Eerst de katten nu lavendel

mini-boy, ik hoop dat je er iemand anders blij mee kan maken, weggooien is ook zo zonde!

Heel toevallig: Ik heb OOK een gloeiende hekel aan dei beesten.

En weet je wat…Wij hebben er ook 1 (had mijn vriend al dus gratis erbij gekregen
Het helpt ECHT NIET om zelf een kat te hebben want die schiojnt dus weer net niet in de plantenbakken maar de buurkatten wel!

Nu heb ik vanstraks (via google gevonden) stenen in de plantenbak gelegd overal verspringend en probeer ze zo te weren.
Als ik op de rand van de plantenbak ga zitten dan RUIK ik al of er wat begraven ligt of niet.

Ik persoonlijk snap NIET wat mensen aan die drollendraaiers vinden
Die van ons () zit 22 per dag opgesloten boven op een zolderkamer en 2 uur buiten in de tuin…moet er niet aan denken om die binnen te hebben…en haar uitval,…verschrikkelijk!

Wij hebben zelfs voor 120.- een hordeur boven |MOETEN plaatsetn omdat die kutkatten van de buren bij ons binnen wilden komen!
Kon niet eens mijn ramen en deuren opzetten…HOE BELACHELIJK IS DAT!!!
NU kan ik dus wel laten luchten met die hor maar wij moesten in de centen!

UITSTERVEN die drollendraaiers!
Das mijn mening
Weet dat andere mama’s er anders over denken hoor!..jullie goed recht…maar ik haat ze echt…sorry

Gr, Danielle

@ mini-boy ik weet geen officiele naam maar een vlinderstruik?? Dan krijg je alleen maar vlinders in de tuin en das wel mooi.

Groetjes,

Michèle

@Miniboy: ik heb het even voor je nagevraagd aan een vriend, die heeft het namelijk ook gehad, en hij had een plant in de tuin laten zetten en sindsdien bijna geen kat meer gezien.
die plant heet de Citroenverbana,(verspreidt een citroenluchtje) katten schijnen het vreselijk te vinden! daarbij komen er geen wespen/hommels en andere troep beesten op af en je kunt je lege plek waar de lavendelplant stond vervangen. enne ik las ook ergens dat als katten je tuin eenmaal zat zijn ze vaak ook niet meer terugkomen daarna

Gewijzigd door - MamavanRico op 04 Jul 2011 21:12:02

Ik persoonlijk snap NIET wat mensen aan die drollendraaiers vinden
Die van ons () zit 22 per dag opgesloten boven op een zolderkamer en 2 uur buiten in de tuin…moet er niet aan denken om die binnen te hebben…en haar uitval,…verschrikkelijk!

Gr, Danielle

[/quote

Mag ik nu vragen of je het nu over poezen hebt die jullie 22 u pd op een zolderkamer opgesloten hebben zitten? Want als dat zo is en op de manier hoe je erover praat vraag ik me dan af waarom jullie in hemels naam die beesten hebben. Vind dat nl erg zielig hoor.

Gr Patries

Nog steeds zijn " die beesten die drollendraaiers" onze huisvriendjes die er met name voor zorgen dat we geen muizen meer hebben. Je kan ze zelf dan niet tof vinden, maar je kan ook respecteren dat een ander ze wel tof vind. Dat je het niet prettig vindt als ze door je tuin schooieren kan ik me ook voorstellen en zodra iemand me aangeeft last van mijn katten te hebben (. Behalve de zeurders waar alles fout bij is ) wil ik best kijken voor een oplossing. Lijkt me alleen weinig zin hebben aangezien er hier genoeg zitten die niet van mij zijn . En je kan wel last hebben van een kat, maar weet je waar ik last van heb ? Allemaal die brave mensen die regelmatig hun oude planten en bloemstukjes zo vanuit de kerhof over de heg smijten zo mijn tuin in. Leuk zo’ n compostbak ernaast. Of mensen die hun honden gezellie voor je poort hun behoefte laten doen waardoor we elke dag naar school lopen. Want al is het een weitje, dan nog zit er een poort in wat betekend dat we er graag door willen en iedereen hier weet dat ook ( tja een dorpje). Dan nog even over de citroenverbena. Deze is niet winterhard en zal dus zeker binnen moeten. Wel een heerlijke plant voor thee

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 04 Jul 2011 22:58:43

Ja, onze kat zit op een eigen appartement boven!
Heeft een grote kamer en alle sbij de hand en doet niks anders dan slapen en als ze benden is dan wil ze het liefst zo snel mogelijk terug naar boven.
Ze is 17 en ik heb haar erbij gekregen toen ik mijn vriend leerde kennen, want hij had haar al.

Hij vind het niet leuk maar neemt er genoegen mee en om ruzie te voorkomen doe je veel voor elkaar

Hij had (toen de kat nog in huis rondliep) meer oog voor haar als voor zijn eiegn zoon en dat stak mij heel erg.
Toen hij op een gegeven moment "dotje " riep naar Aaron was voor mij de maat vol en is ze per direct naar boven verbannen.
Als we samen op de bank zaten was ie alleen maar met de kat bezig…aai…aai…aai…aai…ik werd er simpel van, kon niet eens tegen hem aan zitten omdat ik dan een poot van dat beest in mijn gezicht kreeg.

Aaron geeft er niet veel om en als ie samen met de kat buiten is kijkt ie er bijna niet naar om.

Nu gaat ze 2 en halve week naar een pension toe en daar zit ze in een kooi met katten vanaf 16 jaar.
Ben benieuwd…straks wil ze niet meer terug !

gr, Danielle

Omdat ik niet zeker was welke kat onze (besteende) voortuin als openbare toilet gebruikte, heb ik via een camara gezien dat ´t de kat van de buren is.
Ik gruwel er enorm van om telkens poep op te moeten ruimen. Mijn buurvrouw doet er niks aan. Erger nog, ze doet alsof het een ons eigen probleem is.

Ik ben nu bijna zo ver om alle poep vanuit mijn voortuin op haar voortuin te gooien.

Hebben jullie hier wel eens gedacht (of ervaring mee gehad), want ik besef goed dat de boel zo behoorlijk gaat escaleren.