Ja, de laatste en eerste fles waren hier 210 + 7.
Weltrusten en veel sterkte vannacht. Ik hoop op het beste! Enne, die kerels willen we inderdaad niet kwijt…
Ja, de laatste en eerste fles waren hier 210 + 7.
Weltrusten en veel sterkte vannacht. Ik hoop op het beste! Enne, die kerels willen we inderdaad niet kwijt…
quote:
Oke dus dan hoef ik me niet zo;n zorgen te maken mocht ze onverhoed toch doorslapen. Help het me hopen. Hoeveel gaf jij nou aan Erik 210 + 7?? Niet dat dat veel zin heeft gezien ze 180 +6 al niet wegwerkt.Ha ha ha we doen nu of we vreselijke mannen hebben. Gelukkig weten we wel beter, maar het zou heel fijn als ze inderdaad ook wakker werden, al heeft dat voor mijn rust ook geen zin want ik ben toch wakker door haar enne gek genoeg durf ik in het kader va nde regelmaat hem haar gaan nachtfels te laten geven. Dat heeft ie nooit gedaan dus ik heb geen idee of ze door zou slapen of niet. Ach we zien het wel vanacht. Ik ga er zo ie zo bijtijds in. Enne ik moet zeggen het koude weer doet mij ook geen goed hoor daar ben ik ook altijd moeier door.
Groetjes,
Michèle
haha ik heb dat ook echt met alles! ik doe rico altijd in bed leggen na zijn voeding van 7 uur. en als hij dan zegt ik doe het wel, zeg ik NEE ik doe het altijd!
terwijl hij dan net zo goed slaapt maar oke
kleinigheidje blijf je houde he
Morgan heeft doorgeslapen op 750cc… Ik ga morgen wel een advent fles en een maatje grotere Dr brown speen meegeven naar de creche want daar zit misschien ook een euvel dat ze haar fles niet leegdrinkt.
Maar goed de pap ging er helemaal in vanmorgen, kwam een beetje terug, maar wel een fles leeg. Ze had honger
Enne pappa die had niks door gehad. Dacht dat ik weer een spookmoment had gehad, maar nee dat was niet zo. Dus nu hopen dat ze alles vandaag leeg drinkt en vanacht weer lekker slaapt enne dat met die andere speen en desnoods andere fles wel weer alles naar binnen gaat. Misschien anders zaterdag even voor een difraxfles kijken, deze houden ook wat lucht tegen toch maar zonder ventiel???
Groetjes,
Michèle

Wat fijn dat Morgan vannacht heeft doorgeslapen. Ik hoop voor je dat het de aankomende nachten ook zo goed gaat, zodat je zelf ook weer een beetje bij kunt slapen.
Groetjes,
Sandra
hoi, ik denk dat je je schema helemaal moet omgooien. Flessen inruilen voor fruit en groente. Zo zit er meer tijd tussen de flessen. Na 5 1/2 maand is ze denk ik toe aan vast voedsel. Ik herken het want Puck had het ook.
Jullie zijn beide aan het zoeken. Ik persoonlijk zou het schema dis drastisch omgooien.

Ik zou me inderdaad geen zorgen maken Michelle dat ze nu maar 750 cc heeft gedronken. Als ze het echt nodig zou hebben dan zou ze wel meer drinken. Wat ik me nog wel afvroeg is hoe het nu met haar tandjes gaat? Dat zou ook nog een reden kunnen zijn waarom ze nu minder drinkt.
Groetjes,
Sandra
Ze is nu net 5 maanden en we gaan van het weekend weer proberen met fruit en groente. Ze gaan het dan ook op de creche aan haar geven.
Enne haar tanden staan weer even stil nog steeds twee witte bulten, maar geen verandering. Geen rode wangen, geen verhoging en geen spuitluiers (ja van de verkoudheid) en ook geen pijn. Ook het kwijlen lijkt nu iets minder. Dus denk dat dat het niet is.
Groetjes,
Michèle

