Ik snap hem
Liefs Michelle
wat raar ik had gereageerd maar mijn bericht is weg??
enfin
ik zei dat die ferro niet te drinken is, dat ik er echt van moet overgeven zo vies vind ik het.
je hebt ook iets waar heel veel fruitsoorten in een of ander mixje zitten met heel veel ijzer ook
en dat ik vond, dat dat beter smaakte maar dat dat niet mijn favoriete drankje was tijdens een romantisch etentje
ik weet alleen de naam even niet meer…hmm
moet je es aan de apotheek vragen!
Haha, ja dan gaat het niet op natuurlijk
dan lekker een glasje sap bij andere dingen, ofzo.
Maar geloof dat Mriek je vragen ook al had beantwoord.
Die pillen zullen er sowieso wel voor zorgen dat je voldoende ijzer binnenkrijgt.
Liefs, Anne
ohja die staal tabletten
maar wel uitkijken dat je geen verstopping krijgt dan
ik kan daar dus niet tegen die rommel en je krijgt er zwarte harde ontlasting van.
en dat is echt niet tof ofzo
Ik heb een spastische darm Inge, dus zo snel zal ik niet verstopt zitten
En indd van die zwarte plkkerige ontlasting
Liefs Michelle
Wat fijn dat het alleen een tekort aan ijzer is. Tenminste niet fijn natuurlijk, maar gelukkig onschuldig en met medicijnen op te lossen.
Groetjes,
Sandra
Indd Sandra daar was ik ook heel blij mee hoor. Merk dat de vermoeidheid al wel wat afneemt, maar dan doe je te snel toch weer te veel en dan ben je 's avonds helemaal bekaf
Liefs Michelle
Wat fijn dat je vermoeidheid toch iets minder aan het worden is. Wel vervelend idd dat je dan overdag toch weer te veel gaat doen waardoor je s’avonds zo moe bent. Hoe moeilijk het ook is, probeer echt alleen het hoognodige te doen.
Groetjes,
Sandra