Doorslapen op 4 flessen

Nou ja eigenlijk kwam het door de kraamhulp. Zij had het verkeerd gezegd en ik nog suf van de bevalling en zo en Mervin als ijverige nieuw bakken pappa had het ook niet door. Toch even de verloskundige gebeld en wat olie door de fles, Daarna ging het allemaal weer goed. Enne als het alleen aan de BV lag had ik helemaal geen kind mogen krijgen want ik heb er ‘vrijwillig’ voor gezorgd dat ik geen bv meer kan geven.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Huh? Ikke niet snap. Hoezo ‘vrijwillig’ ervoor gezorgd dat je geen bv meer kon geven?

Ik heb op mijn 19e mijn borsten laten verkleinen. Dit was noodzaak omdat ik het gewicht niet meer dragen kon, maar hiermee heb ik ook de bv goedendag gezegd. Ik wist dat ik 2% kans had om te kunnen geven. Vandaar dat ik zei ‘vrijwillig’ want ik had niet echt een keuze toen ivm met eventuele vergroeiing van mijn nek, schouders en rug.

Groetjes,

Michèle

Zo sorry dat ik niet meer meegesproken heb, maar mijn kleine meid is vandaag 2 geworden dus drukke dag gehad met vrienden en morgen met familie, want papa moest vandaag werken.
Maar wat betreft dat afbouwen… wij zijn gaan afbouwen met de laatste fles op het moment dat Demi de laatste fles niet meer goed leegdronk en dat ze een heel groente of fruithapje op at. Zodat we een fles konden laten vallen en daarna de fles van 19 uur iets gaan verlaten dus de voedingen wat gaan verschuiven tot de laatste op 21 uur of 20 uur zat en dan die van 20 uur later weer gaan vervroegen tot 19 uur. Snappen jullie het nog ???
Gr. Natasja

[/url]

Nog even over het gewicht… dan heb ik toch wel een flinke jongen, want Dinant woog afgelopen maandag 5,2 kilo en is 57 cm lang…! Ach ja wat maakt het ook eigenlijk uit.

[/url]

Allereerst gefeliciteerd met de kleine meid.

En ik ga bij Morgan nog niet bewist afbouwen. We hebben zoiets van alles staat klaar voor de nacht. Komt ze is het goed zo niet ook best. Ik zal er nu ook niet meer zo snel van schrikken als ze doorslaapt.

Enne Morgan is een ukkie hoor. Toen ze geboren werd al, 44 cm en 3080 gram. En dat voor een suikerbaby

Groetjes,

Michèle

Gefeliciteerd Natasja! Enne, ik snap het denk ik niet helemaal maar kan me er iets bij voorstellen. Het hele potje groente gaat er hier nog niet in, maar ga het gewoon maar vast proberen. Je weet nooit!

Ha ha ha ja ik snap hem wel. Even rekenen Mriek

Groetjes,

Michèle

Balen, ben je tóch slimmer dan ik…

Als je goed leest snap je het ook anders leg ik het wel uit…

Groetjes,

Michèle

Haha, zal nog eens heeeeel goed gaan lezen. Ik wil natuurlijk niet toegeven dat ik dommer ben…

Nee je bent niet dommer, jij hebt gewoon andere kwaliteiten

Groetjes,

Michèle

Ach ja, dat is waar. En je kan ook niet alles hebben hè…
Ze zeggen trouwens dat domme mensen vaak gelukkiger zijn dan slimme mensen, dus…

Huh hoe dat zo?? Omdat ze niet beseffen wat voor zorgen je kunt hebben???

Maar eh snapte je hem al???

Groetjes,

Michèle

Precies, niet teveel nadenken dan is het leven een stuk leuker. Dus ik probeer regelmatig verstand op nul te zetten en gaan…

Ja, ik snap hem al! Heb sinds vandaag alleen het schema van Erik toch maar omgegooid. Hij krijgt nu 's ochtends een fles, dan fruit, om 11.30 en 15.00 uur een fles, om 17.00 uur groente (evt. een klein flesje, afh. van hoeveelheid groente hij heeft gehad) en dan om 22.00 uur nog de fles. Loopt tot nu toe goed, ook de fruit en groente. Ben benieuwd hoe dat blijft gaan.

Hopelijk heb je een goede nacht!

Goedemorgen,

Ben alweer sinds 8 uur aan ht werk Maar ja het moet af allemaal. Maar goed de nacht was rustig. Ze kwam om kwart voor twaalf en mamma had zoiets van wacht even je komt steeds vroeger. Ook was ze niet echt wakker. Dus speen gegeven en toen heeft ze nog een uur geslapen. Dus om 1 uur een fles van 160. Ze was zo diep in slaap gevallen weer dat ik het maar zo gelaten heb. Om 4 uur en 5 uur even een speen terug gegeven en daarna heeft iedereen door geslapen tot 7 uur. Dus een ustige nacht. Alleen zit 's morgen haar neusje een beetje dicht maar met een paar ker goed niezen is dat zo opgelost

Groetjes,

Michèle

Hey Mriek,

Heb jij er ook geen moeite mee om de fles van 19.00 (hij krijgt hem om 18.00 anders houd hij het niet vol) naar 19.30 te krijgen en dan geen fles meer te geven!
Ik wil het allemaal proberen maar Aaron ligt er om 7 uur in omdat hij maar 2x wil slapen op een dag en het gewoon niet volhoudt!
Hoe moet dat toch ooit gaan lukken!
En hoe zijn Erik zijn slaaptijden, want hij slaapt 3x drie kwartier toch?
De eneige vaste slaaptijd van Aaron is smorgens om 10 uur teug naar bed voor een half uur/soms voort 40 minuten!

Groetjes…Danielle

He Danielle,

Zo herkenbaar wat je schrijft. Erik is ook afgedraaid 's avonds, hij ligt er meestal rond kwart voor zeven in. Ik heb al lopen puzzelen over die laatste fles en denk dat ik hem straks gewoon na z’n groente alsnog rond kwart voor zeven naar bed doe en dan nog maar even eruit haal voor de laatste fles. Ik denk dat ik die dan rond half negen wil geven, of negen uur. Ik zie anders niet voor me hoe ik hem wakker moet houden tot half acht voor die fles, dat redt 'ie gewoon niet. Heb jij nog goede ideeën daarover? Misschien moeten we daar even een topic over aanmaken…jij of ik?

Erik slaapt inderdaad drie keer drie kwartier; na de eerste fles, rond het middaguur en dan aan het eind van de middag nog even. Aaron slaapt dus nog minder hè? Jeetje.

Nou, als je nog supergoeie ideeën hebt: ze zijn welkom!

Enne Michele, fijn dat je een rustige nacht hebt gehad! En balen dat je moet werken…

Hey Mriek,

Ideeen???
Ik hoopte dat jij er 1 voor mij had!!!
Ja…dat is ene goed idee…om er een topic over te maken…misschien zijn er meerdere die er mee zitten!

Groetjes…Danielle

Nee, sorry… Behalve dan om hem toch naar bed te doen om 7 uur en dan de laatste fles rond half negen te geven. Ik zal wel ffies een topic aanmaken…