Eerst positieve test, nu negatie, geen menstruatie

hoi hoi,

Voelde me al enkele weken niet lekker, daarom stopweek van de pil gehad (slik de pil vaak door)

Zondag moest ik dus ongesteld worden, maar niets gekomen. Maandag middag een test gedaan en deze was licht positief.

Volgende morgen vroeg nog een test gedaan en deze was ook positief (slecker eigen merk) . Door de arts doorgestuurd voor een echo omdat ik de pil altijd doorslik. Op de echo (vaginaal en normaal) was niets te zien. Voor de zekerheid door gestuurd naar het ziekenhuis. Ook hier een vaginale echo gehad waar niets op te zien was. In het ziekenhuis nog een test gedaan en deze was negatief… Door de arts naar huis gestuurd met het verhaal dat ik waarschijnlijk een miskraam heb gehad…
vanmiddag weer een test gedaan (nu van de kruidvat eigen merk) en deze was negatief… snap dr niets meer van
Inmiddels ben ik nog steeds niet ongesteld, en voel me gewoon zwanger, misselijk, pijnlijke borsten enz enz…

Iemand zoiets eerder gehad??? pfff…

even een en ander op een rijtje.

Jij slikt altijd je pil door (wat ik bgreep is dat niet echt goed met elke pil, maar dat terzijde). En hoe lang was je gestopt?? 1 week??? Heb toen onveilige sex gehad (ik neem aan van wel, maar vraag het toch maar even). Enne hoe kun je een miskraam krijgen zonder bloed?? Hoe lang daarvoor is je laatste menstruatie geweest?? Want als je de pil doorslikt wordt je toch niet ongesteld??? Of heb ik verkeerd begrepen waarom vrouwen hem doorslikken. Ik stop overigens gewoon een week per maand en dan ben ik gewoon safe zeg maar dus ik weet dat ik het voor de veiligheid niet hoef te doen dat doorslikken. En als de echo uit wijst dat je niet zwanger bent dan neem ik aan dat je dat ook niet bent.

Groetjes,

Michèle

hoi, ik slikte de pil vaak 3 maand door en laste daarna gewoon mijn stopweek in.(tijdens de stop week heb ik geen onveilige sex) verder wel onveilige sex gehad, en ben in de diaree geweest, in combinatie met een lichte pil microginon 20 is er grote kans dat er iets is mis gegaan…

Gewijzigd door - famke21 op 09 Oct 2009 16:13:21

Ah oke, alles op een rijtje. Ja helaas kan ik je verder geen antwoord geven. Ik slik mijn pil nooit door, of niet liegen 1 keer gedaan en ik moet zeggen ik ben toen wel ziek geweest daarvan en alles liep in het honderd. Ik ben toen 6 maanden gestopt. Ik had toen toch geen relatie. Eerst alles weer op een rustig vaarwater laten komen en daarna weer opniew begonnen maar nooit meer doorgeslikt.

Groetjes,

Michèle

Door de stress en het doorslikken van de pil kan het zijn dat de menstruatie wat langer op zich laat wachten dan normaal.

Als je doorslikt tellen de weken na de eerste trip als de 3e week voor het geval als je toevallig eens een pil vergeet. Dus als je na de eerste strip een pil vergeet kun je het beste je stopweek houden.

Of de pil licht is of niet heeft niks met veiligheid te maken. Zelf slik ik de microgynon 50, maar als ik bijv de microgynon 30 slik ben ik net zo veilig als nu, alleen heb ik dan last van doorbraakbloedingen. Er vind namelijk geen eisprong plaats als je een pil slikt, ook niet als dit een (te)lichte pil is.

Als een arts op een echo niks kan zien en een 2e arts kan ook niks zien lijkt me dat je niet zwanger bent.

normaal gesproken ben ik altijd gelijk ongesteld… nu ook nog niets aan de hand. Moest van de arts wachten met mijn pil gebruik tot ik weer ongesteld werd.
Heb verder nog steeds de verschijnselen van zwanger zijn…

Ik slik ook regelmatig door, heb nooit doorbraakbloedingen en vorige maand was het geloof ik dat ik ineens 2x een doorbraakbloeding had van meer dan 3dagen.

Door de pil door te slikken gooi je eigenlijk je hele hormoonhuishouding op zijn kop, dus zijn late mentruaties of doorbraakbloedingen niet vreemd.

