Bij ons mag het ook gewoon (gelukkig ). We moesten wel een formulier ondertekenen dat we het KDV toestemming geven op in te bakeren. Ze houden zich op het KDV trouwens ook heel goed aan zijn ritme zoals hij het thuis ook heeft. Daardoor slaapt hij op het KDv net zo goed als thuis en komt hij niet helemaal oververmoeid thuis.
En wéér een nacht op de bank
Ja wij moesten ook iets ondertekenen… Fijn dat ze het schema aanhouden… Bij ons gaat het nog wel is anders, maar hij is altijd wel heel lief hoor als hij tj=huis komt!
Ja, bij ons deden ze het gelukkig ook gewoon. We hebben even uitgelegd hoe de Pacco werkte en dat heeft nooit problemen gegeven. Fijn he, dat ze daar ook mogen inbakeren? Anders zouden we eenmaal thuis met drukke huilbabietjes hebben gezeten! Nu slaapt Julia trouwens (gelukkig!) prima in de slaapzak. We hebben er veel moeite mee gehad he, maar uiteindelijk kwam het goed. Als Julia het kan, kunnen Dani en Kikie het zeker, want Julia was een die-hard inbaker fan!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Nou, Julia heeft vandaag haar eerste groentehap 6+ op en die fietste er prima in. Helemaal OP! Dat was om 17.30 uur en toen had ze natuurlijk de 18.00 uur fles niet meer nodig. Ze krijgt straks nog wel een fles en dan (ik hoop van niet) misschien nog 90 vannacht. Ik heb wel een goed gevoel bij de 6+ potjes en straks het brood. Ik denk dat het echt honger was dat huilen 's nachts en het doorkomen van een tandje. Yes, ik zag vandaag een wit randje! Ik trots! Ik vind jullie schema’s heel goed, dus die neem ik over. Ik vraag me alleen af of jullie kindjes dan pas tegen 20.00 uur gaan slapen dan? Julia valt vaak al om om 18.45 uur en dan weet ik niet of ik haar wakker moet houden voor die fles van 19.30 uur? Wat nu???
Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh bofkont. Morgan heeft nog steeds niks, ja last van haar mondje. Enne vanmorgen een gezichtje dat helemaal onder de snot zat dus mamma moest boenen vanmorgen. Maar wederom een complete nacht doorgeslapen en zelfs weer zonder tul. Ze valt er mee in slaap maar ze wordt er niet wakker voor. Heerlijk. Ze gaat maandag uit logeren, hopelijk voor oma is ze daar ook zo lief
Ik hoop alleen dat haar tandjes ook snel komen want ze is boven ook aan het rommelen.
Groetjes,
Michèle

Ik had toentertijd dezelfde vraag Rainbow. Bij ons heeft het zich opgelost, omdat we de laatste fles niet meer gaven maar vanaf zeven maanden gewoon een toetje na het eten. En daarop sliep ie ook door. Dus wij hoefden hem niet wakker te houden. De fles van 15.00 uur zijn we dus langer blijven geven, maar die is er nu met 9 maanden ook af gegaan.
Groetjes!
Hey Mriek,
Hoe gaat het nu met Erik, voelt hij zich alweer beter?
Misschien heb je het al ergens geschreven, maar heb gisteren de hele dag niet achter de computer gezeten. Heb een voorhoofdholte ontsteking. Zit dus aan de anti biotica en zoutoplossing en voel me niet super.
Laatste wat ik had gelezen was dat je hem op het KDV op moest halen.
Groetjes,
Sandra
Dylano krijt om 19.30 de laatse fles rainbow en meestal is hij dan vanaf half 4 wakker, Ook hij tolt dan om van de slaap hoor maar meestal slaapt hij nog 3 kwartier in me armen want na bed krijg ik hem in die tijd echt niet meer. Nu is hij al vanaf kwart voor 3 wakker en dan heb ik dus wel probleem ga hem nu straks nog ff in bed leggen hopelijk nog even hazeslaapje van half uur ofzo en dan red hij het wel weer meestal
Groetjes Michelle
quote:
Hey Mriek,Hoe gaat het nu met Erik, voelt hij zich alweer beter?
