De klok deel 2


#181

Balen Anne

Hier heel de week half 6 maar wel de hele nacht in zijn eigen bed. Ik zei gisteravond hij kan beter bij ons komen liggen dan slaapt hij langer. En zie hij kwam om kwart over 3 bij ons liggen en werd om kwart voor 7 wakker

Liefs Michelle



#182

Erik was afgelopen nacht uit logeren en tukte daar tot 7.00 uur. Tuurlijk. Gisteren thuis was het 6.10 uur…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#183

hier wast zaterdag morgen half 7 en vanuit eigenbed, vanmorgen ook half 7 vanuit ons bed… (dus scheelde niks hahaha)

pfhh ik laat dr op vakantie gewoon rondlopen totdat ze omvalt, hopelijk is ze dan wel wa later wakker… want ik zie mezelf al zitten om half 7 in die stacarvan, denk dat na een uur de caravan te klein is !

Pippy is geboren 17.07.2009


#184

Haha,sugars…daar hadden wij ook last van…meneer was elke ochtend rond half 7 wakker en heel het veld was dan nog in rust.
Meteen de tv naar binnen halen en hup in bed nog effe kijken…dan wilde hij eten dus hup in bed eten en zo kwamen we elke dag richting de half 8/kwart voor 8.
Maarre…hier lag ie ook elke avond laat erin maar niks later wakker hoor!

Gr, Danielle


#185

nou vanmorgen dacht ik als het zo door gaat, sleep ik dat dvdspeel tvding haar kamer in, smorgens met ‘lexje lilly’ want dan ligt ze hier beneden als een zombie voor die buis, da ken dus ook wel in haar kamer…maar tv op haar kamer ben ik behoorlijk tegen, de stap van smorgens een tv op haar kamer, naar savonds is natuurlijk klein en tot nu toe is dat niet gebeurd (wat een wonder is is want mijn man is echt een tv monster, we hebben dr 3 … en nog 2 voor in de auto…nou ja overal hebben we tv’s zeg maar… ) dus dat ik dat al 3 jaar heb tegen kunnen houden vind ik heel knap hahahaa

maar goed, wat denk je, ik werd om 7.45 uur wakker, en toen begon ze net rondjes door de gang te lopen, dus zowaar we hebben bijna uitgeslapen en ook nog in haar eigen bed, ze mocht 2 stikertjes plakken van me vanmorgen !!!
(maar ben benieuwd hoe het verder gaat, want de vakantiespanning begint te stijgen hierow, spullen inpakken kijken hoe ze daar weer op gaat reageren, wat da’s ook altijd maar afwachte, ik probeer de spanning te onderdrukken bij mezelf, maar ja die mormeltjes voelen het meestal best goed aan… )

maar de opstaan aktie van vanmorgen was heel relaxt, kijken hoe hard we er voor afgestraft worden, vannacht en morgen, hahahhahaaa

Pippy is geboren 17.07.2009


#186

Wat heerlijk Sugars! Hier was het 5.35 uur. Achterlijk natuurlijk. Maar het is vandaag z’n eerste schooldag, dus misschien speelde er wat spanning mee?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#187

hahahaha wacht maar tot hij een tijdje op school zit, wil hij zijn bed er echt niet meer voor uit komen!
pfhhh het was dus wel een mega vroege ochtend, maar ik ja spanning doet wel veel hoor bij die kleintjes

Pippy is geboren 17.07.2009


#188

zoo ben er weer, heb gelukkig hier niks te zoeken… RUben slaapt weer als een marmotje
Hij heeft 4 dagen koorts gehad, 2 witte bulten onder in zijn kaakje… er komen 2 tandjes… ik kan ze nog niet voelen… maar je ziet het wel duidelijk …
Ik had late diensten… heb hem rond 00.u een paracetamol gegeven… en daarna sliep hij gewoon weer verder…

Ik hoor Ruben wel eens s’morgens rond de klok van 06/07u maar als ik hem ff negeer slaapt hij zo weer verder tot 08.3u. Wel sneu ik moest hem vanochtend wakker maken want Jony haar vakantie is weer voorbij… Pff laat de zomervakantie maar komen

Vroege moeders succes met de vroege vogeltjes

Greetz Cora


#189
quote:
hahahaha wacht maar tot hij een tijdje op school zit, wil hij zijn bed er echt niet meer voor uit komen!

