En wéér een nacht op de bank

oeioei rainbow vloeken!!! Nu kan het nog over een paar maanden niet meer dan moet je echt gaan opletten wat je zegt hahahaha, aaaaen geloof me das echt wennen dat weet ik nog wel van 18 jaar geleden en dan niet eens zo zeer scheldwoorden want dat doe je niet waar je kind bij is niet zo snel althans, maar als je dingen over andere mensen zegt kun je soms in een lastig parket komen hahhaha.
En nee die sperziebonen terug was indd niet lekker hahahah maar voor hem erger als voor mama denk de wasmachine wast alles weer wel.

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Politie blijven bellen rainbow. enne heb je een koop of huurhuis?? Want in het laatste geval kun je de woningbouw ook inschakkelen en als genoeg lui da doen dan kun je hem lozen. Enne anders zelf je muziek hard draaien als hij slapen wil. Is kinderachtig maar werkt misschien wel.

Ik heb ooit de hond van de buren geleend, dat was een grote dob en ben zo verhaal gaan halen, ineens waren ze poeslief.

Groetjes,

Michèle

Gek he dat het dan opeens wel kan, waarom kan het niet op een normale manier vraag je je af

Groetjes Michelle

hAHAHAHAHA, ik zit hier in mijn uppie keihard te lachen om je dob-verhaal! Ik denk dat ik ook eens een pitbull ga aanschaffen, zo een die normaal gemuilkorfd wordt en dat ik dan effe langskom ZONDER MUILKORF! Wij hebben een koophuis en het is gewoon een nette buurt, maar die vent he? Ik weet niet eens wie het is! Maar TOCH weet ik dat het een vent is, hahaha. Dat hoor ik aan de muziek! Ik kan best wel tegen muziek, maar niet om 23.00 uur als doodmoeie mama’s willen gaan slapen! Mogen ze? Ze hebben de hele dag klaargestaan voor hun moppies!

Waar hadden we het ook alweer over? Oh ja, ook over dat vloeken. Doe ik niet veel hoor, ik riep alleen dat die k-vent k-muziek draaide. Hahaha. Ik weet het Michele (goh, opeens twee Micheles hier!) mijn zus vloekte ook weleens en toen zei haar zoontje opeens: ‘K-fiets!’ Dat mag hij niet, maar ja, op school zeggen kinderen wel andere dingen ook. Maar je hebt gelijk hoor, hihi. Of inderdaad zo van: mijn mama zei dat jij een vieze vent bent! Sta je toch ook raar te kijken he! Wel leuk dat jouw kids zoveel verschillen in leeftijd. Of leuk, ik weet natuurlijk niet waarom dat is. Misschien heb je gewoon een nieuwe man? Hoe dan ook, ik bedoel gewoon dat je een baby hebt en een tiener! Lijkt me wel een leuke combi!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ze hebben inderdaad 2 verschillende vaders rainbow en het het is inderdaad leuk, Je ziet ook dat er in 18 jaar heel veel dingen verandert zijn en ook een heleboel dingen nie. In sommige dingen is het wle makkelijk dat je er al 1 van 18 hebt want weet nu wel de dingen waar ik op moet letten zoals het taalgebruik enzo hahahaha

Groetjes Michelle

enne we hebben maar 1 Michèle en 1 michelle hahahhha. Als het beestje maar een naam heeft loll

Groetjes Michelle

enne we hebben maar 1 Michèle en 1 michelle hahahhha. Als het beestje maar een naam heeft loll

Groetjes Michelle

quote:
Ik weet niet eens wie het is! Maar TOCH weet ik dat het een vent is, hahaha. Dat hoor ik aan de muziek!

Haha. Hoe dan?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik noem jou gewoon Michele van Dylano! En Michele is van Morgan! Maar nu weet ik dat het Michelle is!

Aaaah, mijn scheetje ligt heerlijk te slapen met Knuffelpopje. Ze was vanmiddag opeens weer even uit haar hum. Ze had weer flink trek denk ik. Huilend viel ze aan op de bruine boontjes, dat mondje ging steeds open en open, maar ze proeste af en toe wel alles uit. Uiteindelijk heeft ze alles op, dat was smullen. Ze was na haar 18.00 uur fles ook weer vrolijk en ze liet zich, lekker in een mooi nieuw Prenatal-pyjammaatje (echt eentje met een jasje, staat zo lief) in bedje hijsen. Papa is naar een jarige vriend, dus we zijn alleen. Gelukkig is ze nu rustig, want ik vind het altijd best moeilijk als ze veel moet huilen…Kan ik dadelijk lekker een potje thee zetten! En GTST kijken!

quote:
quote:
Ik weet niet eens wie het is! Maar TOCH weet ik dat het een vent is, hahaha. Dat hoor ik aan de muziek!

