Eetprobleem

Dank je, ja als ze wel komt zoal vanacht dan geef ik gewoon 100 dat was vanacht ook genoeg enne ze zou dan natuurlijk morgen wel gewoon die fle leeg moeten drinken, maar ja das morgen pas.

Enne zaterdag denk ik starten met de bonen

Groetjes,

Michèle

Spannend!

Baal je er trouwens van dat je nog nachtvoedingen moet geven? Wij hebben daar met vierenhalve maand maar een eind aan gemaakt, maar goed…Erik was (en is) natuurlijk een stuk groter dan Morgan dus dat kon ook makkelijker.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nou ja vanacht was de eerste keer in weken hoor. Meestal is het gewoon even tul terug geven maar ze had gister beduidend te weinig gegeten op de dag en dan ben ik liever 15 min bezig (100 zit er zo in) dan dat ik de halve nacht naar een hongerig huilerig kind luister. Ze zal weer even in dit ritme moeten komen, maar liever nu dan tijdens een sprong. Als we het nu goed doen dan zit ze in een vast ritme bij de volgende kijken we dan wel verder.

Groetjes,

Michèle

Oh, dat valt dus alles mee. Wist niet dat ze meestal al zonder nachtvoeding de nacht doorkomt. Dat is fijn! En ja, als ze niet in een sprongetje zitten moet je nieuwe dingen uitproberen. Heel verstandig!

Nee we zaten om de vier uur, dus ik maakte haar om 22.00 wakker voor de vijfde fles, en daarna sliep ze door, op een tulledienst na af en toe. Alleen nu zat ze op de dag zo te klooien met de fles dat ze vannacht honger had. Zal ze misschien deze nacht ook hebben, maar dat zien we dan wel weer.

Groetjes,

Michèle

Ik snap 'm!

Ha ha ha we gaan nu weer naar de Morganmethode, kijken of die nu werkt, zo ja hebben we hetzelfde effect anders toch nog een beetje schaven

Groetjes,

Michèle

Ik heb ook geen idee waarom hij nu nog geen yoghurt mag. Heb een heel A4tje vorige week van het CB gekregen met daarbij het voedingsadvies vanaf 7 maanden. En daar stond dus vanaf 9 maanden een toetje. Wij hebben Tim de laatste paar weken alleen in het weekend een toetje gegven. Vind het nog niet nodig om het iedere dag te doen. Zeker omdat hij natuurlijk 1,5 uur na zijn groente zijn laatste fles krijgt en dan naar bed gaat. Wordt voor mijn gevoel zoveel. Maar ja als ik hem af en toe een toetje geef dan drinkt hij daarna ook nog prima zijn fles leeg. Maar toch straks als de laatste fles eraf gaat dan gaan we hem iedere dag een toetje geven en nu gewoon af en toe.

Groetjes,
Sandra

Ja, precies. Erik krijgt al geen laatste fles meer, dus dan is dat toetje wel noodzaak hoor.

Groetjes!

Morgan slaapt dames… duimen we mee

Groetjes,

Michèle

duim duim duim duim

Ik ben ook hard aan het duimen voor je.

Groetjes,
Sandra

hahaha komt nog hele eelt laag op die duimen van ons

maar we duimen mee!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Het was een vermoeiende nacht. Om 20.00 lag morgan in bed en sliep ze. Mamma is om 21.30 naar boven gekropen en was ook zo vertrokken. Om 23.00 was het huilen. Speen gegeven en tot 1 uur slapen. Toen weer wakker voor der speen en om 3 uur wakker. Speen hielp ook niet meer. Zat er in want ze had maar 700 op gister. Dus 100 gegegeven en toen vond ze het speeltijd. Om half vier even boos toegesproken dat het vandaag crechedag was en dat alle kindjes slapen en Morgan ook moest slapen. Gek genoeg maak ik toch indruk want ze gaat wel slapen. Om 6 uur wilde ze maar 140cc hebben, maar dat zat er in. Dus nu hoop ik maar dat ze 10.30 gewoon alles opdrinkt en de rest van de dag ook alles opdrinkt. Ze heeft al 240 op vandaag dus zou ze als ze alles opdrinkt verder vanacht door moeten kunnen slapen. Maar goed het zal misschien wat werk vergen nog maar liever nu dan met een sprong want ik heb liever de fles van 22.00 eraf dan die van 10.00.