ja dat gaat zo apart met die tandjes pff.
rico is al anderhalve maand aan het kloten heeft er echt veel moeite mee. zitten in zn bovenkaak overal bobbels, en witte puntjes rechts en links niet.
2 witte puntjes 1 ervan is al puntje door maar komt neit verder en die andere zit eraan te komen. en de 3e is stukje wit tandvlees dus ik denk dat dat ook wat wringt.
kwijlen minder bij morgan?
rico blijft kwijlen, nie normaal haha, constant natte kleding die ik dan weer kan vervangen want echt VEEL kwijlen niet zomaar een x drup.
germ…wangen zijn ook nog steeds zo bloedrood. maar komt goed met mn schatje.
en michele ik ben benieuwd hoe het gaat van het weekend met groente en fruit
doe jij s’ochtends groente s’avonds fruit? of eerst 1x per dag wat proberen?
rico is nu wel toe aan s’ochtends en s’avonds hapje. want smakt savonds en buikje knort wat
Nee ik probeer eerst weer 1 ding tegelijk. Dus eerst de sperciebonen weer om te kijken of ze daar weer een reactie op krijgt, Denk het niet want anders zouden de vlekken nu al helemaal weg moeten zijn. En als die bevallen hebben we nog een potje bruine bonen al denk ik dat ik die even laat en eerst aan het fruit begin want als dat goed gaat krijgt ze dat op de creche ook. Even overleggen hoe of wat en wat ze geven daar.
Groetjes,
Michèle

Ha ha ha dank je wel. Deze mamma gaat naar bed, zoals mini-boy al zei. We weten nooit wat de nacht brengt…
Jullie horen het morgen.
Groetjes,
Michèle

Morgan wilde om 1 uur een fles, heb haar 100cc gegeven en die ging er goed in. Ze is daarna weer vrij vlot gaan slapen en heb haar pas om half zes weer gehoord. Door de 100 vanacht had ze 820 op, dus ze zou als ze op de dag 800 drinkt het vol moeten houden, maar ja gister om 10 had ze weer maar 120 op. Ik heb haar vannmorgen geen pap gegeven maar ze had ook haar fles niet helemaal op. 160cc maar, aan de andere kant wel een midnight snack om 1 uur dus alweer wat in haar maagje. Ach we zien het wel. Alles wat ze doorslaapt is mooi meegenomen en anders zijn we ongeveer 20 min van de nacht kwijt. En misschien heeft ze even een periode dat ze minder trek heeft, het kan.
Groetjes,
Michèle

Precies, straks zul je zien dat je de voeding weer niet aan kan slepen. Fijn dat het op zich goed ging. Als ze overdag inderdaad genoeg gaat drinken dan zal ze ook wel weer doorslapen denk ik. Ik blijf duimen hoor!
Ja zo denk ik er ook over. Als ze honger heeft komt ze toch wel, enne ze heeft natuurlijk net een ontzettende groeispurt achter de rug. En ik weet niet wat het minimum is dat ze moeten drinken maar het is nog boven de 700cc
Groetjes,
Michèle

Qua vocht moeten ze toch in ieder geval 500 cc hebben dacht ik? Nou ja, hoe dan ook is 700 cc echt wel prima hoor!
Ja weet ik, helaas alleen nog niet genoeg voor de hele nacht. Ach ze huilt nog met dikke tranen en ze heeft goede gele plasluiers. Aleen gister de hele dag niet gepoept, maar dat geeft niet.
Groetjes,
Michèle

Zolang ze er geen last van heeft in ieder geval. Maar dat zal wel niet, anders had je dat wel gezegd…
Oh nee hoor ze heeft er geen last van. Eergister heeft ze 55 keer gepoept enne de drek is er uit zeg maar. Ze zijn nog wat dun, maar ze krijgt ook nog steeds nutriton.
Groetjes,
Michèle

Vanacht om 12 uur wilde ze een fles en om 4 uur een speen. Om half zes was ze wakker. Echt ik weet noet of het klopt maar ze is nu alweer sprongetjes gedrag aan het vertonen. Alleen ze heeft steeds krampjes met eten. Op zich niet zo gek want ze heeft geloof ik al 3 weken snotluiers, enne ik ben nu ook begonnen de nutriton af te bouwen. Ik durf er niet meteen mee te stoppen want ben bang dat ze dan weer gaat spugen meteen. Maar ja wil van het weekend toch gaan proberen weer met fruitjes en groente. Zal ook wel buikpijn worden, maar we moeten er toch doorheen.
Wel is vandaag haar favo leidster er vandaag op het kdv. Die is eigenlijk nog ziek, maar er is niemand anders vandaag. Ben dus heel benieuwd of ze nu wel haar fles leegdrinkt want dan zit daar dus ook een punt. Want haar papfles drinkt ze wel leeg. De andere leidster is deze week pas begonnen met werken en op zich gaat het hel goed alleen haar flessen drinken niet.
Ze heeft wel gister voor het eerst bij het laatste gedeelte zelf haar fles vastgehouden. Mamma heeft alleen gestuurd met 1 vinger
Groetjes,
Michèle