Haha. Hoe dan?

Groetjes!

Hahahaha, intuitie denk ik! Nee, ik zag daar laatst een vent naar binnen sjokken!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/kDa1p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Aha. Dat verklaart het. Vond het al zo ontzettend ‘op zoek naar het zesde zintuig’…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Meestal zijn het ook mannen. Vrouwen denken over het algemeen wel aan de buren en hun eventuele kinderen.

Enne we hebben een Engelse en een Franse. Ik ben de Franse Michèle (alleen de naam is Frans hoor) enne ik moet er ook op letten soms dat ik mijn eigen naam niet typ.

Mijn mannetje stelde voor om na het bakkie lekker ons nestje op te zoeken. Morgan is al onder zeil. Hopelijk slaapt ze weer net zo lekker als vanacht hoewel ze volgens pappa heeft gemompeld… mamma weet nergens van.

Groetjes,

Michèle

hahaha je mag onze stafford wel ff lenen!
niet dat ie zal bijten…zo lief als een poesje is ie…maar de meeste mensen gaan hier een blokkie om als ze diego zien!
wel lachen is dat…als er een inbreker bij ons komt helpt diego hem zoeken naar waardevolle dingen

groetjes!!

karin

Ik heb ook zo’n allemansvriendje gehad hahaha maar ind de meeste liepen er een blokje voor om. Nu heb ik een maltezer en zelfs daar zijn sommige mensen bang van als ie gaat blaffen maar het beestje s nog banger als iemand hem wil aaien gaat zijn staart tussen zijn benen hahaha. Ik denk soms die mensen denken volgens mij dat ik dat beest mishandel of zo omdat ie zo bang is. Als Dylano maar met zijn handje richting hem beweeg is ie al weg loll. Hij wil altijd alleen maar bij zijn. Dus inbrekers hier ook alle kans hahahaha

Groetjes Michelle

wat gaaf! dus jij hebt ook een amerikaanse stafford gehad??
zijn echt gave beesten! ik snap alleen niet dat sommige mensen ze zo afbeulen door ze te laten vechten…, maar goed…
ze zien er lomp uit maar ze zijn echt lief!
en hij is lief voor ruben…ik laat hem niet alleen met hond, dat niet, maar hij is gelukkig ook niet jaloers of zo…als ruben huilt dat geeft ie hem een dikke lebber…vink schattig!!

groetjes!!

karin

Nee was een geen vast soort hahahaha was kruising van van alles we hadden hem uit het asiel, hadden ze aa neen boom vastgebonden gevonden. Was ook heel lief met kinderen

Groetjes Michelle

Tja, toch hongerig ? Misschien een hapje extra tussendoor, Danoontje start mag ze geloof ik al of lekker fruithapje en dan inderdaad de 6 maanden potjes. Mocht dit echter niet werkenm denk ik toch dat ik weer terug zou gaan naar de nachtvoeding. Nu heb ik dan ook wel eerder gezegd dat ik altijd gestaan heb voor voeden op vraag. Het kan best maar een tijdelijk iets zijn dat ze meer honger heeft, net zo goed als dat ze tijdelijk wel eens minder zal eten/drinken. Daarmee zou het best wel eens voor eventjes kunnen zijn. Maar goed, je hebt het geprobeerd en je popje sliep weer verder voor 3,5 uur en daarmee weet je nu wel wat je er wellicht aan zou kunnen doen om een beetje de nacht door te komen. Beter een klein flesje in de nacht dan met dr op moeten denk ik dan, maar goed zo denk ik. Hopenlijk staat er een heerlijk nachtje te wachten op je, ik ben benieuwd of je buren rustig zullen zijn en je meiske lekker doorslaapt.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

dat is ook erg belangrijk michelle!
enne…rainbow…ik wens je een zalige nachtrust toe!!!

groetjes!!!

karin

Morgan was om 23.00 aan het huilen geslagen. Ik heb geen idee wat ze had. Misschien prikkels want toen ik op het punt stond na 3 keer een tul een fles te gaan maken (za had maar 30cc op van de laatste fles) draaide ze zich om en sliep weer. Al met al heeft het maar 15 min geduurd zag ik later

Om 3 uur had ze ook even een huiltje, maar dat was in haar slaap. Ol haar kinnetje zachtejes beetgepakt. Tul erin gestop en toen was het meteen goed en om 6.00 heeft pappa haar wakker gemaakt.

Een oude vertrouwde nacht dus. Alleen dat neusje he dat zo dicht zit.

Groetjes,

Michèle

Ja dat kan ik wel eens proberen met haar. Dank je voor de tip. En ja ik hoop het ook. Als het dezelfde is die pappa en mamma gehad hebben dan is ze er met een paar dagen vanaf.

Groetjes,

Michèle