Eerst positieve test, nu negatie, geen menstruatie

Succes vandaag!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Spannend! duimduimduim!

Liefs Shirley

Het is kwart voor 11 … spannend!

Ondanks dat het niet helemaal de bedoeling was (je eigen woorden) hoop ik toch op goed nieuws voor jullie. Want anders blijf je in de onzekerheid wat het wel is…

nou he naar t ziekenhuis geweest, echo gehad en baarmoeder was duidelijk leeg.
Wel kon de gyneacoloog een eitje zien, waarschijnlijk eisprong.
Is de vraag wat die gaat doen… we hebben niet onveilig gevreeen dus lijkt me dat die niet bevrucht is.

Ik moet volgende week vrijdag, nog een keer naar het ziekenhuis voor een echo…

Gewijzigd door - famke21 op 22 Oct 2009 12:08:10

Hmm… Ben je teleurgesteld?
Of eigenlijk toch wel opgelucht?

Het lijkt me in ieder geval een flinke domper als je er eigenlijk al een beetje van uit gaat dat je zwanger bent. Succes ermee!
Moet je morgen, of volgende week terug?
Liefs, Anne

quote:
Hmm... Ben je teleurgesteld? Of eigenlijk toch wel opgelucht?

Het lijkt me in ieder geval een flinke domper als je er eigenlijk al een beetje van uit gaat dat je zwanger bent. Succes ermee!
Moet je morgen, of volgende week terug?
Liefs, Anne

tsja aan de ene kant toch wel teleurgesteld…
Volgende week, zag net idd dat ik t verkeer had getypt

Willen jullie nu toch voor een kindje gaan nu je het idee ‘geproefd’ hebt of wachten jullie nog even?

Groetjes,

Michèle

quote:
Willen jullie nu toch voor een kindje gaan nu je het idee 'geproefd' hebt of wachten jullie nog even?

Groetjes,

Michèle

Eerst alles maar even laten bezinken… en de dingen doen die we allemaal nog
samen wilden doen. En ja wie weet gaan we er binnenkort voor…

Wat moeilijk. Kan me je teleurstelling wel voorstellen. Maar wel gek allemaal, wat zou er nu aan de hand zijn?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

quote:
Wat moeilijk. Kan me je teleurstelling wel voorstellen. Maar wel gek allemaal, wat zou er nu aan de hand zijn?

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/H0Nsp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

de gynaecoloog zag een eitje dus waarschijnlijk heb/ krijg ik gewoon mijn eisprong en word ik ongesteld.
En nu maar hopen dat mijn hormonen wat rustiger worden…

Dus dat je nu zolang overtijd bent is omdat je hormonen in de war zijn?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje Famke, wat heb jij een paar spannende weken gehad zeg! En nu weet je dan toch hoe het zit. Lijkt me ook wel een raar idee. Een beetje dubbel. Dat ze dan wel een eitje zien, een soort eisprong…goh. Goed om het inderdaad even te laten bezinken en als de tijd er rijp voor is, kun je altijd nadenken wat jullie nu willen. Wat gaan ze volgende week vrijdag doen? Kijken of je baarmoeder nog leeg is? Sorry, dat was me niet helemaal duidelijk.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Fijn dat je nu wel meer weet en niet meer in onzekerheid hoeft te zitten.

Had de gyn niet iets te melden over wat de oorzaak kon zijn dat je al zo lang niet
ongesteld word? (buiten dat je hormonen in de war zijn)

de gyn had niet veel te melden, meer van niet zwanger, vroeg nog of ik stres had, nee dus. vond m verder wat kort af… Voor de rest zag alles er goed uit volgens hem. Ja ze gaan volgende week kijken of de baarmoeder dan idd nog steeds leeg is…

Artsen zijn vaak kort-af! Vreemd eigenlijk. Ik ken bijna geen leuke artsen bij ons in het ziekenhuis. Toen Eva geboren werd, kwam de gyn volgens mij net van de barbecue af. Hij deed een witte jas en handschoenen aan, keek eens even en zette toen zijn voet tegen het bed om Eva er met de pomp uit te trekken. Ik moest later op de papieren kijken hoe hij eigenlijk heette! Dat is toch wel het toppunt!

quote:
Artsen zijn vaak kort-af! Vreemd eigenlijk. Ik ken bijna geen leuke artsen bij ons in het ziekenhuis. Toen Eva geboren werd, kwam de gyn volgens mij net van de barbecue af. Hij deed een witte jas en handschoenen aan, keek eens even en zette toen zijn voet tegen het bed om Eva er met de pomp uit te trekken. Ik moest later op de papieren kijken hoe hij eigenlijk heette! Dat is toch wel het toppunt!

Idd erger als dat kan volgens mij bijna nie,jeetje zeg…

Verwarrend allemaal!

liefs Shirley.

p.s. @ rainbow : Leuke foto van Eva zeg!! schattig

Oh ik moet zeggen dat heb ik niet ervaren zo. Bij ons waren ze wel aardig en lief. Lan ook zijn omdat ze me na 4 dagen zo zat waren dat ze hoopte dat ik met wat extra aandacht snel opknapte en oprotte

Maar hij stelde zich wel voor en toen ik hem later terug zag zonder masker en mutsje was het enige dat ik zie goh u bent best een knappe vent

Groetjes,

Michèle

Oh Famke dat is stiekem toch wel een domper…

Ik ken het verhaal wat je nu vertel… stom dat ik dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. Maar mijn vriendin heeft dat ook. Die heeft regelmatig een echo om te kijken wat het eitje aan het doen is. Ze is dan paar dagen/week over tijd maar die eisprong laat dan lang op zich wachten.

Als je volgende week terug moet komen … neem dan briefje mee met al je vragen. Want lijk mij dat je die wel heb en op dat moment als je daar zit tegenover een stugge dokter weet je ze prompt niet meer.

Bijv:
*Komt dit vaak voor?
*Waar kan dit door komen?
*Wanneer moet ik me zorgen gaan maken?
*Waarom test eerst positief en nu negatief? Toch soort miskraam??
Gewoon alles wat in je gedachten op komt… ik zou die dokter het hemd van het lijf vragen volgens mij

Sterkte

Gewijzigd door - mini-boy op 22 Oct 2009 20:40:34

quote:
.s. @ rainbow : Leuke foto van Eva zeg!! schattig

Dank je Shirley! Op die foto staat ze echt zoals ze is: lief, maar met dat tongetje brutaal uit haar mond, zo van: je kunt me wat!