Doorslapen

hallo,

de mijne kreeg vanaf 5 weekjes rijstebloem door dr voeding op advies omdat ze in de nacht 3x kwam voor voeding sinds ik dat gebruik komt ze helemaal niet meer.

ik geef dr dan 180 ml voeding er nog bij dat is dan 200 ml en dan nog 2 a 3 schepjes rijstebloem erdoor. sinds k dat doe slaapt ze door.

groetjes

Ha ha ha hou maar op over dat kwijlen. Morgan is met haar tanden aan het stoeien, alleen ze willen nog niet echt doorkomen. Maar soms doe ik haar maar even een slab om anders blijf ik verschonen

En dan krijg ik van die natte kussen van haar. Heerlijk

Groetjes,

Michèle

Oooo, wij hadden weer zo’n nacht…Bleeh. Gisteren bij opa en oma wilde Julia totaal niet slapen. Bij de nachtvoeding lag ze helemaal in coma. Wij lekker slapen. De verwarming was kapot rrrrrr, dus met koude voetjes naar bed. Komt ze alweer om 02.35 uur. Dat was niet erg, al moest ik haar wel voeden in de kou, maar…vanaf toen blééf ze aan het tutten. Ze was klaarwakker en ze lag maar te kletsen: AAAA, OEOEOE, PRRRR! Wel grappig op zich, maar vervelend als papa en mama willen slapen! Ik wilde slapen en heb papa er vaak op uit gestuurd om het tutje in te doen. Dat hielp niets en toen hebben we haar - en dat was erg lang geleden - maar bij ons gelegd. Daar viel ze snurkend en hard ademend half in slaap…Vermoeiend zo! En we hadden rijstebloem geprobeerd. Helpt bij ons helaas 0,0.

Natte kusjes…die krijg ik ook genoeg…Julia doet ook heel veel met haar tongetje. Gisteren likte ze langs haar lipjes! Ik geef haar altijd kusjes in haar nekje en op haar mondje, maar dan doet ze haar mondje open en dan steekt ze haar tongetje uit! Ik had het eerst niet door en toen kreeg ik een tongzoentje…Ze is er vroeg bij wat dat betreft!

Groetjes Rainbow, trotse mama

[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Oh das balen rainbow. Waarom heb je geen kruik bij haar gelegd? Morgan is dan zo weer vertrokken. Die wil zo ie zo een kruik de laatste 2 nachten. Maar ze slaapt wel meteen weer dan. Lekker hoor die verkoudheden. Echt waar blijft de lente en de zomer…

Hoop dat jullie wel lekker snel het goede ritme en zo vinden want niks zo lekker als slaap als je het nodig hebt, ik heb 2 dagen uit mogen slapen van morgan. Samen stonden we pas om 10 en half elf op (za en zo) Sorry rainbow op dat punt lijken onze meiden niet op elkaar.

Oh tongzoentjes ook al gehad hier, heb al gezegd dat ik daar niet zo’n voorstander van ben maar de lacht me hartelijk uit. Ook heeft ze al aan de kat gelikt maar dat vind ze zelf ook minder.

Groetjes,

Michèle

zware nacht dus geweest voor je sterkte

nou heb uren met getuite lipjes gezeten en nu doet hij ook zijn lipjes tuiten geef dan gauw een kusje maar tog weer die tong hahaha lijkt net een spelletje en lachen dat ie doet heerlijk

Ik hoorde gister op de creche dat Morgan met haar vriendje heeft zitten zoenen. Zij dat in de schommerstoel en hij stond ervoor haar steeds een kusje te geven. Daarna ging zij hem ook kusjes geven… Zo jong zucht

Groetjes,

Michèle

aaaaaaahhh wel foto van maken heh eerste liefde jah ze beginnen steeds jonger
hoorde van een vriendin dat ze der neefje met een vriendinnetje naakt had aangetroffen gingen doktertje spelen want dokter bibber is tog ook bloot heeft meteen dokter bibber afgepakt ze was bang dat ie der ook open zou halen hartje eruit halen enzo hahahaha

Ha ha ha ja ik weet het. Enne dat doktertje spelen hoeft van mij ook nog niet hoor. Gelukkig snappen ze dat nog niet op haar en zijn leeftijd. Ze zijn 4.5 maanden en anderhalf jaar

Groetjes,

Michèle

dat neefje was 3 dus je hebt nog even

Ha ha ha en dan al intresse in open hart chirugie. Dat wordt nog wat.

Enne drie… want klinkt dat nog (lekker) ver weg.

