Doorslapen

nou hun hartjes hielden er 10keer per uur mee op en werden ze op de kop gehouden en kregen ze tik op de billen lijkt me heel erg zwaar ze zijn ook behoorlijk verwent uiteindelijk

Dat kan ik me voorstellen ja.

Groetjes,

Michèle

maar ze zijn beide goed terecht gekomen ze vonden het dan ook erg spannend toen ik zwanger was moest heel rustig doen kwamen tog hoop gevoelens terug

Van wie moest je het rustig aan doen? Je schoonmoeder??

Mijn schoonmoeder heeft mij wel geholpen. Zij heeft toevallig ook zwangerschapssuiker gehad. Het was alleen voor haar heel moeilijk toen Morgan geboren was. Ik ben namelijk in hetzelfde ziekenhuis als haar bevallen alleen zij is haar dochtertje verloren die met 6 maanden geboren was. Dus even slikken voor haar. Tranen van verdriet en van blijdschap.

Groetjes,

Michèle

van me schoonouders wel grappig als mijn man dan op zijn donder kreeg werd helemaal verwent door ze hihih

Huh kan je even niet volgen. Sorry ben ook ook erg moe. Wie kreeg op zijn donder en wie werd verwend??

Groetjes,

Michèle

Michele, Wendy bedoelt dat haar schoonmoeder vond dat ze het rustig aan moest doen. Dat haar man op zijn donder kreeg als hij haar liet lopen enzo en dat hij haar moest verwennen! Toch Wendy? Welterusten meis!

Groetjes Rainbow, trotse mama

[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Pff hou maar op Rainbow ben blij dat het weekend is. Maar zo snap ik hem wel hoor.

Groetjes,

Michèle

hahaha idd zo bedoelde ik hem was waarschijnlijk ook moe

Ha ha ha wij hier ook weer, lang leven de voetbal. Ach zo fles geven en dan bedje toe voor de nacht

Groetjes,

Michèle

ben vroeg naar bed gegaan half 10 lag ik te slapen mijn man wilde tog film kijken dus die zei ga maar lekker hoor lief heh zou tg niet weten wat ik af en toe zonder hem zou moeten heb respect voor alleenstaande moeders ik zou gek worden

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Wij lagen half elf te knorren allemaal, maar ja om 5 uur liep de wekker af. Mamma opgestaan en alles heel zachtjes gedaan. 6 uur morgan fles gegeven en om 7 uur zat ik hier. Pappa en Morgan hebben lekker tot half 10 geslapen. Ze hadden het nodig

Groetjes,

Michèle

ow heerlijk ja wij doen het weekend om en om zaterdag de ene uitslapen en zondag de andere maar nico lukt het vaak om hem nog te laten slapen dus die heeft mazzel lukt mij nog steeds niet

groetjes wendy

Gewoon alles heel zachtjes en stil doen is hier nog steeds de truuk. Geen extra prikkels geven en alles in het donker. Denkt ze dat het nog nacht is

Groetjes,

Michèle

ja mar dan gaat ie naar me lopen lachen en gekke bekken trekken en dan moet ik ook lachen haha en denk dat pappa niet reageert omdat ie zelf nog niet wakker is

groetjes wendy

Doet ze bij mij ook, kletsten en lachen maar ik zeg echt niks terug ik geef haar alleen een kusje op haar hoofd als ik haar fles ga halen en haar weer even in haar bedje leg. Meer doe ik niet hoe graag ik haar ook even zou knuffelen, maar dat maken we later altijd weer goed

Groetjes,

Michèle

ja dat kan ik dus niet heh hij is dan ook zo vrolijk denk ik dan maar wakker zijn

groetjes wendy

Ha ha ha ja zij ook, maar dan bedenk ik als ik heel zachtejs doe ik ook nog even slapen kan en das ook wel lekker als je door de weeks elke dag om 5 op staat

Groetjes,

Michèle