En wéér een nacht op de bank

Asje, er zit wat in in wat je zegt! Fijn dat je meedenkt. Ik moet zeggen dat de nachten pas`bal zijn sinds ze van de nachtvoeding af is plus dan nog het uitbakeren. Ik hou het in gedachten!!! Misschien vannacht even testen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Tja, als het sindsdien pas speelt dan zou ik 1 en 1 optellen. Waarom ben je dan gestopt met de nachtvoeding als ik vragen mag ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Je bedoelt deze? Die is leuk he! Ik ga nu lekker een muffin eten en dan naar bed. Eh…naar de bank he!

Ik heb gestopt omdat ze bijvoeding kreeg en ze anders wel erg veel kreeg. Ze weegt 7,5 kilo met 6,5 maanden en dus mocht ze ook naar 4 flessen. En ook wel omdat ik hoopte dat ik door zou slapen na 6 maanden. Niet dus. Ik geef haar dan wel maar 90cc ofzo als ik iets geef, anders wordt het te veel denk ik. Toch? Bij 4x180cc met 6 schepjes?

Trusten Asje! (dit is een gaap haha) bedankt voor de live ‘chat!’

Probeer een kleine voeding, als het helpt kun je kijken of er er valt te schuiven met de flessen zodat ze misschien beter voor je uitkomen. Aangezien ze nu ook wat hapjes mag, kun je hiermee bv flesjes wat verschuiven.

Succes en ik hoop dat een beetje voeding de truc zal zijn en jullie lekker zullen slapen om morgen fris en vol goeie moed weer de dag te beginnen.

En troost je, ik ga ook me bedje opzoeken want ben keiiiiii moe. ( waarvan ??? geen idee )

Hoi Rainbow.

Beetje geslapen vanacht?? Ik kan helemaal voorstellen hoor dat je gebroken bent. En wat vervelend dat niks lijkt te helpen. Ik zou het ook niet weten. Je hebt al zoveel suggesties gehad. Het enige dat ik kan zeggen is misschien een osteopaat??? Even daar laten nakijken waarom ze zo onrustig zou kunnen zijn??

Groetjes,

Michèle

mogguh,

hoop dat je inderdaad een beetje hebt kunnen slapen, en anders je eigen op vannacht verheugen

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Hmmmmm…mogge…ik rek me nu nog even uit. We hebben HEERLIJK geslapen. Alledrie! Julia was gisteren nog wel onrustig toen ik haar naar bed deed, maar dat echte gillen deed ze niet meer. Ik had gisteren meteen Chamodent gekocht, omdat ik denk dat ze tandjes krijgt. Ze ‘dronk’ de druppels op, zo van: dank je mama. Ze heeft toen nog heel lief bij papa op schoot met de kiekeboebal zitten spelen, heel rustig ook. In bed viel ze eigenlijk redelijk snel in slaap. Ik lag voor de zekerheid op de bank, want ik wilde echt even rustig slapen. Gelukkig hebben wij een lekkere bank en ben ik klein genoeg om ertussen te kunnen liggen!

Om 7.30 uur kwamen mijn vriend en Julia naar beneden. Ze was wel nog wat tam, maar ze zag er zelf ook uitgeslapen uit. Ze was even wakker geweest om 03.00 uur en om 06.00 uur en zodra ze haar speen had sliep ze meteen in. Kijk, 2x eruit is goed te doen vinden wij. Tegen 07.00 uur werd ze echt wakker en heeft ze nog een half uur in bed gelegen bij papa, die ze onverwachts keihard bij zijn neus greep!

Ik weet natuurlijk niet hoe het komende dagen gaat, maar ik vind het een opsteker dat ze in elk geval nu lekker geslapen heeft en dat ze ook gewoon onder de deken bleef liggen. Ik geef haar nu met een geruster hart mee aan opa en oma. Nu is opa heel geduldig (kan me niet herinneren dat hij met mij en mijn zus ook zoveel geduld had trouwens, haha) en die is zo dol op Julia dat hij, als ze huilt, rustig de hele nacht met haar op schoot gaat zitten tot ze slaapt. Dat is wel fijn!

Ik hou het wel mee in de gaten. We zijn al naar een osteopaat geweest toen ze KISS had, met 3 weken al. Dat hielp goed, zeker in combinatie met het inbakeren. Ik denk nu dat het vooral het uitbakeren is, in combinatie met de tandjes. Want overdag speelt ze volop, ze huilt weinig en ze is meestal gewoon vrolijk en heppie de peppie. Toen ze KISS had was ze de hele dag niet te genieten door de pijn. Ik hou mijn ogen open, behalve 's nachts dan en ik hoop dat ze zich ook vannacht gedraagt. En anders hebben opa en oma pech! Wij kunnen in elk geval ook eens UITSLAPEN!

