Doorslapen op 4 flessen

Wauw, jullie hebben een topper te pakken!!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha ja lijkt er wel he… Ben benieuwd wat ze vanacht doet.

Groetjes,

Michèle

Dat smaakt naar meer kan ik me voorstellen!

Ha ha ha ja aan de ene kant wel aan de andere kant maak ik me zorgen of ze niet te weinig eet. Maar ja als ze honger heeft komt ze wel lijkt me toch??? Enne vandaag al 600 naar binnen dus als we even ons best doen gaat ze met minimaal 800 slapen. En dan zien we het wel vanacht, Ik ga er nog niet vanuit dat ze het weer doet. Ook omdat ze op de creche best veel geslapen heeft vandaag.

Groetjes,

Michèle

Nou hier hebben we het zelfde met Max en Romy hahah.
Die zitten nu ook meestal op 4 voedingen van 150cc heb Romy al wel op 180 cc gehad maar dat was toch nog te vroeg ze dronk ze toch nog niet leeg dus maar weer terug naar 150cc.
Max en Romy krijgen de laatste ook rond 8 uur en dan als ze weer komen is het meestal 5 of 6 uur dus die slapen ook een helle ruk maar idd wat er al gezegt werd is slapen net zo belangerijk en de kids melden zich wel als ze honger hebben mij moeten ze ook niet wakker maken en een fles in mn mond drukken toch??
en laat het buro maar zeggen maar wij zijn de ouders en wij weten net zo goed wat ze wel en niet aan kunnen.
zijn jullie stipt met 5 kilo over gegaan op 180 cc of maakt dat niet zo heel veel uit??

[/url]

en mama van de tweeling Max en Romy van 22.09.2008

Morgan zit al op 200, ze zat op 165. maar ze heeft een tijdje stil gestaan met groeien en ineens ging ze dus we mochten meteen 200 aan gaan bieden. Ik moet wel zeggen dat vandaag ze eerste dag is dat ze ook daadwerkelijk 200 per fles gedronken heeft. Ze heeft nu dus 800 binnen al en ze gaat zo naar bed. Dus we zijn benieuwd wat ze vanacht gaat doen.

Groetjes,

Michèle

Nee, nergens van uit gaan. Dan valt het alleen maar mee. Je zegt het al: zou ze honger hebben, dan meldt ze zich wel. Heeft ze tot nu altijd gedaan toch? Nee hoor, als ze doorslaapt op die hoeveelheid was het gewoon genoeg. Ik zal duimen!

Zo denken wij ook. We hebben haar net even snel en globaal gewogen. Dat ging als volgt pappa zonder morgan op de weegschaal en pappa met morgan op de weegschaal en het verschil was 6.1 kilo, dus ze gaat aardig naar het gewicht dat ze zonder de laatste zou mogen. Ach we zien het wel, voorlopig moest pappa even net een hartig woordje toespreken want ze lag alleen maar met beer te kletsen. Gek genoeg maakt pappa indruk want ze gaat bijna altijd meteen slapen dan.

Groetjes,

Michèle

Nou hier is het niet meer wachten op de fles, maar gewoon om 22 uur de laatste en dan slaapt meneertje lekker tot 7 uur. Dat is nu 2 nachten zo gegaan dus hoop dat het zo blijft. Is wel heel lekker dus hopelijk niet 2 malig hahahaha. Hoe gaat het verder bij jullie ?
Gr. Natasja

[/url]

Morgan’s doorslaap nacht was een foutje denk ik. Vannach om 12 uur wilde ze haar fles en ze heeft keurig 170 gedronken tot ze weer in slaap viel. Mamma daarna ook weer terug en het huis was tot half drie in diepe rus. Ze was haar speen kwijt, even terug gegeven en toen is het tot 5 uur stil gebleven. Toen liep de wekker af. Om kwart voor zes wakker gemaakt. Dus gewoon oude patroon.

Groetjes,

Michèle

Jammer. Maar ze heeft het een keer gedaan, dus ze is ermee bezig. Het komt er dus aan!

Bij ons gaat het de laatste dagen weer beter sinds Erik zich weer beter voelt. Hij krijgt om 22.00 uur de laatste en dan meestal rond vijf uur 's nachts eruit voor het speentje. Dan slaapt 'ie tot nu toe al een paar keer door tot half zeven. In zijn eigen bed dus. Joehoe!

Heb de komende twee weken kerstvakantie en wil dan dus gaan proberen om de laatste fles te vervroegen. Of zal ik minder gaan geven maar wel gewoon om 22.00 uur. Wat is een beter idee denk je?

euh ff meedenken hoor… ik heb eerst minder gegeven in de laatste fles. Toen dat goed ging ben ik het ook naar voren gaan halen… tot de 90 cc ben ik gegaan daarna gestopt…

Ik zou minderen persoonlijk. Dan hoef je hem niet uit zijn ritme te halen kwa tijd. Hij is net weer opgeknapt wat je al zei, dus misschien te veel verschil anders.

Bij Morgan laat ik het zoals het is. Als ze komt krijgt ze zo niet ook goed. Maar ik ga nog niks vervroegen of afbouwen. Ze gaat nu net pas naar de zes kilo en ze is nog geen 4 maanden, alles op zijn tijd

Groetjes,

Michèle

Oké mini-boy én Michele, dus we gaan minderen. Met 30 cc per keer ofzo? Hoeveel dagen blijf je dan op hetzelfde aantal cc’s hangen voordat je weer gaat minderen?

Ja Michele, alles op z’n tijd. Eerst nog maar even wat kilootjes kweken bij de kleine meid……Erik is inmiddels kwa kilo’s ruim eraan toe (boven de 10) en kwa leeftijd toch ook wel. Dus tja, we moeten er maar aan geloven! Spannend hoor.

Ja denk het wel als je af gaat bouwen, ik zou de tegenover gestelde richting van opbouwen gaan. Scheelt je ook een hoop rekenwerk

En ja zo denken wij er ook over, als ze er geen behoefte meer aan heeft merken we het vanzelf wel.

Groetjes,

Michèle

En aangezien rekenen niet mijn sterkste kant is…

Mini-boy, ik neem aan dat je pas verder moet minderen als het doorslapen goed gaat hè? Ik zit te denken: als dat een paar daagjes goed gaat, weer 30 cc eraf. Hoe deden jullie dat?

Ha ha ha dat weet ik Mriek, mijne ook niet

Groetjes,

Michèle

In het begin dacht ik echt: hoe moet ik dat ooit gaan snappen met die flesjes. Vond het echt hogere wiskunde. Maar ik moet zeggen: ik heb mezelf overtroffen!

Ha ha ha wij zijn de fout ingegaan. Morgan had toen ook ineens geen ontlasting meer. Daarna strak aan het pak gehouden en zo ook verhoogd. Dat gaat goed nu

Groetjes,

Michèle

Hihi, wel een beetje sneu voor de kleine meid. En zij maar drukken en pijn lijden, omdat papa en mama niet kunnen rekenen. Dat ze dáár nou niet op screenen hè, voordat je een kind wilt. Op je mogelijkheden om goede flesjes te maken…oh nee, dat doen ze natuurlijk niet omdat je borstvoeding moet geven en dan hoef je niet te rekenen…was trouwens ook nog lastig genoeg: “Heb ik nou als laatste de linker- of rechterborst gegeven?”