Misschien heb je het al ergens geschreven, maar heb gisteren de hele dag niet achter de computer gezeten. Heb een voorhoofdholte ontsteking. Zit dus aan de anti biotica en zoutoplossing en voel me niet super.
Laatste wat ik had gelezen was dat je hem op het KDV op moest halen.
Groetjes,
Sandra<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/geuOp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Hai!
Wat naar voor je, wat zul je een hoofdpijn hebben (gehad). Slaat de antibiotica aan? Ik duim dat je je snel weer beter voelt meid!
Met Erik gaat het beter. Hij heeft geen koorts meer, maar is nog wel steeds heel verkouden. Vandaag niest en hoest 'ie weer als een gek en het snot loopt hem de neus uit (gelukkig wel helder, niet ontstoken dus). 's Nachts is het al drie nachten bal geweest, heb je dat meegekregen? Vijf keer per nacht eruit ongeveer, omdat hij helemaal overstuur wordt. Dus ben zelf nogal brak en hoop met heel m’n hart dat dit niet lang gaat duren…
Groetjes!
och germ jaja dit forum is aanstekelijk
hopelijk is ie snel weer het mannetje Mriek! ik had het al eerder vermeld, maar als je melkproducten gebruikt is dat not done in combinatie met verkoudheid!
het slijm wordt er dikker van en dan hebben ze alleen maar meer last van hoesten en slijm in het keeltje.
Dank je Mriek!
Ik heb idd behoorlijke hoofddpijn. Ben al bijna 3 weken ontzettend verkouden. Terwijl het normaal met een paar dagen over is als ik verkouden ben. Maar goed af en toe ging het een dagje weer beter en dan dacht ik dat het wel weer de goede kant op ging. Heb dus ook gewoon gewerkt enzo, maar de laatste week ging het helemaal niet. Zat met ontzettende hoofdpijn op mijn werk, de hoofddpijn drukte bijna mijn ogen uit mijn hoofd. Zo voelde het in ieder geval. En mijn neus bleef maar potdicht zitten. Dus iedereen zei al dat ik naar de huisarts moest gaan. En ook mijn collega’s wilde dat ik naar huis ging. Maar goed zo zit ik niet echt in elkaar en ga maar door. Ja voor verkoudheid doe je dat niet snel. Maar goed nu deze week was het zo erg dat ik gisteren toch maar gegaan ben. Heb nu 2 dagen anti biotica en voel me nu al een stuk beter. Dus hoop dat ik er morgen of zondag wel een keertje vanaf ben.
Nee, ik heb het niet meegekregen dat jullie er zo vaak uit moeten de laatste paar nachten. Kan me goed voorstellen dat jullie dan behoorlijk brak zijn met zulke nachten. Hoop voor jullie en natuurlijk voor Erik dat hij zich snel weer helemaal goed voelt.
Groetjes,
Sandra
ooh JIJ bent zo ziek? ik heb het verkeerd gelezen, ik dacht 1 tip voor 2 kleintjes (maar ook voor volwassenen geld die tip hoor)
beterschap ermee! voorhoofdholtontsteking is echt kaa uu tee.
heb wel ooit kaakholtontsteking gehad ook geen pretje moet ik zeggen.
hopelijk ben je snel beter.
is je kleine niet aangestoken?
Fijn dat je alweer iets beter voelt Sandra. Met antibiotica kan dat inderdaad snel gaan. Je zult zien: aan het eind van het weekend voel je je bijna weer als vanouds! Hoop ik althans…
Ik weet het Inge, heb het zelf ook altijd als ik verkouden ben: dat moet ik echt geen melk. Ten eerste vind ik het dan gewoon vies smaken en ten tweede krijg ik er altijd enorm slijm van. Geldt het dan ook voor opvolgmelk bedenk ik me net? Daar kunnen we toch moeilijk niets van geven lijkt me.
Groetjes!
Dank je, Inge!
Nee, tot nu toe is Tim nog niet aangestoken. Dus laten we hopen dat dat zo blijft
Groetjes,
Sandra