Eerst positieve test, nu negatie, geen menstruatie

Ja inderdaad, heb geen keus hè… nu intotaal 5 testen gedaan sinds ik overtijd ben… allemaal negatief… afwachten…

Groetjes Melanie, mama van Noah

Lilypie Tweede Ticker

pff ik ben nog steeds over tijd… inmiddels 10 dagen… wat duurt wachten dan lang zeg…

Erg is dat dan he Famke…

Heb je je huisarts al gebeld??

Groetjes Melanie, mama van Noah

Lilypie Tweede Ticker

Famke was het wel de bedoeling dat je zwanger zou worden?? Misschien een brutale vraag hoor, maar omdat je het steeds had over pil doorslikken.

Groetjes,

Michèle

nee, het was niet helemaal de bedoeling
maar als ik wel zwanger zou zijn is het erg welkom.

en mijn huisarts kan verder niets doen, ik moet 30 okt weer voor een echo dus moet afwachten…

Gewijzigd door - famke21 op 13 Oct 2009 13:01:07

Ah oke duidelijk. Ja denk voordat iedereen straks heel blij doet en jij het helemaal niet bent zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Famke > ga je nog een test doen of wacht je gewoon tot de 30ste? Lastig hé als je niet meer van je eigen lichaam op aan kan…

ik heb enkele dagen geleden nog een test gedaan (eigen merk kruidvat) en deze gaf negatief aan…

Maar heb nog steeds de zwanger kwaaltje’s ben smorgens zo misselijk als wat, ben hartstikke moe, allemaal pukkels, pijnlijke borsten…

Hmm vaag hoor, maar als je het niet vertrouwd dan gewoon een bloedtest vragen. Ik bedoel een ha wordt door jou betaald hoor meid en als jij wilt weten wat er is heb je daar recht op.

Groetjes,

Michèle

ja klopt daar heb je ook wel weer gelijk in :smiley:

Tja, met die kwaaltjes en het uitblijven van je menstruatie zijn je hormonen in elk geval goed in de war…

Maar ja, volgens mij kun je niet zwanger zijn als de hormonen waar de zelftesten op testen niet in je lichaam aanwezig zijn. Het blijft dus een vreemd verhaal. Al met al wel genoeg reden om even na te gaan vragen bij de huisarts wat de reden kan zijn.

succes!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Je menstruatie uitblijven en die zwangerschapsverschijnselen kunnen er ook zijn, odat je denkt dat je zwanger bent. die kwaaltjes zijn dan gewoon psychisch.

Dit hoor je wel vaker als je even over tijd bent, en dan zelf de rest in gaan vullen, zegmaar.
Wil niet zeggen dat het niet kan dat je zwanger bent hoor!
Ik zou inderdaad even bij de ha langsgaan.
Want hoe lang zou je nu over tijd moeten zijn?
Liefs, Anne

ik had vorige week zondag ongsteld moeten worden… (stop week pil ingelast omdat ik me niet lekker voelde misselijk enz)

Dus je bent een week overtijd nu?? Dan zou je wel kunnen testen denk ik en anders een vk bellen, die willen je misschien ook wel helpen als de ha moeilijk doet.

Groetjes,

Michèle

ben nu 10 dagen over tijd… t lijkt me idd verstandig dat ik morgen de dokter nog es ga bellen…

Lijkt mij ook wel zo slim meid. Weet niet wat je wilt, maar ik zal duimen voor je.

Groetjes,

Michèle

tsja als ik zwanger mocht zijn is het heel erg welkom. En anders tsja maar kijken wat er dan aan de hand is…

Oke dan duimen we voor beide oke

Groetjes,

Michèle

dank je :smiley: ik duim gezellig met je mee

Wanneer ga je de ha bellen of heb je al gebeld??

Groetjes,

Michèle