Het kan natuurlijk ook heel goed wat Wil zegt…
Misschien over een paar dagen nog een testje doen?

ik heb nog een test liggen, (kruidvat merk) andere als de eerste. Over enkele dagen nog maar eens een test doen. 30 okt heb ik nog een echo in het ziekenhuis… dus afwachten…

Ik ben nu een maand geleden gestopt met de pil.
ben netjes ongesteld geworden, en afgelopen Donderdag had ik weer ongesteld moeten worden. Dit is niet het geval.
Heb al getest maar die geeft negatief aan.
Is het dan het ontpillen nog??
En hoelang duurt nou zoiets?

We willen graag voor een 2e kindje gaan!

Groetjes Melanie, mama van Noah

Lilypie Tweede Ticker

Ontpillen bestaat niet. Je stopt met slikken van de pil en dat is het. Je kunt dan evt. meteen zwanger raken.

En hoe lang het duurt voordat je zwanger wordt, daar is geen peil op te trekken. Gewoon afwachten en vooral niet te krampachtig mee bezig zijn.

Groetekes, Sje

Ook ik heb begrepen dat ontpillen tegenwoordig niet meer nodig is/ bestaat omdat we ( in tegenstelling tot vroeger) lichtere pillen hebben die niet eerst uit je systeem hoeven te raken. Ik ben ook meteen zwanger geraakt na het stoppen met de pil. Nu en ook bij mijn dochtertje, dus ik ben het levende bewijs
Wat betreft je negatieve resultaat:
Wel weet ik dat ik bij mijn huidige zwangerschap de eerste test ook negatief was en toen ik een week later weer testte, de uitslag positief was. Ik had kennelijk te vroeg getest.
Succes met zwanger worden

Lilypie
Lilypie

Ik was van Morgan ook meteen zwanger. Dus inderdaad geen ontpillen nodig gehad. Wat overigens niet wil zeggen dat iedereen dit geluk heeft hoor.

Groetjes,

Michèle

Door de pil ben ik een jaar lang in de mallemolen geweest om te kijken waardoor ik niet zwanger werd. Dus dat de pil nawerkingen kan hebben/geven in je lichaam is zeker nog wel waar. Of dat nu ontpillen heet dat weet ik niet… Maar dat het voor mij troep is dat weet ik wel

bij mij was dat ook hetzelfde als bij miniboy!
ik stopte met de pil (deze had ik bijna 10 jaar geslikt ivm acne) en ik wilde ook niet aantellen. de huisarts zei tegen me blijven proberen maar het kan komen omdat je de pil zo lang geslinkt hebt en de stof moet uit je lichaam.
Wij wilde nog niet de medische molen in maar na een jaar werd ik gelukkig zwanger.
Na mijn eerste bevalling geen pil meer geslikt en toe we voor een tweede willen gaan was het meteen raak!
Schiet mij maar lek als het dus niet aan die pil gelegen heeft!

Groetjes Gytha

Oke bedankt voor de reacties, ik vondt het zelf al wel raar klinken het ontpillen, want de pil is toch al uit je lichaam zodra je ongesteld word lijkt mij!

Ik heb net de HA gebeld, ik moest morgen ochtend weer testen, en als ie weer negatief is moest ik bloed laten prikken…
Ben er niet zo`n held in.
De enigste symptomen die ik heb is gevoelige borsten en last van mn buik en rug.
Verder voel ik me totaal niet zwanger. (helaas)!!

We zullen op morgen ochtend moeten wachten!

Lilypie Tweede Ticker

Succes morgen, laat je wel wat weten :d

Liefss Shirley.

Ja ik zal het morgen laten weten…

Lilypie Tweede Ticker

En??? Spannend zeg!

Hey Mini boy…

Ik heb het in een andere topic ook laten weten, ik heb idd wel een test gedaan vanochtend die was zoals ik verwachtte negatief, maar heb het er met mijn vriend over gehad, dat we geen bloedtest laten doen, en alles eerst even op zn beloop laten.
Ik denk zelf dat ik ieder moment ongesteld kan worden door de krampen en buikpijn die ik op dit moment continue heb.

We zien het wel… Ik hoop dat ik snel ongesteld word, dan hebben we weer een maand om te oefenen… :smiley:

Lilypie Tweede Ticker

Oh sorry … niet gelezen.

Lastig soms he die onzekerheid… en dan juist op het moment dat je het niet meer verwacht breekt de menstruatie door. Ken dat!!

Jammer dat het negatief is… maar wel wijs denk om het even op zijn beloop te laten… !