Ik ga nu lekker ontbijten en mijn uitgeslapen mop in bad doen. Had gisteren al gemoeten, maar ik was bang dat ze dan not amused zou zijn van dat getrek aan haar. Dus ze gaat nu lekker badderen, klaar voor een nieuwe dag!

JOEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! En het is ook nog LENTE!!!

Oh een heerlijk bericht. Ja misschien is ze er een beetje doorheen aan het komen en aan het wennen aan het ontbakeren. Ze schijnen dingen toch snel op te pakken op die leeftijd. Enne hier ook volop aan de chamodent. Ik heb zelfs 2 keer pcm gegeven voor het slapen gaan omdat ze zo’n pijn in de mond had. Ze was wel helemaal uitgeput door de pijn en zo.

Ze ligt nu trouwens nog te slapen. In plaats van een uurtje slaapt ze nu al bijna 1.5 uur. Ik geloof dat er iemand wat in te halen heeft…

Groetjes,

Michèle

Heerlijk, dat konden jullie even goed gebruiken. Nou, op naar een nieuwe dag en vannacht weer even bijtanken.

lekker hoor rainbow kom je gelijk weer ff een beetje bij

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Heerlijk Rainbow! Op naar nog zo’n nacht!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

wat super! zie je? als je maar volhoudt en ik weet hoe moeilijk het is (hier zelfde gehad he)
weet je wat schijnt te zijn? baby’s die onrustig drinken overdag en die snel afgeleid zijn die slapen s’nachts slechter. heeft onderzoek uitgewezen.
dus ik geef rico nou overdag in een rustigere kamer zn fles. zonder muziek en niet al teveel licht en of dingetjes waar hij zich door kan laten afleiden.
en je raad het al. het werkt super

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Weer wat bijgeleerd Ga ik ook eens uitproberen. Goh Dylano is wakker hahahaha vindt het nu genoeg geweest geloof ik

Groetjes Michelle

[img]http://lilypie.com/pic/090321/lR33.jpg" alt=“Lilypie 1st Birthday Pic” width=“56” height=“75” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/v8RSp1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

haha rico nie die slaapt nog 'n eind weg.
ik keek net even zit ie te tutten met zn mond zonder tut in zn mond:S
wuppie haha.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ach als ie dan ook stil blijft hahaha.

Groetjes Michelle

[img]http://lilypie.com/pic/090321/lR33.jpg" alt=“Lilypie 1st Birthday Pic” width=“56” height=“75” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/v8RSp1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Morgan ligt er vanmiddag al voor de tweede keer in. Daarstraks werd ze wakker omdat er een streep zonlicht lang haar gordijn scheen en precies in haar snufferd natuurlijk. Maar ze was zo aan het dreinen net dat ik haar lekker terug gelegd heb. Ze ligt driftig te draaien met haar hoofd. Ja ze zitten nog steeds dwars, arm schaap.

Groetjes,

Michèle

Schiet niet op he michèle. Hier ligt er oo keen te krijsen pffffff papa is pyama aan het aan doen maar jah dan moet ie ook weer gesmeerd worden voor zijn eczeem. pffffff vindt ie zo leuk maar niet heus. Hebben jullie kindjes ook vak zo’n hoge temperatuur als ze sl;aap hebben. Al is ie heel de dag al uit zijn hum

Groetjes Michelle

Morgan heeft van 4 tot half zes in bed gelegen. Ze heeft gekletst, gezongen en gelegen en om half zes was ze het zat. Ze heeft dus niet geslapen, maar ze is wel uitgerust. Ze heeft een heel potje op en bij mamma in de keuken een rijstwafeltje gesabbelt terwijl ik aan het koken was. Ik heb vanmiddag bij de Toys XXL een badeendje gekocht met twee contactpuntjes op de onderkant, als je die tegelijk aanraakt dan geeft ie licht en gaat ie kwakken. Morgan kan hem zelf bedienen en ze vind hem geweldig. Heb zo’n idee dat het beesie niet veel water zal zien

Enne ja Morgan heeft ook snel koorts als ze moe is, ik heb het zelf trouwens ook.

Groetjes,

Michèle

Pfffff ben blij dat te horen, had dat nl nog nooit gehoord. Heb zelf nl altijd een hele lage temperatuur. Leuk zoals ze bezig kunnen zijn met een speelgoedje hè. Dylano heeft nog wel ff bij zijn grote zus in de bank geslapen. en even bij mama. bij papa wou hij weer is niet. Nooit als ie moe is.

Groetjes Michelle