Nou het zal wel weer een rampennacht worden. Morgan heeft vandaag dit gedronken:
3.00 100cc
6.00 140cc
10.30 150cc
15.00 170cc
en nu wil ze weer die fles niet leegdrinken. Ik ben het zo zat. Zeker omdat ik er weer uit kan vanacht. Ik ben bekaf op het moment en pappa slaapt overal doorheen. En nee hem een fles laten geven is geen optie want eer dat hij wakker is zijn we drie shaggies verder en daar heb ik geen zin in om op te wachten en Morgan ook niet. Ik kan echt zo boos worden omdat 1 hoe moeilijk is het om een fles leeg te drinken (maar ja zeg dat maar tegen een 5 maanden oude baby) en 2 pappa die zegt nou ja dan drinkt ze maar wat minder en ik kan er ook niks aan doen. Nee hij hoeft er niet uit vannacht.
Maar goed ik ga haar weer niet wakker maken vanacht maar ze heeft nu maar zo’n 750 op en ik weet niet of dat genoeg gaat zijn. Kan het kwaad als ze een keer maar zoveel/ weinig gedronken heeft?? niet dat ik me daar weer zorgen over ga maken. Echt ik weet niet wat ze heeft hoor, sprong is het niet. Dat heb ik al nagekeken.
Ik hoop alleen maar dat ze door de creche zo moe is dat ze doorslaapt en morgen wel al haar flessen pakt.
Groetjes,
Michèle