Ik kan me echt verbazen dat mensen die katten hebben het maar alelmaal op hun beloop laten… Maar straks wel lopen zeuren als er iets met de kat gebeurd is.
Hoewel, Goudvisje zal het niet erg vinden want die wil toch van haar katten af…
Breng ze dan naar het asiel ofzo.
Wij hebben twee lieve poezen. Twee zusjes.
Tot een jaar geleden ging het goed, ineens ging Jul aan de wandel.
Niet zo’n probleem ware het niet dat ze ergens kei en keihard ging zitten mauwen!
Aan één stuk door. En dat wilde wij niet. Ze zit nu dus aan de lijn. Inmiddels gaat Jut, haar zus er ook op uit. Maar alleen naar de buren nu het huis leegstaat. Anders komt ze er echt niet haha. Schijtluis.
Hiervoor hebben wij trouwens alles geprobeerd. We hebben zelfs schrikdraad gehad, maar Jul kroop daar gewoon tussendoor!!! Ik denk dat wij in totaal voor ruim 750.- aan materiaal aan de schutting gehad hebben. Maar niks werkte… Voor Jul nu dus een lijntje en als we weer buren krijg blijft Jut ook weer in de tuin.
@ Sje: Vergeet niet dat veel katten die weg zijn, vaak katten zijn die juist altijd binnen blijven maar per ongeluk ontsnapt zijn…
Verder vind ik gewoon dat JIJ voor katten gekozen hebt en niet je buren. Dat jij ze leuk vind wil niet zeggen dat iedereen dat maar moet vinden. Ondanks dat ik zelf poezen heb, vind ik het mateloos irritant als ik in de tuin bezog ben en ik pak in andermans kattenschijt. Die van mij hebben binnen en buiten een bak, om dat te voorkomen… En dan zou ik de schijt van andere op moeten ruimen?
Dat dacht ik niet… Hier krijgen katten allemaal een bak water over zich heen (ze iets aan doen doe ik niet, dat gaat echt veeeeeel te ver) en als dat niet werkt verzamel ik de hoopjes in een zak en ga ik afleveren bij de baasjes.
Ik weet gelukkig bij wie de meeste thuishoren…