Eerst positieve test, nu negatie, geen menstruatie

Dat denk ik ook vaak Melanie en dan tóch is het niet raak! Raar eigenlijk, dat het toch een soort loterij is elke maand weer. Weet je wat het bij mij is? Ik vond het de eerste 2x heel vervelend dat het niet gelukt was, maar naarmate het langer duurt, denk ik steeds meer: ‘Nou, we zien wel!’ Ik ben er steeds minder mee bezig en ik denk ook echt: ‘Is het nu niet, dan hebben we volgende keer weer een kans!’ Soms duurt het gewoon iets langer voor je in de loterij de jackpot hebt zeg maar! En ik richt me nu meer op de koop en verkoop van ons huis…ik hoop nu even meer dat we ons huis snel verkopen…dus mijn focus zit daar even op! Voor jou hoop ik natuurlijk ook dat het snel bingo is!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja je hebt helemaal gelijk Rainbow…
Als je iets los laat komt het wel.
Wat een crisis he een huis verkopen.

mijn schoonvader probeert ook al zijn huis te verkopen…
Nu hoeft hij er niet perse uit hoor.
We hadden graag het huis willen kopen, maar van de bank krijgen we niet genoeg helaas, en er moet ook TE veel gebeuren aan het huis.

maar goed… uuhh we proberen het deze maand gewoon weer… Jij ook??

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

quote:
En ik richt me nu meer op de koop en verkoop van ons huis...ik hoop nu even meer dat we ons huis snel verkopen...dus mijn focus zit daar even op!

Wel goed om je gedachten op iets anders te focussen en wie weet…???

Kom je gezellig in Brabant wonen? Verhuizen… heel karwei… alles uitzoeken… alles nieuw… wel superrrr leuk!

Waar verhuis je naar toe rainbow?
Overijssel mag ook…

Lilypie Tweede Ticker

Ooooo, het is inderdaad een hele klus. En ons huis staat pas 14 dagen te koop en we hebben al mensen over de vloer gehad, dus dat is op zich heel positief. Maar die hebben nog niks besloten…volgende week komt er weer iemand. Op zich hébben wij tenminste bezichtigingen, ik ken genoeg mensen waar dat ook niet zo is. Dan is het helemaal rot. Maar echt fijn is het niet hoor, allemaal mensen in je huis die het heel kritisch bekijken. En dan moeten ze het ook nog KOPEN! En wij moeten ook een huis terug kopen en die zijn ook allemaal erg duur! Gelukkig kunnen we best wel wat, maar ja, het is nou ook weer niet zo dat wij zeggen: ‘Doe dat huis maar!’ Zou wel fijn zijn soms! Enne…we wonen nu in Eindhoven en daar blijven we ook lekker hangen. Het bevalt ons prima daar!

En Melanie, jammer dat er te veel aan het huisje moest gebeuren en dat het dus over ging! En uiteraard gaan wij deze maand ook weer gewoon aan de slag, hahaha! Ik ga gauw Eva uit bed halen. Die zat de hele tijd door haar ogen te wrijven en ik legde haar dus in bed, maar nu is ze aan het brullen dat ze er uit wil. Gaan we even boodschapjes doen!

Hahahaha!!

dan moeten wij ook maar verhuizen… hahaha

Lilypie Tweede Ticker

Sannn, dat heb je eens verteld ja! Nou, wij wachten rustig af en hopelijk duurt de verhuizing en het zwanger worden dan niet al te lang!

en we zijn aan deze kant nog steeds over tijd k tel de dagen af tot donderdag :smiley:

pfft blijft wel spannend Famke!

en nog steeds geen spoortje van mijn ongesteldheid te bekennen
Pff nog een paar daagjes ist donderdag…

Jeetje Famke, je houdt ons wel in spanning. Als je het zo leest, zou er toch een zwangerschap kunnen zijn…Je bent al zo lang overtijd? Ik wil heel graag weten hoe het donderdag is gegaan en hoe het nu zit!

Hoe is het nu Famke? Hoe voel je jezelf?

Jeetje, klinkt een beetje herkenbaar hoe mijn zwangerschap begon.
ben benieuwd. Hoelaat moet je donderdag?

Succes,

Liefs Shirley

Gewijzigd door - x-shirley-x op 20 Oct 2009 22:13:52

Ik hoop voor je dat je donderdag eindelijk het goede nieuws te horen krijgt!
Nog maar 1 dagje.
Liefs, Anne

k moet morgen om kwart voor 11 in het ziekenhuis zijn…
nog steeds kwaaltjes aan deze kant, en vooral erg moe , misselijk s’morgens, zere borsten tepels, zo nu en dan duizelig…

We wachten het gespannen af…

Gewijzigd door - famke21 op 21 Oct 2009 17:42:13

quote:
Jeetje, klinkt een beetje herkenbaar hoe mijn zwangerschap begon. ben benieuwd. Hoelaat moet je donderdag?

Succes,

Liefs Shirley

mag ik vragen hoe het bij jou gegaan is

quote:
quote:
Jeetje, klinkt een beetje herkenbaar hoe mijn zwangerschap begon. ben benieuwd. Hoelaat moet je donderdag?

Succes,

Liefs Shirley

mag ik vragen hoe het bij jou gegaan is

Je kunt me dan beter mailen of even toevoegen op msn, want het is een heellang verhaal voor zo’n topic. mail me maar als je mijn msn wilt

Liefss Shirley.

Succes morgen meis… we duimen en wachten in spanning af…

Heel veel sterkte morgen en ik hoop voor je op goed nieuws!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

duim duim duim

Groetjes,

Michèle