Nee weet nog niks, gister wel gebeld maar was nog niets binnen. Dus maandag maar weer even bellen.
Liefs Michelle
Nee weet nog niks, gister wel gebeld maar was nog niets binnen. Dus maandag maar weer even bellen.
Liefs Michelle
Hey meis, lees alles nu pas, ben laat maar toch sterkte, spannend zeg , balen dat je zo lang op de uitslag moet wachten, k kan me voorstellen dat je in onzekerheid zit, kun je nog n beetje slapen of gaan er worst case scenario’s door je hoofd!
Laat je het weten morgen?
Sterkte meis ook van mij!
hmm ja dat is balen he dan wil je iets weten maar het duurt even die onderzoeken.
ik denk aan je hoor!
en ik hoor wel als je iets weet morgen
Zo de eerste bloeduitslagen zijn binnen en die zijn gelukkig allemaal goed, behalve me ijzer. Dus daar heb ik nu medicijnen voor. De uitslagen van de vitamines moeten nog komen. Maar tot zover opluchting
Weet nu in ieder geval waar de moeheid vandaan komt.
Liefs Michelle
Het is gelukkig alleen bij he ijzertekort gebleven, de rest was ook allemaal goed
Nooit geweten dat je daar pijn van op je borst kon krijgen, maar gegoogled en dat kan dus indd. Wat een opluchting
Liefs Michelle
Wat een opluchting!
En nu aan de floradix Weet nu niet precies hoe het heet, kruidenelixer die je hb verhoogt, had ik in mn zwangerschap en het hielp!
En ook gewoon rustig aan blijven doen.
liefs
<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2m.lilypie.com/Awgrp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>
Gewijzigd door - Liske op 04 Mar 2010 13:51:43
Heb ik ook nooit geweten. Maar gelukkig is er een uitslag en kun je er wat aan doen!
Kan me voorstellen dat je toch wel opgelucht bent
Groetjes Bianca
ooch meid wat fijn voor je!
en idd ijzertekort kan pijn op de borst geven mijn moeder heeft dat namelijk ook, dom dat ik daar niet aan heb gedacht toen je zei dat je moe was en pijn had op je borst:S maarja ik ga altijd meteen van het ergste uit, dan kan het alleen maar meevallen haha.
hoe hoog was je hb gehalte? ofja hoe laag in dit geval?
Oh wat fijn dat het daar bij gebleven is zeg! Wat zal je opgelucht zijn. En nu goed appelstroop eten he
Goed bericht Michelle!
IJzer in appelstroop is eigenlijk achterhaald. Vroeger zat daar extra ijzer in omdat het in ijzeren ketels gemaakt werd. Tegenwoordig wordt het op andere manieren gemaakt, maar blijft nog steeds gezegd worden dat in appelstroop extra veel ijzer zit. Zo heel veel extra ijzer zit er echter niet in.
Roosvicee Ferro drinken zou een optie kunnen zijn om ijzergehalte op peil te krijgen. Kijk even op het etiket want je mag daar maar een bepaalde hoeveelheid per dag van.
En drink het met een rietje want je kunt er lelijke aanslag van op je tanden krijgen (sprak zij uit ervaring).
Groetekes, Sje
Ik zit de eerste 3 maanden sowieso aan de medicijnen en dan weer prikken en dan weet ik het niet
@Inge volgens mij niet eens zo heel laag hoor, want moet boen de 10 zijn zeiden ze en het is 8
Liefs Michelle
Yep 3 maal daags Echt zo’n aantal dat je iedere keer vergeet. Iedere keer gaat het ow ja moet me medicijnen nog innemen.
Het moet of een half uur voor het eten ( vindt ik 's morgens niet werken) of 2 tot 3 uur na het eten. Dus ik doe dat laatste, maar dan denk je er vaak niet aan, moet weer een ritme worden.
Liefs Michelle
Fijn, dat ze nu weten wat het is, maar minder fijn die staaltabletten.
Maargoed, het is in ieder geval goed op te lossen
Nog een tip:
Bij het ontbijt bruin brood, met een glas sinaasappelsap (en geen thee)
Dan neem je het ijzer het beste op.
Liefs, Anne
Getver Anne
Ik ben totaal al geen broodeter, doe dit dus echt maar 1 keer per dag. Vindt het al een ramp dat ik moet ontbijten en het enige wat ik er 's morgens in krijg is een bord pap
Staat wel heel duidelijk op dat het niet met melk mag, maar neem hem wle gelijk in na me bord pap 's morgens dus of dat nu zo heel slim is. Ik neem hem 's morgens gelijk in na het eten, werd geadviseerd met maagklachten en indien ik ook maagmedicijnen heb doe ik dat maar. De andere 2 niet omdat het anders allemaal veels te kort op elkaar zit.
Liefs Michelle
Even weer aan wennen inderdaad, ik had ze in het zicht op het aanrecht liggen. Dan vergat ik ze tenminste niet.
En je neemt inderdaad beter ijzer op uit je eten als je er sap bij drinkt. Zuivel bij je eten vermindert juist de opname van ijzer. Dus lekker aan de verse jus!
Groetjes,
M
Mar als ik ze 2 tot 3 uur na de maaltijd inneem maakt het toch niet uit.
Of bedoelen jullie als ik geen medicijnen meer heb???
Lijk wel blond
Liefs Michelle
In het algemeen is dat Michelle. Dus ook als je straks gestopt bent, dan kan je alsnog je ijzeropname bevorderen door sap bij je eten te drinken.
Groetjes,
M