De klok deel 2


#141

Een mannetje bij zijn bed?
Hmmmmm…hopleijk hier nooit want dan word ik snachts ook bang!

Gr, Danielle


#142

Nou… het was een leuke poging, haha!
We zijn inderdaad lekker naar buiten geweest, vervolgens heeft hij lekker gespeeld en daarna weer even naar buiten. Om half 5 was hij helemaal klaar en huilerig. Hij mocht dus tv kijken toen ik ging koken, om half 6. Nou, na 5 minuten lag hij op de bank te slapen, haha.
Hij was met geen mogelijkheid wakker te krijgen en was na het eten weer vol energie, dus tegen 7 uur weer op bed gelegd en inmiddels is hij er alweer 1x uit geweest.

@Danielle: Geniet van je vrije dagen
@Mriek: Hmm… een mannetje, lijkt me ook een beetje creepy.

Liefs, Anne


#143

@Danielle en Anne: ja, een mannetje. Daar heeft 'ie het al wel een paar keer vaker over gehad. Tja, wat doe je eraan? Het is ook een beetje creepy, maar als ik zeg dat 'ie weg is en dat we weer lekker gaan slapen, dan werkt dat tot nu toe altijd. Dus of er echt iets is, ik weet het niet …

Veel plezier op vakantie, Danielle!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#144

Misschien volgende keer aftellen met hem als de caravan voor de deur staat, een soort afstreep kalender … Elke dag een streepje zetten tot de daag komt dat je gaat … Misschien maakt dat het wat zichtbaar voor hem…

Pippy is geboren 17.07.2009


#145

Helaas, Seth was ook nog eens 6.15 uur wakker. Te vroeg op een ‘vrije’ dag…

Ja, Mriek zolang het mannetje geen ernstige vormen aanneemt is er ook geen probleem

Liefs, Anne


#146

Erik was vanmorgen om 5.55 uur wakker. Ook veel te vroeg! Gelukkig heeft papa ook vrij en kon ik lekker uitslapen. Ik heb tot 10.30 uur getukt, heerlijk! Dus ik klaag niet natuurlijk

En het mannetje gromde wel, volgens Erik. Is dat ernstig of valt dat wel mee?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#147

Nou hier stond ze vannacht om 00.30 uur aan ons bed, vette tegenvallert
Heb gewacht tot ze sliep 5 minuten en ben nr bank verhuist ben 2 dagen met haar thuis alleen dus halve nacht missen mot ik nie hebben om 06.30 uur stond madam weer voor me neus pfffhhhh papa ging om 07.00 uur dn deur uit, ti’s 17.00 uur en ben redelijk gesloopt dus we gaan eten Sesamstraat kijken en om 18.30 legt madam dr in en mam op de bank,

Pippy is geboren 17.07.2009


#148

@Mriek: Zo lang Erik er niet bang van wordt, lijkt me niet aan de hand.

Nou, Seth is gister keurig wakker gebleven en sliep om 7 uur. Om half 7 werd hij wakker van papa zijn wekker. Helaas was hij vandaag weer moe, dus heeft 's middags weer een slaapje gedaan bij mijn ouders.

Liefs, Anne


#149

Seth’s It dr een beetje tussenin denk ik … Wel of nie slaapje…maar ja als hij savonet moeilijk doet zou ik hem ook wakker houwe smiddags want da Géjengel savonds is wel arelaxt…
Pippy heb weer doorgeslapen en werd om 6.45 uur wakker, vannacht slaapt ze bij mijn ma we hebben een bruiloft, pffhhhtttt we hebben alleen allebei weinig zin, pffhhhtttt ben kapot…
Maar goed morgen ff uitslapen…en als ik eenmaal op die bruiloft ben vind ik het meestal toch kei gezellig