Groetjes,

Michèle

klonk 4maanden ook toen ik net bevallen was

Hahahaha, wat een verhaal over die Dokter Bibber! En Morgan heeft al gezoend! Dat kleine mannetje heeft haar dus mooi versierd! Julia heeft meer belangstelling voor twee meisjes, daarmee vormt ze een theekransje. Ze zitten met hun voetjes tegen elkaar aan te wippen. Dat is nog heel onschuldig! Maar gisteren had ze al liggen kletsen met een jongen e een lol dat ze hadden! Ze hadden het zelfs opgeschreven in haar schriftje, dus blijkbaar bloeit er iets op!
Papa krijgt nooit tongzoentjes, mama wel! En lachen dat ze dan doet!

[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Oh maar Morgan bespreekt ook alles met haar vriendin enne als ze vind dat ze te weinig aandacht krijgt ‘roept’ ze de leiding. Oh ja als een van de heren gaat rollen gaat Morgan gillen tegen hem. Denk dat ze jaloers is dat zij nog niet rollen kan

Groetjes,

Michèle

Haahaha, wat is het toch ook een gillertje he! Gillen tegen de mevrouw die een spuit geeft, gillen tegen de katten, gillen tegen het jongetje dat kan rollen! Julia kan ook hard gillen. Vooral als ze ergens mee heeft gespeeld en daar geen zin meer in heeft. Dan roept ze EEEEEE, zo van: hierkomen! Dan ziet ze er ook heel geïrriteerd uit! Ze gilt ook als ze honger heeft of als ze geëntertaind wil worden. EEEEEEE! Eerst zacht: eee, dan harder eeeeeeee en dan keihard: EEEEEEEEEEEEEEEE! Stelletje gillende keukenmeiden!

hahaha ooh en dat zijn dan meiden, rico gilt ook, lijkt wel een meisje
nee maar hij doet het wel ‘mannelijk’ hahaha, idd ook van EHEEHEEE! of ineens met die tong naarbuiten gaat die spetterend: PFFFFFFFFFFFFFFT heel mama’s gezicht nat. nou dankje! en hij gooit dan zn beentjes ook in de lucht als ie zo kraait, dat is echt super schattig gewoon, of hij maakt zo’n pers geluid gaat ie kei hard: UUUUUUUUHHHHHHHHH alsof ie heel zn broek vol gooit hahaha, maar dat doet ie dan ook nie en er zit m ook niks dwars, want hij zit er breeduit bij te lachen en als ik dan aandacht geef stopt ie 2 vingers in zn mond en gaat aandachtig zitten kijken zovan: nou jij mam!

(K)Kuzjes!

Oh ja gillen is hier altijd en groot succes. We zeggen nu zelfs wel ens ‘boos’ tegen haar dat ze stiller moet zijn want ze gilt echt heel hard. En schelden dat kan ze ook als de beste. Gister was ze aan het proberen te rollen en dat lukte niet. Er kwam me toch een schelkanonade uit. Uhh eehh iee prrr en alles achter elkaar en door elkaar en toen ze klaar was een diepe zucht. Ach ja de meisjes he… Enne Rico natuurlijk

Groetjes,

Michèle

hahahaa veel dezelfde dingen maar tog zo verschillend klinkt misschien heel stom maar toen ik de eerste keer op het cb was verbaaste ik me erover hoe groot verschil er alleen al tussen de huiltjes van een babay zit had daar nooit zo bij stil gestaanen die van mij huilt natuurlijk het liefst gelukkig niet zo heel hard

Oh maar daar herkennen we ze aan, door de huiltjes. Anders zouden we achter elke baby aanlopen

Groetjes,

Michèle

dat zou wat zijn ik ben gelukkig thuis bevallen was ook niet helemaal lekker michelle snap wat je bedoelt hoor nick zijn hartje stopte er bijna mee na anderhalf uur persen (bevalling duurde 15uur) heeft mij ook meer dankbaar gemaakt mijn man is er een van een tweeling en hun moeder denkt nog steeds dat ze prongelijk om gewisselt zijn in het ziekenhuis waren met 6maanden geboren gelukkig beiden overleefd toen werd er gezegt je hebt mazzel als je er eentje over houd samen wogen ze 4000 gram

Oh dat was net als ik dus, Alleen ik ben wel volgroeid maar niet voldragen. Ik was wel in mijn eentje, maar was 42cm en 1900 gram. Ik heb zuurstof te kort gehad, had onder ontwikkelde longen en kreeg op weg naar het andere ziekenhuis (waar me ma lag was geen baby ic) ook nog een dubbele longonsteking… Maar we zijn er nog. Ik schijn een vechter te zijn, maar dat moet je dan ook wel. Maar ook hier kantje boord.

Ik hoorde alleen gister dan het ziekenhuis is Delft waarschijnlijk weg gaat uit delft en daar baal ik best wel van.

Groetjes,

Michèle