De klok deel 2


#121

Wat goed van Erik dat hij het zelf wilde opruimen

Dylano heeft geen koorts of verhoging, dacht ik al wel te voelen maar toch maar even opgenomen. 36,9 dus keurig. Ben zelf intussen ook kotsmisselijk dus zal wel een virus ofzo zijn

Liefs Michelle



#122

@lalala…jonge mensen die elkaar een paar daagjes niet zien moeten de eerste avonden flink wat inhalen (daaruit opmakende een wilde nacht dus)
EN OF ik gelijk had he!

Nee Miramady…das niet Dylano nee.
Hoop dat ie snel opknapt.

Wat goed van Erik om zijn eigen plas op te p[oetsen…had ie daarna de handdoek ook in de wasmand gegooid of netjes terug aan de haak gehangen?

Hier 6.05.

Gr, Danielle


#123

Blegh Michelle, niet leuk Sterkte voor jullie!

Haha Danielle, omdat ik hielp heb ik daarna de handdoek in de wasmachine gegooid. Ik denk dat Erik hem gewoon in het toilet had laten liggen, terug op de haak denk ik niet. Maar het blijft een kerel hè, dus je weet maar nooit

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#124

Ow nou sterkte Michelle… Hoop dat jullie snel weer wat beter voelen… Hier al 2 nachten een doorslapend kind en om 7 uur wakker dus we willen nog wel ff bijtekenen zeg maar…

Pippy is geboren 17.07.2009


#125

Erik meldde zich vanmorgen om 7.05 uur, een fijn moederdagcadeau

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#126

Wrijven jullie het maar in

Dylano is aan e beterende hand en was dus als vanouds om6 uur wakker. Zoals het er nu uitziet gaat hij morgen gewoon naar school, pfff eindelijk na 2 weken vakantie met snertweer. Ik heb zelf alleen gister last gehad gelukkig.

Liefs Michelle



#127

troost michelle hier was vanmorgen ook 6 uur … wel in dr eigen bed geslapen en tot kwart over 7 in haar kamertje gespeelt…dus viel nog niet tegen op de 6 uur na dan…
zit wel een beetje tegen deze week op te hikken , want ik ben 3 dagen thuis , ben vandaag thuis en na hemelvaart heeft mijn werk een blokdag maar het kinderdagverblijf dus ook , en na morgen word het weer lekker baggerweer … dus 2 dagen binnen met die kleine, halleluja…

Pippy is geboren 17.07.2009


#128

Hier was het vanmorgen weer gewoon 6.10 uur, dus het was echt een moederdagcadeau gisteren Dus troost je Michelle!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#129

Pfff… nou… Mijn moederdagkado was dat hij tot 10 uur gisteravond aan het spoken is geweest, grr!!!
Vanochtend was hij om 6.45 uur wakker en hij was nog zo moe…
DAN HAD JE OP TIJD MOETEN GAAN SLAPEN!!! Aargh!

Liefs, Anne


#130

Ow erg is dat Anne dan heb ik nog liever dat hij vroeg wakker is, zodat je zelf een rustige avond hebt.

Hier weer precies 6 uur. Maar wel de hele nacht in zijn eigen bed

Liefs Michelle



#131

joehoe hier 4e nacht op een rij doorgeslapen in eigen bed, echt heerlijk !! vanmorgen om 06.30 uur wakker, dus prima eigenlijk…

maar ik heb nog steeds veel medeleven voor iedereen !!!

Pippy is geboren 17.07.2009


#132

argggg vanmorgen om 5 uur!
Lag er nu om kwart voor 7 in MET instructies voor morgenvroeg!

Gr, Danielle


#133

Heerlijk sugars! En 5 uur was wel belachelijk Danielle. Wat waren de instructies?

Erik was vanmorgen om 6.20 uur.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#134

Hmm… Hier is het redelijk.
Maandagavond was hij weer een poos bezig, vervolgens had hij 's nachts in zijn bed geplast. 'S ochtends moest ik hem om half 8 wakker maken (niet te doen, hij gaf geen krimp) om nog een heel klein beetje op tijd op school te kunnen komen…
Gisteravond is hij weer een poosje bezig geweest en vanochtend was hij om 7 uur wakker, dus keurig.

Ik denk echt dat wij over moeten naar 1 slaapje: gewoon de hele nacht van half 7/7 uur tot 7 uur 's ochtends. Maar als hij dan slecht heeft geslapen in de nacht, heeft hij weer een slaap overdag nodig en dan is het 's avonds weer bal, om vervolgens de volgende dag weer moe te zijn en te moeten slapen, zucht!

