De klok deel 2


#161

Mriek fijn dat je je wat beter voelt, ongelukjes smachten verschonen is al
Not funny last staan als je jezelf niet okay voelt!
Weet nie of wij onweer hadden, geluid kwam niet door me oordoppen heen,
Kind en vent pitten hier overal doorheen in onze volksbuurt ist altijd herrie,
en vooral waar pip slaapt want dn shoarmatent is tot 3 uur open, dus
doorgeslapen alleen om 22.00 uur gisteren begon ze te piepen die van mij
ziet geen mannetjes maar zei dat dr papa stuk was zijn hoofd … Huh??
Misschien had ze gedroomd op verdere vragen gaf ze geen antwoord
want ik legde haar terug in dr bed en madam sliep weer dus snap dr niks van
Vanmorgen wast half 7 en papa had dienst! Hiephoi
Mama kan morgen ook uitslapen want heb ff sugars-dagje ingelast ikke vrij
Pippy naar kinderdumpverblijf , ff oplaaien en lkkr lunchen met n vriendinnetje!

Pippy is geboren 17.07.2009


#162

Anne, Dylano normaal ook maar dit was natuurlijk al tegen de tijd dat hij ongeveer wakker word.

Liefs Michelle



#163

Klinkt inderdaad als een enge droom die Pippy had, sugars. Fijn dat ze direct weer ging slapen! En heerlijk, je dagje morgen. Geniet ervan!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#164

Nou dat heb ik zeker gedaan lkkr met me kont
op het terras gezeten ofcourse haha
Pip sliep lkkr door stond om half 7 voor me neus
beneden want papa die besloot vannacht dat hij
zonodig een oerwoud om moest zagen dus ik was
naar de bank vertrokken en werd wakker met
" mama’tje mag ik lexje Lilly kijken?" phhhffff die film
komt me neusgaten uit maar goed het is rust- gegarandeerd !
En ja daar heb je om 6.30 uur nog wel behoefte aan

Pippy is geboren 17.07.2009


#165

Lekker hoor! Erik was gisteren ook om 6.30 uur en vanmorgen ook. Dus hij doet het keurig!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#166

Hier al 2 vanaf zondag 5.45 uur.Vroeg dus maar aan de andere kant slaapt hij de hele nacht in zijn eigen bed.Weet eigenlijk niet of ik nu blij moet zijn.

Liefs Michelle



#167

hahaha das’dus met pippy ook he, slaapt ze in haar eigen bed is ze kei vroeg wakker, komt ze dr uit, slaapt ze minstens een half uur tot een uur langer…
gelukkig sliep ze de afgelopen nacht door, na 2 nachten spoken ! pfhhh

Pippy is geboren 17.07.2009


#168

ppffff hier was t vanochtend half 6! dat is toch echt geen tijd!
Sam heeft de laatste 3 a 4 weken niet langer geslapen dantot half 7 en dat wasal een uitzondering…
ben dus echt bang dat het geen fase is ookomdat hij echt super wakker is meteen! hij ligt te spelen en te kraaien. niks nog ff luikjes dicht!
terwijl Emma helemaal geen ochtend kind is, die heeft als ze om8u uit bed komt zelfs nog een uurnodig om bij te trekken… (dat hou ik toch meer van!! )
nou ben benieuwd hoe vroeg t morgen weer zal zijn!

groetjes!

Mijnticker.nl Tickers


#169

Gidget, ik moet je toch even geruststellen: die belachelijk vroeg wakker worden fase duurde bij Max zeker 6 weken ofzo. Daarna sliep hij een stuk langer door! Ik heb alle hoop dat de kleine Sam ook wat langer gaat doorronken!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#170

dank je! ik hoop t zoooooo!
ik lasook dat het normaal is dat baby’seen nacht van max zo’n 11 uur maken, en dat doet hij wel netjes. hij ligt er rond 7u in… dus opzich is dat wel heel netjes hoor!
ik hoop ook maar dat hij eroverheen groeit (en snel )

groetjes!