Pippy is geboren 17.07.2009


#150

pfffhier elke ochtend tussen 6 en 6.15u!ik vind t echt heel vroeg.
Ik gaechtrond die tijd nog niet naar benenden. ik laat m ff lekker kraaien in zijn bedje,soms dommeltdie nog wat weg, maar tegen half 7 zit zijn broek vol (poep)…
vanochtend heb ik hem verschoont en mee in mijn bed genomen, gelukkig sliep hij nog ff verder tot 7.50u (hij sliep gisteren erg laat…) maar dat was tocht wel erg fijn! Het fijne van Sam is dat ik er noooooit meer 's nachts uit hoef! (klop klop)

nu slaapt hij voor t eerst (de nacht)met zijn helm op, ben benieuwd hoedat gaat…

succes mede-vroege-moeders!

groetjes Gidget

Mijnticker.nl Tickers


#151

Erik heeft vannacht een ongelukje gehad, dus kon helaas met m’n koortsige lijf een kind en bed verschonen. Om 6.45 uur meldde hij zich uiteindelijk weer. Op zich goed, maar omdat ik zeld niet zo lekker ben heb ik toch niet zo heel goed geslapen. Helaas!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#152

Hè Mriek, Balen! Toch ziek geworden?
Erik heeft het op zich netjes gedaan.

Hier ook een ongelukje vannacht.
Zelf was ik vroeg naar bed gegaan, want mijn lichaam kon niet meer! Maar helaas, mijn vent kwam om half 3 thuis en ging liggen snurken, Seth zijn bed moest anderhalf uur later verschoond worden en ik was misselijk… Helaas!
Wel gunde Seth me om wat langer te slapen, waar ik erg blij mee was, 7.15 uur

Liefs, Anne


#153

Ik voel me alweer beter dan gisteren inmiddels, dus dat gaat hopelijk de goede kant weer op! En jij dan Anne, jij wordt nu toch niet ziek? Wat irritant hè, zo’n onderbroken nacht. Zijn we niet meer gewend. En dat gesnurk van die kerels, grrrrr!!!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#154

Balen Anne

Fijn Mriek dat het de goede kant weer op lijkt te gaan.
Hier was het dagen 6 uur en in zijn eigen bed.
Gister kwart voor 6 ook nog eigen bed.
Vannacht kwam hij, dus ik heb hem terug gelegd maar ergens is hij toch weer gekomen en begon om 10 over half 6 te klieren

Hij lijkt weer helemaal opgeknapt op het eten na. Hij eet zo ontzettend goed dat het eng is
Heeft vandaag al 5 boterhammen op een appel en koek en een stuk chocola

Liefs Michelle



#155

Dylano groeit!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#156

Zou kunnen Mriek maar dan hoop ik nu een keer niet in de lengte maar wat dikker

Hier weer 5.45 uur maar kwam door het onweer denk ik. Zat ook van schrik recht in me bed

Liefs Michelle



#157

Ik hoop met je mee

Onweer? Hier niets gehad. Wel irritante buurjongens die twee of drie keer vannacht met hun brommers al toeterend en schreeuwend de straat uitreden. Hun ouders zijn op vakantie en zij gaan los. Irritant! Ik heb op een gegeven moment het raam maar dichtgedaan uit pure nood, terwijl het gewoon bloedheet was. Dat zullen ze ook nog wel te horen krijgen…Erik sliep overal keurig doorheen en was om 6.35 uur wakker. Hij heeft trouwens nog wel één keer geroepen vannacht, omdat hij moest plassen, maar daarna sliep hij gelijk weer verder.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#158

Ja, wat een onweer hè, Michelle?!
Seth heeft er doorheen geslapen, maar ik werd er wel wakker van.
En, Seth werd pas om 8 uur wakker vanochtend, , heerlijk!

@Mriek: Nee, ik heb af en toe dat ik misselijk ben van de pil, als ik in de nacht wakker wordt.

Liefs, Anne


#159

@Anne
Gewoon doorheen geslapen? Hier was indd alles wakker, wat een klappen

Liefs Michelle



#160

Ja, Michelle ik was ook meteen wakker! Maar Seth slaapt verbazingwekkend genoeg altijd door het onweer heen.

Liefs, Anne