hAHAHAHAHA, ik zit hier in mijn uppie keihard te lachen om je dob-verhaal! Ik denk dat ik ook eens een pitbull ga aanschaffen, zo een die normaal gemuilkorfd wordt en dat ik dan effe langskom ZONDER MUILKORF! Wij hebben een koophuis en het is gewoon een nette buurt, maar die vent he? Ik weet niet eens wie het is! Maar TOCH weet ik dat het een vent is, hahaha. Dat hoor ik aan de muziek! Ik kan best wel tegen muziek, maar niet om 23.00 uur als doodmoeie mama’s willen gaan slapen! Mogen ze? Ze hebben de hele dag klaargestaan voor hun moppies!
Waar hadden we het ook alweer over? Oh ja, ook over dat vloeken. Doe ik niet veel hoor, ik riep alleen dat die k-vent k-muziek draaide. Hahaha. Ik weet het Michele (goh, opeens twee Micheles hier!) mijn zus vloekte ook weleens en toen zei haar zoontje opeens: ‘K-fiets!’ Dat mag hij niet, maar ja, op school zeggen kinderen wel andere dingen ook. Maar je hebt gelijk hoor, hihi. Of inderdaad zo van: mijn mama zei dat jij een vieze vent bent! Sta je toch ook raar te kijken he! Wel leuk dat jouw kids zoveel verschillen in leeftijd. Of leuk, ik weet natuurlijk niet waarom dat is. Misschien heb je gewoon een nieuwe man? Hoe dan ook, ik bedoel gewoon dat je een baby hebt en een tiener! Lijkt me wel een leuke combi!
Groetjes Rainbow, trotse mama