Morgan heeft weer doorgeslapen. Sterker nog ik moest haar wakker maken om half zeven. Eigenlijk was ik wel benieuwd hoe laat ze uit zichzelf wakker zou zijn geworden maar dan is mijn schema weer door de war helaas. Maar ze was blij en vrolijk alleen nog wat suffig. Dus alles lekker in het donker en in stilte en ja hoor mevrouw was zo weer vertrokken. Dus mamma was ook blij. Oh ja en haar hele fles leeg in plaats van vanaf 170 te gaan mieren. Misschien dat ze toch te snel en te veel afgeleid word op het moment dat ze daarom niks leegdrinkt. Gek genoeg kreeg haar favo leidster het ook niet voorelkaar vrijdag. Ze dronk 180, maar ze was niet lekker dus haar tante kwam helpen en daar dronk ze wel alles bij op. Vreemde gezichten maken toch indruk blijkbaar.
Maar goed nu om 10 uur sperciebonen gegeten en grappig genoeg pakte ze soms mijn hand om zelf haar lepel naar haar mond te brengen. Oke andere momenten duwde ze alles met haar tong naar buiten en deed ze prffffff erg leuk met een mond vol bonen (pappa bedankt) en om 11 uur heeft ze 180 van haar fles gedronken. Erg netjes na de bonen moet ik zeggen.
Ze ligt nu te slapen in alleen haar slaapzak. Geen deken en geen laken. Ik had haar bedje afgehaald en alles in de was gegooid, maar ze was zo moe dat ik alleen even een onderlaken op bed gegooid heb en haar met haar slaapzak erop. Ze sliep zo. Ik weet niet wat ze heeft, maar ze weet zeker dat we gaan winkelen en dat ze misschien als ze dit allemaal doet nog meer verwend wordt ![]()
Ik ga alleen toch maar even kijken voor een goedkoop wippertje want dat gaat denk ik wat makkelijker met eten dan zo’n doomoozak. Wanneer mogen ze in een kinderstoel ook alweer??
Groetjes,
Michèle