Grrrrr, WEER een BAL-nacht gehad! Bij ons in de straat is volgens mij iemand komen wonen die van harde muziek houdt, want ik dreunde om te beginnen zowat mijn bed uit. Ik hoorde de muziek heel goed, ook nog na twaalven. Ik had me toen al lang geergerd en wilde weer op de bank, maar daar hoorde ik het ook! Zwaar irritant. Op Julia’s kamer hoorde je de bass ook goed, al lijkt me dat een baby daar geen weet van heeft?
Ik viel uiteindelijk in slaap, om rond half 3 wakker te worden van een hard huilende Julia. Geen idee wat er aan de hand was! Ze lag te huilen met haar speen in. Heel hard. Ze bewoog heel wild met haar beentjes en hoofdje. Ik heb de tip van Asje opgevolgd en ik gaf haar wat melk, 90cc+2 schepjes. Ze had dat op binnen letterlijk 1 minuut zoiets! Zou ze dan honger hebben gehad? Daarna brabbelde ze wat en viel ze nog 3,5 uur in slaap.
Ze krijgt nu nog 4 maandenpotjes, maar ik denk dat ze daar te weinig aan heeft nu. Volgens mij was ze druk door honger. Zeker omdat ze enorm aanviel op de fles. Ik maak er geen gewoonte van, ben blij dat we ervan af waren, maar we hebben nu een drukker kind teruggekregen. Eentje met trek denk ik! Wat denken jullie? Overgaan op meer eten???
We gingen zwemmen vanmorgen en ze zwom als een zombie. Huilen ook toen ze aangekleed werd. Ze viel daarna meteen in slaap. Nu moet ik haar helaas wakker gaan maken voor de fysio (laatste keer gelukkig) en dat vind ik dan weer zielig.
Hoe dan ook, de balnachten zijn nog steeds bal! Bah! Tips over die voeding? En oh ja, ik denk ook dat Julia last heeft van haar buikje, ze poept niet veel en als ze poept is het hard en moet ze echt persen. Wat kun je daar aan doen?
Groetjes Rainbow, trotse mama