Vandaag ga ik hem in ieder geval wakker houden en vanavond erg op tijd naar bed. Morgen is papa toch vrij, dus dan kan hij altijd slapen als het nodig is.

Danielle: 5 uur is inderdaad veel te vroeg!! Hoe was het vanochtend?
Liefs, Anne


#135

oef danielle das wel heeeeeelll vroeg … snap nie dat die kids da zelf nie doorhebben dat het dan nog half in de nacht is ! en dat ze dan overdag nie gewoon omvallen …nou ja pip valt wel eens bijna om , maar dr aan toegeven doet ze niet !

gisteren heb ze weer doorgeslapen, vanmorgen begon ze om 06.40 te piepen … en gewoon in haar eigen bed blijven zitten, papa kwam haar kamer in, want ik was al beneden ik moest werken, maar die mocht er niet in ’ ik wil mijn moeder!!! ’ dramadiva… dus ik ben dr ff gaan troosten… en haar bij papa in bed gezet, papa had ondertussen de Ipad en een fles gehaald… dus toen wast weer goed, gekkind !

Pippy is geboren 17.07.2009


#136

Instructies: vannacht NIET roepen
: Waag het niet om te roepen als het nog donker is!

Toch riep ie vannacht weer “mama mijn knuf is weg”.
Ik erheen lag ie gewoon naast zijn arm…grrrr…dat was 1.15 en ik natuurlijk weer niet meer geslapen en DAAROM vind ik het zo erg als ie roept.
De laatste 12 nachten sliep hij DOOR tot smorgens…helemaal prima.
Ik denk dat het bij hem de spanning is…de caravan staat voor de deur en hij weet dat we gaan maar snapt nog niet precies wanneer.
Vanmorgen om half 6 was ie wakker moeste ie plassen…terug in bed en na een half uur hoorde ik hem niet meer tot vanmorgen 5 over 7.

@lalala…ik dnek echt dat hij overdag niet meer moet slapen zodat hij savonds echt toe is aan zijn bed en dan lekker de klok rond slaapt.

Ik weet dat het fijn is als je smiddags rust hebt maar als je aan de goedheid van je kind denkt dan houdt je hem op en leg je hem savonds op tijd in bed.
Ik zeg altijd 7 uur is kinderbedtijd want als ie straks 4 is dan kan je hem ook slecht pas om half 9 in bed stoppen want dan ligt ie smorgens in de school banken te pitten.
Onze buren droppen kindlief 3 jr en 7 mnd nog steeds in bed smiddags…kind brullen want die wil niet maar door het brullen valt ie wel weg. en savomnds om 21.00 wordt ie naar bed gebracht en bruld gerust nog een half uur door omdat ie gewoon niet moe is.
Ik wil een rust moment zegt ze dan smiddags…pfffffff

Gr, danielle


#137

@Danielle: Ik ga het inderdaad proberen.
Seth heeft al eens eerder een paar weken met minder slapen gedaan, maar hij wilde zelf 's middags weer slapen. Dat is ook vaak het probleem, hij wil zelf gewoon slapen, haha.
Normaal gaat hij in de avond 7 uur richting bed, half 8 ligt hij en is alles klaar. Maargoed we gaan gewoon even moeite doen om hem eerder naar bed te krijgen.
Enne… ja, de rust in de middag is heerlijk!!! Maar aan de andere kant ook lekker als je wat meer tijd hebt om wat te doen 's middags

Haha, jullie horen het wel hoe het zal gaan met de middagslaap!

Liefs, Anne


#138

@lalala: maar als ie savonds op tijd in bed ligt dan heb je de hele avond voor juliie alleen!
En ALS ie smiddags moe wordt of zegt: ik wil slapen dan moet je hem mee naar buiten nemen…frisse lucht doet worderen…krijgen ze weer terug energie van.

gr, Danielle


#139

@Danielle: misschien een idee om een soort van aftelkalender te maken tot de vakantie? Dat het voor hem duidelijker wordt wanneer jullie gaan en de spanning eraf gaat?

Erik heeft gisteren de laatste vaccinatie gekregen en werd afgelopen nacht om 23.45 uur huilend wakker van een pijnlijke en stijve arm. Pcm gegeven, slokje drinken en even geplast en toen sliep 'ie weer tot 3.30 uur. Toen riep 'ie dat er weer een mannetje bij z’n bed stond die ik weg moest jagen. Zucht. Dus dat maar gedaan en toen was het 6.05 uur dat hij zich meldde. Voor ons beide dus een onrustige nacht.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#140

Hij weet nu dat ie nog 1x in bed slaapt en dat we morgen gaan.

Hij zit nu al zoveel als het kan in de caravan…is er niet uit te slaan.!

Gr, Danielle