Een nacht in het ziekenhuis

Ik wil jullie even laten weten dat ik van de week alles weer bij ga lezen als ik weer helemaal van de schrik enzo bekomen ben.
Ik heb de afegelopen nacht in het ziekenhuis doorgebracht
Ik had al vanaf maandag last van pijn op me borst en hoog achter in me rug. Vrijdagmiddag na de ha samen met Madelon, had eerder geen vervoer en zit met me paniekaanvallen dus durfde niet met de fiets (lees kop in het zand steken want had best vervoer kunnen regelen). Dar kreeg ik gelijk een hartfilmpje en op me donder, en moest gelijk door naar de eerste hulp en werd opgenomen, Heb 17 uur aan de hartmonitor gelegen ed. Vanochtend nog fietstest gehad en ook die was godzijdank goed, maar de pijn en zo is er nog, dus als het niet weggaat moet ik van de week weer terug naar de ha. Het moet ergens vandaan komen al denken ze in het zh dat het spanningen en evt mijn maag is, omdat mijn bloeddruk te hoog blijft behalve als ik oxzepam heb geslikt dan is hij prima in orde. Ik baal er vreselijk van, want als het spanningen zijn waar komen ze vandaan??? Get begin alweer bijna te janken, ben nu zo labiel als de pest. Zo wou het ff metjullie delen en ga nu me bedje weer in

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Jeetje Michelle wat een schrik. En nog steeds natuurlijk.
Ik weet niet zo goed wat te zeggen alleen heel veel sterkte en beterschap. Neem de nodige rust voor jezelf!

Groetjes Bianca

Ach meid zeg, hier schrik ik van laat staan jijzelf. Doe het een beetje rustig aan, ik duim voor je dat de klachten weg gaan, Heel veel beterschap en een dikke knuf.

Gr Patries

Meid, wat een schrik! Ik weet ook ff niet wat ik moet zeggen. Veel sterkte en doe het vooral rustig aan!! Beterschap!

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/cWOtp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Oh meissie wat een schrik! Alle liefs en sterkte!

Groetekes, Sje

och lieverd toch! wat ontzettend heftig! schrik echt van je berichtje meid… pff.
tja
spanningen waar komen ze vandaan… weet je… er is NIKS moeilijkers dan het psyche van een mens.
je kunt helaas niet altijd weten waar je spanningen vandaan komen,
maar onbewust heb je ook veel spanningen mbt je eigen kinderen.
moeders zijn vaak al (over) bezorgd al dan niet onbewust…
probeer wat dingen rustig op een rijtje te krijgen als je wat bent opgeknapt,
en probeer dan op te schrijven zo gauw je stress ervaart, of spanningen of een negatief rot gevoel of wat dan ook.
zo krijg je misschien meer inzicht in je eigen psyche, want kwa dat betreft… weet ik alles van, het is heel moeilijk te lokaliseren.
heel veel sterkte meid en spui gerust! niks opkroppen en gewoon naar de dokter gaan als dat nodig is, eigewijze donder

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik las het net op hyves, schrok er heel erg van. Rustig aan hè! Dikke knuffel.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh jeetje mina zeg!
Dat is zeker schrikken. Doe een beetje rustig aan (makkelijk gezegt he).

Heel veel sterkte!

jee… dat is schrikken zeg.
Sterkte en hoop dat je snel opknapt.

Groetjes Marianne mama van Ruben

He gatver Michelle. Probeer rustig aan te doen enne geen hoofies meet in het zand he.

Groetjes,

Michèle

He bah wat akelig! Doe het maar even rustig aan, sterkte!

Lilypie First Birthday tickers

Oh wat moeten jullie geschrokken zijn! Rustig aan doen hè!

Liefs

Jeetje meid dat is schrikken!! Hoe voel je je nu?
Je kan er zo onzeker van worden he als je lichaam/gevoel gekke dingen met je doet.

Heel veel sterkte, probeer zoveel mogelijk te rusten & schakel hulp in he als het nodig is!!
Veel liefs

Jeetje dat is idd schrikken!! Maar beter zo dan andersom… mijn oom uit Duitsland was hier op bezoek en dan eten ze zo graag Chinees hier (is daar stervensduur) en die d8 dus dat ie last had van zijn maag… Die wilde dus eigenlijk een briefje achterlaten en midden in de nacht naar Duitsland terug rijden, omdat ie mijn moeder er niet mee wilde opzadelen… mijn tante was het daar niet mee eens en maar goed ook, want hij werd gelijk opgenomen in het ziekenhuis en had een heel zwaar infarct gehad… Daarom zeg ik… het is niet leuk natuurlijk en misschien zijn het onderbewuste spanningen, maar beter zo dan je hart!! Heel veel sterkte en ik hoop dat je je snel weer beter voelt!!!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Oooo meid, wat vervelend dat je zo’n pijn had en 17 uur aan de monitor moest! Ik denk dat Inge wel gelijk heeft, spanningen zijn inderdaad moeilijk te achterhalen. Ik kreeg 5 jaar terug opeens hyperventilatie en ik had geen idee waardoor. Hoezo? Ik had geen spanning? Maar onbewust blijkbaar wel. Ik was toen nog alleen en dacht soms dat ik altijd alleen zou blijven. Dat speelt soms onbewust. Misschien kun je, als je heel diep graaft, toch iets bedenken? Paniekaanvallen/hyperventilatie kunnen ook pijn op de borst veroorzaken. Als oxazepam helpt, heeft het misschien toch iets met de paniekaanvallen van doen, spanning. Doe een beetje rustig aan he en hopelijk komt die pijn op je borst en rug niet terug. En anders meteen naar je ha, beter een keer extra dan dat er echt iets mis gaat. Beterschap en probeer een beetje te ontspannen. ZENNNN.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Dank je wel voor alle lieve reacties.
En ja hoe gaat het nu. Heb vandaag het grootste deel van de dag op bed gelegen, en ja dan voel je je eigen een hele piet, maar nu ben ik er ff uit en komt de pijn toch weer wat opzetten, moet er wel bij zeggen dat ik vandaag alleen de medicijnen heb ingenomen die ik altijd in nam en dat is 1 oxzepam om half 9 's morgens dus die is allang uitgwerkt dus er zit wel vooruit gang in. Ik zal echt ff moeten proberen om de knop om te zetten dat mijn hart in ieder geval goed is. Heb me wel voorgenomen als het dinsdag niet weg is dat ik terug naar de ha ga.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

och meid, wat schrik ik hier van!! Super fijn dat je weet dat het in ieder geval niet je hart is, maar ik snap heel goed dat dit gevoel je wel die angst bezorgd, waardoor je (in hoeverre je die al had) nog meer spanning hebt.
Spanningen kunnen een heleboel doen met je lichaam, en idd de suggestie wekken dat er iets heel goed mis is met je lichaam. Som gebeurt dit ook onbewust.

Ik hoop voor je dat je vanaf nu weer snel wat beter gaat voelen!!

dikke knuffel!

liefs woezel

Jeetje dat is even schrikken! Gelukkig mocht je na 1 nachtje naar huis, maar wel vervelend dat je nog steeds last hebt en je niet weet wat het is. Goed in de gaten houden en anders idd toch weer terug naar de huisarts.

Heel veel beterschap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Sterkte en rustig aan he!

Ik hoop dat het vanzelf weer wegtrekt.

liefs

Wat vervelend zeg!!
Ik hoop dat het snel weer overgaat!

Liefs, Anne