De klok deel 2


#1

ga hier lekker verder dames… 58 pagina’s was genoeg voor de vorige topic

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#2

Ik dacht al : WAAROM is het gesloten…zie ik een nieuw topic wat is aangemaakt.

Maarre…hier vanmorgen 10 voor 6 en vannacht 1x oMDAT zijn dekbed niet goed lag moest ik komengrrrrrrrr…

Gr, Danielle


#3

Oké, ik zeg ook nooit meer wat…
Hier was het vanochtend 5.40 uur, veel te vroeg! Seth was zelf nog doodmoe en mij kun je opvegen. Dat heb ik niet zo snel, maar het zal met wat laat naar bed gaan in het weekend te maken hebben…

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers


#4

Ai Anne eeen troost je bent niet alleen. Dylano was vannacht bij ons in bed gekropen, doet hij elke nacht maar lag nu helemaal tegen me aangeplakt en ik tjopte bijna uit bed dus moest hem verschuiven en dat was om half 6 dus ook hier was het al vroeg dag

Liefs Michelle



#5

Hier de stille lezer, ik geniet mee van jullie
zo weer op naar de 58 pagina’s


#6

Gnieten van onze trieste slapertjes?
Je moet zeggen : ik lees mee omdat ik jullie zielig vind

Heb melijhahaha

Gr, Danielle


#7

Hahaha Cora, je moet inderdaad medelijden hebben

Erik meldde zich vanmorgen om 6.20 uur. Op zich niet heel erg…

Balen Anne!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#8

mag ik ook even?? Hier was het zoals ALTIJD 7.15uur!
HEEEEEEEEEEEEERLIJK!!

Alleen t weekend is het 6.30uur! Grrrrr

Liefs, Melanie



#9

Haha medelijden heb ik zeker met jullie Danielle.

Ik lees jullie topic wel, maar reageer niet omdat wij echt slaapkoppen hebben. Heb echt met jullie te doen, moet er niet aan denken dat ze zo vroeg wakker zijn.

Ik blijf voor jullie hopen dat ze snel ontdekken hoe lekker uitslapen is

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#10

ahhaahah ik moet altijd lachen als ik dat lees…
Mijn motto was: Ik draait me om hoofd onder het kussen ajuu. Maar ja die tijden zijn voorbij ik zit al om half 8 aan het ontbijt want J gaat naar school :S
En weetje zie er de voordelen van in… straks gaan ze naar school en is het elke dag vroeg zoals hier… Je hoeft er niet meer aan te wennen aan het vroege opstaan


#11

Nou als ie net zo lang slaapt als dat ie straks mag blijven liggen als ie naar de kleiterschool gaat, dan wordt dat HEEEEEERRRRRLIJK half 8 (en dan wil ik hem met alle geluk van de werled elke dag wakker maken) want om half 9 begint de school en we hoeven maar 1 minuut te lopen.

Ik krijg nou al binnepret als ik eraan denk HOE het KAN gaan straks…(dromen mag…TOCH?)

Gr, Danielle


#12

Tuurlijk dromen doet leven!


#13

Ik reageer ook zelden, omdat ik ook slaapkopjes heb. GELUKKIG. Ik denk wel regelmatig aan jullie en zeg het ook weleens tegen mijn vriend: ‘Oh, bij sommige Ikkeben-moeders zijn ze altijd om half 6 wakker!’ Hij gruwelt dan met mij mee. Ik zou regelmatig jankend beneden zitten denk ik!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#14

`Geloof dat ik ook even kom buurten…Normaal kom ik hier niet om te schrijven, want normaal gesproken slaapt Bo erg goed…Normaal gesproken…Het was vanmorgen 6:15…Voor de meesten helaas alsnog een soort van uitslapen, maar na 7 nachtdiensten gedraaid te hebben, had ik gehoopt op minstens 730, aangezien hij meestal makkelijk tot 900 slaapt…Ik ben moe, en ik zit met een hyper de pieper kind hier op de bank, maar hij is wel mega vrolijk…dat scheelt dan toch wel weer…

Nogmaals, ik weet dat ik weinig recht heb van klagen, en eigenlijk doe ik dat ook helemaal niet, wetend in mijn achterhoofd, dat dit van Bo waarschijnlijk maar voor even duurt, maar ik dacht nog wel vanmorgen aan jullie… respect hoor!!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#15

Sterkte Woezel, hopelijk slaapt Bo morgen langer! Hier was het 6.05 uur, ik zit hier ook nog te gapen.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#16

Sterkte Woezel, vanmiddag lekker tukken zet je Bo lekker achter een filmpje ofzo…
Lekker aan een bak sterke koffie

Greetz Cora

Gewijzigd door - coramora op 25 Apr 2012 09:24:49


#17

Dank jullie wel! Als bo wakker is, laat hij niet eens toe dat ik even op de bank lig, laat staan een tukkie doen… Daarom heb ik even met mijn vermoeide kop toch maar een poging gewaogd om een pokken eind richting kruidvat en appie te lopen, met bo! Lekker uit putten zodat hij ook moe is vanmiddag en hopelijk bij mij in slaap valt op de bank. Hij is immers ook vermoeider omdat hij zo vroeg was, dus ik hoop dat die combi nu er voor zorgt dt ik vanaf 1330 ongeveer even mijn oogjes kan sluiten… Dit is echt een crime voor als je net uit de nachtdienst komt, maar goed, kom ik ook wel over heen…

@mriek, 605, das toch weer beter dan normal toch? maar nog steeds mega vroeg!! Heeft hij nog last van de waterpokken?

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#18

Mwoah, de laatste dagen was het juist richting 6.30 uur dat hij wakker werd, dus dit is inderdaad weer erg vroeg. Nee, de waterpokken zijn allemaal ingedroogd en van veel pokken zijn de korstjes al afgevallen. Dus daar heeft 'ie gelukkig geen last meer van!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#19

hmmm das dan wel balen idd , dat het nu opeens 605 is…flink balen dus…wel fijn dat de pokken inmiddels over zijn. Hier zijn ze nog niet op bezoek geweest, ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren… Middag tukkie gaat hier niet werken, hij is gewoon te wakker, mijn ouders komen zo ook nog, dus dan vanavond er maar vroeg in…

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#20

hier kwart voor 6…grrrrrr
Maar mag niet klagen want hij bleef netjes tot half 7 in zijn bed liggen zingen.

Gr, danielle