Eerst positieve test, nu negatie, geen menstruatie

morgen ochtend ga ik bellen, dan is er namelijk ook spreekuur. Als ik gebeld heb laat ik het weten

spannend Famke… we horen het wel hè!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Ik ben er vroeg bij maar en en en ???

Groetjes,

Michèle

Zoo dat is zeker vroeg Michèle, 8uur… toen lag ik nog in bed hahaha…

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha ik had hem om 7 uur al kunnen posten Melanie, toen zat ik hier al op de zaak Maar volgens mij kun je dan de ha nog niet bellen hiervoor.

Groetjes,

Michèle

Maar na 8 uur zeker wel … dus ik wacht ook vol spanning!

Was jij ook al zo vroeg op dan mini-boy??

Groetjes,

Michèle

hoi hoi,

vanmorgen met de ha (assistent) gebeld. Hele verhaal nog maar es verteld, riep gelijk dat ik niet zwanger was enz enz. Toch doorgezet om een bloedtest te laten doe omdat ik zekerheid wil. Nu moet ik tussen 11 en 12 terug bellen omdat ze eerst wou overleggen met de arts…

Wie riep dat je niet zwanger was zij of jij???

enne dan duimen we nog even verder

Groetjes,

Michèle

haha staat dr idd wat vaag in, ik bedoelde de dokters assistent

nou alweer heel wat telefoontjes verder… dokter vond een bloedtest niet nodig :s en gaf aan dat ik de verloskundige even moest bellen waar ik ook een echo heb gehad, om te vragen hoe die er over dachten. Die dus gebelt en die assistent vond t vreemd dat ik geen bloedtest kreeg… ze overlegt nu met de verloskundige hoe en wat en belt me straks trg…

Pfff, wat spannend allemaal zeg. Hopelijk heb je snel zekerheid. Raar dat de ha geen bloedtest wil doen. Is een kleine moeite lijkt me en geeft wel zekerheid! Op grond van je testen zou ik denken dat je niet zwanger bent, maar je hebt natuurlijk wel allerlei kwaaltjes. Ik ben erg benieuwd wat er uit gaat komen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

nou ben ik weer, ben inmiddels van de verloskundige weer doorgestuurd naar de gynaecoloog in het ziekenhuis. Deze wou ook geen bloedtest doen maar hij vond het beter om gewoon weer een echo te laten maken. Nu moet ik volgende week donderdag om kwart over 11 weer naar het ziekehuis… dus nog een weekje in afwachting… pfff…

Die onzekerheid is zo vervelend, vooral de vraag ben ik zwanger of houd mijn lichaam mij voor de gek…

Gewijzigd door - famke21 op 15 Oct 2009 12:04:14

Wat raar dat ze geen bloedtest willen doen. Is lijkt me minder werk dan een echo. Want als de uitslag van de bloedtest negatief is dan weet je dat je niet zwanger bent en hoef je ook geen echo te laten maken. Wel spannend allemaal, vervelend dat je nog 1 week moet wachten.

Succes en ik hoop met je mee dat je zwanger bent!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Jeetje wat een kasten en een muren zeg. En jij die er maar onzeker tussen geslingerd wordt. Hopelijk heb je volgende week meer duidelijkheid.

Groetjes,

Michèle

ik hoop t ook, ben blij dat ik veel moet werken de komende dagen vliegen de dagen ook wat sneller voorbij, en minder tijd om te piekeren…

Wat een gedoe bij jou zeg! Moet je nog een week wachten…pff

Persoonlijk vind ik 10 dagen overtijd wel heel erg lang ‘om niks’, dus een zwangerschap zou dan toch zomaar kunnen denk ik. Blijf het dan alleen vreemd vinden dat ze niks op de echo gezien hebben.

Weet wel dat er meerdere vrouwen zijn die negatief teste terwijl ze toch echt zwanger waren.

Sterkte met het wachten op de echo volgende week.

Zo dat is zeker vervelend! Als ze je gewoon een bloedtest laten doen heb je meer zekerheid dan een echo.
En anders is het wachten op je ongesteldheid denk ik.
Nog een week in spanning… maar daarna heb je al het goed is zeker meer zekerheid!

Oh trouwens, ik zat ook in spanning, en heb het van me af gezet, en jaaa hoor ben nu net ongesteld geworden :smiley: Eigenlijk wel blij mee… want nu kunnen we het opnieuw proberen… heb nu een cycles gehad van 36 dagen… dus hopen dat het de volgende keer weer netjes optijd is, en anders helemaal niet…:smiley: Zou nog beter zijn uiteraard…

Lilypie Tweede Ticker

Ja soms is het loslaten de beste oplossing om los te komen zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Ja idd… naja ik dacht dat we precies op de goede dagen gevreeën hadden…maar ja next time better…

Lilypie Tweede Ticker