Pippy is geboren 17.07.2009


Ik kan niet wachten!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#190

hahaha ikke ook nie !
maar ja dan krijg je weer de tijd dat ze uitgaan en midden in de nacht thuiskomen … kende weer nie slapen omdat je wacht tot ze thuiskomen… zucht, kinderen , garantie om wakker te leggen ! hihihhhi

Pippy is geboren 17.07.2009


#191

Inderdaad. Iets te slecht over nagedacht voordat ik zwanger werd, haha.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#192

GRRRRRRRRRR…hier alweer dagen kwart voor 6!
En vannacht riep ie weer om 2.00 “mama mijn deken is los”…ik erheen…zat alles vast maar ja…dan ben ik weer boos en kan ik niet meer in slaap komen.

Gr, Danielle


#193

Hier is het sinds het naar school gaan alleen maar vroeger geworden, rond half zes ongeveer. Hopelijk went het allemaal snel en gaat 'ie weer langer slapen. Vanmorgen was het 6.25 uur, dus dat was alvast goed.

Balen Danielle, ben je nu niet ontzettend brak?

Groetjes,
M

Lilypie Fifth Birthday tickers

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#194

Fijn Mriek, dat het de goede kant weer op gaat!

@Danielle: Balen zeg!!

Hier heeft Seth de hele week niet in de middag geslapen, en ik verwachtte dus wel dat hij wat langer zou slapen in de ochtend. Helaas: Elke ochtend strak 6.20 uur. Het is te doen, maar ik had iets langer gehoopt

Liefs, Anne


#195

Hier al dagennnnnn tussen half 6 en 6 uur zucht

Liefs Michelle



#196

Oké, het gaat de verkeerde kant op… Vanochtend was het 5.54 uur…
En druk dat hij was heel de ochtend.
Hopelijk wordt het snel weer wat beter!

Liefs, Anne


#197

@lalala…bij jullie zijn het echt pieken en dalen he!
dan slaapt Seth lang uit en dan weer vroeg.

Hier vanmorgen weer precies opde klok af 5.42 en vannacht 3x wakker!..grrrrrr

Hoop toch echt dat ie van school bekaf is en dat IK hem smorgens wakker mag maken…is heel mijn dag weer goed dat weet ik zeker(kijken of hij het leuk vind om bruut wakker gemaakt te worden…heb ik echt nog nooit hoeven doen)

Gr, danielle


#198

Hier was het vanmorgen 6.25 uur, dus weer net zoals gisteren. Ben benieuwd hoe het verder gaat deze week, school is natuurlijk weer begonnen. Kijken of het nog zo’n impact heeft op het slapen als vorige week…

Inderdaad Anne, Seth wisselt het lekker af. Niet echt een peil op te trekken.

En Michelle: wat vroeg! Ik leef met je mee.

Groetjes,
M

Lilypie Fifth Birthday tickers

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#199

Hier is t ook al een hele tijd 6.15uur (Noah)… Joël is rond 7uur wakker…

en t rare is… In t weekend is het 7.30uur soms 8.00uur

Liefs, Melanie



#200

Nee, klopt er is echt geen peil op te trekken!
Vanmiddag viel hij tijdens zijn half uurtje rusten in slaap, dus hij heeft 50 minuten geslapen. Vanavond gaan we uit eten, dus ik ben wee benieuwd morgen ochtend, het is weer een verrassing

Maar, ik zie dat de meeste van ons weer lekker vroeg zijn…
Liefs, Anne