als ik haar zo stil kan krijgen, moet het maar. Ze krijgt duidelijk nog te weinig bijvoeding voor een baby van bijna 7 maanden, dus ik ga straks ook 200 gram fruitpotjes kopen! Tot die tijd hoop ik dat ik straks 60+2 kan geven, want ik ben anders bang voor haar niertjes, dat het te veel vocht is…Of maakt dat niet uit?
Al met al toch wel redelijk geslapen, op het hongergekrijs na dan. Mijn vriend wil trouwens niet dat ze 's nachts weer gaat drinken, maar hij merkte wel dat het hielp, dus misschien gaat hij ook om? Hij kan gewoon slapen als ze huilt, ik niet. Ik geef haar dan toch maar lekker melk!
Dat was de up-date meiden! Jullie goed geslapen?
Groetjes Rainbow, trotse mama