Oooo, wij hadden weer zo’n nacht…Bleeh. Gisteren bij opa en oma wilde Julia totaal niet slapen. Bij de nachtvoeding lag ze helemaal in coma. Wij lekker slapen. De verwarming was kapot rrrrrr, dus met koude voetjes naar bed. Komt ze alweer om 02.35 uur. Dat was niet erg, al moest ik haar wel voeden in de kou, maar…vanaf toen blééf ze aan het tutten. Ze was klaarwakker en ze lag maar te kletsen: AAAA, OEOEOE, PRRRR! Wel grappig op zich, maar vervelend als papa en mama willen slapen! Ik wilde slapen en heb papa er vaak op uit gestuurd om het tutje in te doen. Dat hielp niets en toen hebben we haar - en dat was erg lang geleden - maar bij ons gelegd. Daar viel ze snurkend en hard ademend half in slaap…Vermoeiend zo! En we hadden rijstebloem geprobeerd. Helpt bij ons helaas 0,0.
Natte kusjes…die krijg ik ook genoeg…Julia doet ook heel veel met haar tongetje. Gisteren likte ze langs haar lipjes! Ik geef haar altijd kusjes in haar nekje en op haar mondje, maar dan doet ze haar mondje open en dan steekt ze haar tongetje uit! Ik had het eerst niet door en toen kreeg ik een tongzoentje…Ze is er vroeg bij wat dat betreft! ![]()
Groetjes Rainbow, trotse mama
[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />