Hmmmmm…mogge…ik rek me nu nog even uit. We hebben HEERLIJK geslapen. Alledrie! Julia was gisteren nog wel onrustig toen ik haar naar bed deed, maar dat echte gillen deed ze niet meer. Ik had gisteren meteen Chamodent gekocht, omdat ik denk dat ze tandjes krijgt. Ze ‘dronk’ de druppels op, zo van: dank je mama. Ze heeft toen nog heel lief bij papa op schoot met de kiekeboebal zitten spelen, heel rustig ook. In bed viel ze eigenlijk redelijk snel in slaap. Ik lag voor de zekerheid op de bank, want ik wilde echt even rustig slapen. Gelukkig hebben wij een lekkere bank en ben ik klein genoeg om ertussen te kunnen liggen! ![]()
Om 7.30 uur kwamen mijn vriend en Julia naar beneden. Ze was wel nog wat tam, maar ze zag er zelf ook uitgeslapen uit. Ze was even wakker geweest om 03.00 uur en om 06.00 uur en zodra ze haar speen had sliep ze meteen in. Kijk, 2x eruit is goed te doen vinden wij. Tegen 07.00 uur werd ze echt wakker en heeft ze nog een half uur in bed gelegen bij papa, die ze onverwachts keihard bij zijn neus greep!
Ik weet natuurlijk niet hoe het komende dagen gaat, maar ik vind het een opsteker dat ze in elk geval nu lekker geslapen heeft en dat ze ook gewoon onder de deken bleef liggen. Ik geef haar nu met een geruster hart mee aan opa en oma. Nu is opa heel geduldig (kan me niet herinneren dat hij met mij en mijn zus ook zoveel geduld had trouwens, haha) en die is zo dol op Julia dat hij, als ze huilt, rustig de hele nacht met haar op schoot gaat zitten tot ze slaapt. Dat is wel fijn!
Ik hou het wel mee in de gaten. We zijn al naar een osteopaat geweest toen ze KISS had, met 3 weken al. Dat hielp goed, zeker in combinatie met het inbakeren. Ik denk nu dat het vooral het uitbakeren is, in combinatie met de tandjes. Want overdag speelt ze volop, ze huilt weinig en ze is meestal gewoon vrolijk en heppie de peppie. Toen ze KISS had was ze de hele dag niet te genieten door de pijn. Ik hou mijn ogen open, behalve 's nachts dan en ik hoop dat ze zich ook vannacht gedraagt. En anders hebben opa en oma pech! Wij kunnen in elk geval ook eens UITSLAPEN! ![]()
Ik ga nu lekker ontbijten en mijn uitgeslapen mop in bad doen. Had gisteren al gemoeten, maar ik was bang dat ze dan not amused zou zijn van dat getrek aan haar. Dus ze gaat nu lekker badderen, klaar voor een nieuwe dag!
JOEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! En het is ook nog LENTE!!!
Groetjes Rainbow, trotse mama