Groetjes,

Michèle

Was dus niet heel relaxed. Balen joh. Hopelijk vannacht beter!

Vervelend dat het niet goed is gegaan. Maar de aanhouder wint, dus we blijven gewoon duimen voor je

Groetjes,
Sandra

Oh ja zo denk ik er ook over. Ik heb de mazzel dat ze naar de creche is en op de een of andere manier drinkt ze daar wel altijd haar fles leeg. Misschien meer energie verspilling of zo. Enne ze is heel moe dan dus als ze vannacht door slaapt of geen fles wil dan zijn we denk ik al een stuk op dreef.

Groetjes,

Michèle

Nou het zal wel weer een rampennacht worden. Morgan heeft vandaag dit gedronken:

3.00 100cc
6.00 140cc
10.30 150cc
15.00 170cc
en nu wil ze weer die fles niet leegdrinken. Ik ben het zo zat. Zeker omdat ik er weer uit kan vanacht. Ik ben bekaf op het moment en pappa slaapt overal doorheen. En nee hem een fles laten geven is geen optie want eer dat hij wakker is zijn we drie shaggies verder en daar heb ik geen zin in om op te wachten en Morgan ook niet. Ik kan echt zo boos worden omdat 1 hoe moeilijk is het om een fles leeg te drinken (maar ja zeg dat maar tegen een 5 maanden oude baby) en 2 pappa die zegt nou ja dan drinkt ze maar wat minder en ik kan er ook niks aan doen. Nee hij hoeft er niet uit vannacht.

Maar goed ik ga haar weer niet wakker maken vanacht maar ze heeft nu maar zo’n 750 op en ik weet niet of dat genoeg gaat zijn. Kan het kwaad als ze een keer maar zoveel/ weinig gedronken heeft?? niet dat ik me daar weer zorgen over ga maken. Echt ik weet niet wat ze heeft hoor, sprong is het niet. Dat heb ik al nagekeken.
Ik hoop alleen maar dat ze door de creche zo moe is dat ze doorslaapt en morgen wel al haar flessen pakt.

Groetjes,

Michèle

Meid, snap je wanhoop. Maar het is echt niet erg als ze 750 drinkt, dat is genoeg vocht en een liter is niet het minimum maar het maximum. Tja, dwingen kan je haar inderdaad natuurlijk niet. Heel naar dat je er vannacht dan weer uit moet. En helemaal naar dat je zo’n kerel hebt…je weet dat ik er hier ook zo eentje heb…

Ik wou dat ik je even kon helpen vannacht, maar dat zit er helaas niet in. Helpt het als ik aan je denk?

Groetjes!

Oke dus dan hoef ik me niet zo;n zorgen te maken mocht ze onverhoed toch doorslapen. Help het me hopen. Hoeveel gaf jij nou aan Erik 210 + 7?? Niet dat dat veel zin heeft gezien ze 180 +6 al niet wegwerkt.

Ha ha ha we doen nu of we vreselijke mannen hebben. Gelukkig weten we wel beter, maar het zou heel fijn als ze inderdaad ook wakker werden, al heeft dat voor mijn rust ook geen zin want ik ben toch wakker door haar enne gek genoeg durf ik in het kader va nde regelmaat hem haar gaan nachtfels te laten geven. Dat heeft ie nooit gedaan dus ik heb geen idee of ze door zou slapen of niet. Ach we zien het wel vanacht. Ik ga er zo ie zo bijtijds in. Enne ik moet zeggen het koude weer doet mij ook geen goed hoor daar ben ik ook altijd moeier door.

Groetjes,

Michèle