Mijnticker.nl Tickers


#171

Nou hier ist gewoon 6 uur stipt afgelopen 3 ochtenden zucht echt geen tijd, daarbij komt ze ook weer snachts gisteren waren we allebei echt gebroken door dr we kwamen thuis uit Zeeland en gelukkig was het buurmeisje thuis en kon ze meteen over de schutting hebben we ff twee uurtjes liggen Pittem ( zij had in de wagen geslapen wat ook een unicum is! ) en nu legt ze boven op ons bed te snurken, ja kind put nie alleen ons uit maar ook zichzelf!!! Phhhff maar hoop zo dat ze weer eens een nacht doorslaapt al ist alleen om de moraal op te houden

Pippy is geboren 17.07.2009


#172

Irritant Sugars. Hier is het al meer dan een week stipt 6.30 uur. Vanmorgen een uitschieter naar 6.50 uur, maar hij lag er gisteren dan ook pas om 20.15 uur in na een hele dag gespeeld te hebben met z’n vriendjes in de straat. Ik duim dat Pippy snel weer beter slaapt!

Hoe gaat het met de andere vroege vogels, trouwens?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#173

Afelopen week constant 6.15. Zaterdag en zondag 5.30 en vandaag 6 uur. Niet geweldig dus

Liefs Michelle



#174

Phhh Michelle da zijn ook geen tijden … Blehhhh

Pippy is geboren 17.07.2009


#175

@Michelle: BLEGH!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#176

Ik mag hier duidelijk niet meer komen!
Seth was dit weekend 8.00 uur, 8.15 uur en 7.00 uur wakker, buitenlucht maakt duidelijk moe dus, aangezien we op de camping waren
Sorry… Ik lees wel mee, maar zal jullie niet jaloers maken

Liefs, Anne


#177

@ Anne, heerlijk geniet ervan … wie weet gaat hij er mee door als hij straks thuis is

Nou ik heb mijn nachtje ook wel gehad… zucht.
Van half 1 tot ruim na 2en in de weer geweest met kleine uk hier.
Hij was zo zielig aan het huilen vreselijk je hoort/herkent gewoon dat er iets aan de hand is. En als ik hem weer neer legde begon hij zo hartverscheurend aan het huilen en dan stak hij zijn duim in de mond en na een minuutje begon het weer… Uit eindelijk heb ik hem maar een paracetamol gegeven en toen werdt het stil tot 06u. Uiteindelijk maar gelijk de fles gegeven en terug in bed gelegd met paracetamol, en Jony aan het spelen in haar kamer gezet en weer geslapen van 07u tot 09u. Pff lijkt wel of ik een kater heb, …

Greetzz Cora


#178

heerlijk toch anne en coramora, ik hoop dat het vannacht beter is gegaan en dat de kleine zich lekkerder voelde, pip die doet hier al 4 dagen weer een middagtukje, ongelofelijk maar wel ff lekker zon break in de dag voor pa en ma… zelfs op het kdv doet ze het ongelofelijk !
en ze slaapt sinds we zondag thuis zijn alweer heel de nacht in haar eigen bed, halleluja… daarintegen is ze wel rond 6 uur soms eerder paraat … wij gaan ook bijna op vakantie mag hopen dat ze dan daar op de camping ook tot 8 uur slaapt !

Pippy is geboren 17.07.2009


#179

wat fijn dat het bij sommige beter gaat!
hier blijft het rond de klokvan 6u! vaochtend zelfs 5.45u, wel ff speentje gegeven en toen ging ie wel nog ff dutten tot 6.15u toen maar bij me genomen (ik ga niet naar beneden voor 7u) hij heeftnog een beetje liggen dutten maar om 7u (alsof hij t weet) was t gedaan met de rust en was meneertje echt wakker!

Hij slaapt nu gelukkig overdag ook wel goed 2x anderhalf a 2 uur. en 's nachts hoor ik hemook nooit, dus dat is wel fijn. 's nachts er niet uit hoeven isook wel wat waard… dan denk ik ik moet niet zeuren, maarelke ochtend 6u ik kan ermaar niet aan wennen…

succes mede vroege moeders (en vaders)

Mijnticker.nl Tickers


#180

Nou, ik heb natuurlijk weer gezegd dat hij goed sliep…
Nou gister was het 6.15 uur en vanochtend 6.00 uur, wat een drama, veel te vroeg!
Ik hoop echt dat hij morgen weer wat later wakker is, want ik trek het anders niet op dit moment, zucht!

Jullie ook succes!
Liefs, Anne