Ik wil jullie even laten weten dat ik van de week alles weer bij ga lezen als ik weer helemaal van de schrik enzo bekomen ben.
Ik heb de afegelopen nacht in het ziekenhuis doorgebracht
Ik had al vanaf maandag last van pijn op me borst en hoog achter in me rug. Vrijdagmiddag na de ha samen met Madelon, had eerder geen vervoer en zit met me paniekaanvallen dus durfde niet met de fiets (lees kop in het zand steken want had best vervoer kunnen regelen). Dar kreeg ik gelijk een hartfilmpje en op me donder, en moest gelijk door naar de eerste hulp en werd opgenomen, Heb 17 uur aan de hartmonitor gelegen ed. Vanochtend nog fietstest gehad en ook die was godzijdank goed, maar de pijn en zo is er nog, dus als het niet weggaat moet ik van de week weer terug naar de ha. Het moet ergens vandaan komen al denken ze in het zh dat het spanningen en evt mijn maag is, omdat mijn bloeddruk te hoog blijft behalve als ik oxzepam heb geslikt dan is hij prima in orde. Ik baal er vreselijk van, want als het spanningen zijn waar komen ze vandaan??? Get begin alweer bijna te janken, ben nu zo labiel als de pest. Zo wou het ff metjullie delen en ga nu me bedje weer in
Liefs Michelle