Hey Michelle,
dat zijn berichten waar niemand op zit te wachten zeg, wat zal je geschrokken zijn toen de huisarts je meteen naar het ziekenhuis stuurde. Maar spanningen, alleen weet je niet waar ze vandaan komen…veel andere, rare, gekke of abnormale dingen meegemaakt de laatste tijd misschien?
Veel sterkte en laat dat lieve hartje van je eerst maar weer eens tot rust komen en indd, als je je morgen nog neit beter voelt, naar de huisarts gaan he!
Lfs
Een nacht in het ziekenhuis
Ik heb besloten om morgenvroeg de ha weer te bellen voor een afspraak want de pijn gaat niet weg en daar wordt ik toch behoorlijk onzeker van
Nu heb ik het geluk dat rené heel makkelijk vrij kan krijgen en zeker in zulke gevallen, maar dat is niet de oplossing natuurlijk.
Vandaag had hij late dienst en heeft de middag vrij genomen zodat hij Dylano nog in zijn pyjama kon hijsen en insmeren ed, zodat ik zijn tandjes moest poetsen en nog ff schine luier aan moest doen. Was dus een half uurtje voor hij naar bed ging voordat René wegging en in dat half uurtje was Dylano niet vervelend maar ik was kapot
Ook morgen werkt hij maar een halve dag, wat een schatje is het toch
Liefs Michelle
Oh wat fijn dat dat zo makkelijk kan bij hem Michelle. Hier is het altijd bidden en smeken of het bij godsgratie kan. Maar goed het zou fijner zijn als het niet nodig zou zijn. Je hebt trouwens toch geen vocht achter je longen of zo he.
Groetjes,
Michèle
@Michèle
Ze hebben me longen ook beluisterd en foto’s van gemaakt en dat klonk en zag er goed uit. Neem aan dat ze dat anders wel ontdekt hadden.
@Bianca
Thnx
Liefs Michelle
succes en sterkte morgen bij de HA, ik zal aan je denken enz enz…
Laat je wel even wat horen svp?
Lfs
pff meisie toch dat is goed shit dus…
ik hoop dat de huisarts iets voor je kan doen morgen! ik denk aan ej en heel veel sterkte.
blijf je rust nemen meid!
Ik moet er om 10 voor 2 zijn, en met al jullie sterkte wensen moet het goed komen. Tot nu toe voel ik me wel iets beter vandaag maar het is nog vroeg
Liefs Michelle
om 10 voor 2 zullen veel mensen aan jou denken!! Succes en probeer je een beetje te ontspannen he.
lfs
Nou ik morgen een stel buisjes bloed gaan afgeven
Ze heeft maar liefst 23 dingen aangekruist die ze wil laten onderzoeken om zoveel mogelijk uit te sluiten. Dus dat word weer afwachten
Er word oa geprikt op diabetes, glucose, vitamines B en B12 enzo, schildklier, overgang, ijzer folium en ga zo nog meer even door.
Aaan de ene kant heb je zoiets laat er maar wat uitkomen, maar aan de andere kant ook weer niet.
Verder verlopig rustig aan doen, omdat ik ook zo vreselijk moe ben. De uitslag duurt 2 werkdagen dus ze denkt niet dat ze ze voor het weekend heeft, maar moet vrijdag wel even bellen. De uitslag van de vitamines uurt sowieso een week.
Liefs Michelle
Oké, dus het blijft nog onduidelijk. Wel fijn dat ze zo uitgebreid gaan testen. Kop op hè!
Groetjes,
M
mooi dat er een grondig onderzoek gedaan word. Hopelijk word er zoveel mogelijk uitgesloten enz. Maar het zou indd wel fijn zijn als je een oorzaak weet waardoor je je zo voelt. Afwachten dus, sterkte!
Zo vanochtend 6 buisje bloed afgegeven en nu maar wachten op de uitslag. Intussen doen we maar rustig aan
Liefs Michelle
Zou inderdaad maar rustig aan doen, anders ga je nog onderuit mt zo weinig bloed
Ik hoop voor je dat het sowieso gewoon duidelijk wordt waar het vandaan komt, dan kan er hopelijk ook iets aan gedaan worden.
Liefs, Anne
Fijn dat er zo’n uitgebreide test wordt gedaan. Maar hopelijk is alles goed!
Groetjes Bianca
Dat MOET ook Michelle, we willen alles weten! Hopelijk komt er wat uit en dan natuurlijk wel iets wat goed te behandelen is…Sterkte en doe rustig an!
Groetjes Rainbow, trotse mama