De klok deel 2


#101

haha, zou vooruit… ik heb hem een beetje geholpen, door samen met hem een lijstje te maken wat er allemaal mee moest. Maar verder heb ik niets gedaan. Ik dacht, het is zijn probleem als hij iets vergeet, haha. Maar, ik ben dus ook wel trots op hem, dat zal hij nog wel horen vanavond
Want ze komen vanavond alweer thuis!! Gelukkig maar, ze zijn nu wel lang genoeg weg geweest, ben ooit maar 1x eerder 2 nachtjes zonder Seth geweest.

@SugarS; Heeft Pippy een peuterbed of een gewoon bed? Anders is het wel stouwen, zeg maar

Liefs, Anne


#102

@sugars…hahahahaaaaaaaaaa,…met zijn beentjes omhoog getrokken in het prinsessenbed…mwaaaahhhhhhhhh…ik zie het al voor me…zijn voetjes en knietjes goed op elkaar…!
Zou papa hier echt niet doen!

@lalala…ow…ik zou hem ZOW missen, goed dat de avond al in zicht is nu!
Als vriendlief hier in zou pakken dan is het maar een noodzaak dat daar op de camping een supermarkt aanwezig is voor de vergeten tandenborstel/tandpasta/shampo etc…zou hij echt niet aan denken zoeits.

Hier was het 3 dagen gelden half 7…toen kwart voor 7…gister 6 uur en vandaag kwart over 6…dus ik vond het niet nodig om mij hier te beklagen.

Gr, Danielle


#103

nee dat drama is over ze kan gewoon in een bed in die stacaravan, en anders had ik hem gehuurd bij de caravan, je kan zo’n heel kinderpakket huren, met stoel, bedje… blabla…

dus da hoeft nie, maar ja weet je, je moet toch pleisters, paracetamol… termometer…en dat soort zooi meenemen… (zelf een soort peuterpakket meenemen zeg maar) maar ik heb in mijn handboek voor moeder, het hoofdstuk vakantie ontdekt, daar staat 2 sites op… als je dan je gezelschap invoerd, en vakantiebestemming enz… maakt hij een paklijst, in combi met die van mij …komme we een heel end… hahahahahaha…

blijft toch een volksverhuizing hahhaha

Pippy is geboren 17.07.2009


#104

prinsesse bed is hier gewoon 2 meter lang, dus papa hoeft nie opgekreukelt te liggen, alleen het matras is tot 30 kilo, dus dat slaapt toch wa minder hahaha als je 3x zo zwaar bent hahahhaaa

Pippy is geboren 17.07.2009


#105

@Danielle: je mag hier ook komen opscheppen hoor!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#106

NEE Mriek, dan maak ik jou jaloers!
sssttttttt…de nacht moet nu nog komen he!

Gr, Danielle


#107

Een tijdje terug heb ik jou toch ook jaloers gemaakt tijdens die groeispurt van Erik? Ik heb nog wat van je te goed

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#108

Hahaha!

Ik durf alleen nooit te hard te juichen dan wordt ik weer hard teruggepakt snachts dus…sssssttttttttt.

Gr, Danielle


#109

Oke, begrepen. Dus radiostilte van jou betekent goeie nachten. We houden er rekening mee!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#110

Hier 5.15

Liefs Michelle



#111

Michelle, wat belachelijk vroeg!!! GRRRR…

Erik was om 6.20 uur. Prima. Sorry!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#112

Was indd belachelijk vroeg Mriek.

En een braknacht er achterop Hij werd om 9 uur huilend wakker na een slok water weer verder geslapen tot half 12, toen kroop hij bij ons, vond ik te vroeg dus terug gelegd toen kwam hij tegen kwart voor 4 en om 4 uur moest hij poepen Hij heeft al een paar dagen last van dunne ontlasting maar hooguit 2 of 3 keer per dag maar snor zit het niet. Toen heeft hij tot 5 uur bij ons in bed liggen kletsen enzo (ben zelf om half 5 naar de bank verhuisd want was er wel klaar mee. Toen om 7 uur wakker.

Nu eenhoopje hopeloos in de bank dus het zit niet lekker bij hem. Eten en drinken doet hij normaal, koorts heeft hij ook nog niet.

Liefs Michelle



#113

Wat vervelend zeg. Hopelijk trekt het snel bij. Erik was rond 6.15 uur, dus dat was weer oke.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#114
quote:
Wat vervelend zeg. Hopelijk trekt het snel bij. Erik was rond 6.15 uur, dus dat was weer oke.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


Pippy is geboren 17.07.2009


#115

whoeps ging weer ff mis hierboven, nou van woensdag op donderdag was een verademing, heel de nacht in haar eigen bed geslapen en smorgens moest ik haar om 07.00 uur wakker maken … niks gillen of driften, netjes aangekleed en naar het kinderdumpverblijf, ook daar no drama…

gisterenaovnd ging ik naar de kapster om 19.00 uur toen begon manlief eraan… nou mooi nie he, hij is tot 21.10 uur bezig geweest haar in bed te leggen, ze heb heel de tent op zijn kop gezet, ik kwam net binnen en toen kwam hij net naar beneden, maar goed hij heb volgehouden…vannacht kwam ze om half 4 weer aan, en douwe en trekken en vervelen…pfhhh papa vertrokken want die kon haar wel wat, en mama is ff naar beneden gegaan moest plassen, ik zeg :als ik terugkom slaap jij ! gelukkig was dat ook zo, maar toen wast inmiddels 04.00 uur…zucht

Pippy is geboren 17.07.2009


#116

Hè bah, Miremady wat een nacht!!
Gaat het al wat beter met hem?

Hier wordt het weer steeds vroeger, vanochtend 6.15 uur. En eigenlijk, was ik nog erg moe. Ik kreeg mijn ogen gewoon niet open :stuck_out_tongue_winking_eye:

Liefs, Anne


#117

Ja maar LALALA jij had een wilde nacht achter de rug zeker!

Jammer Miramady, maar ja als ze ziek zijn kan je er niet boos om worden, hopleijk gata het snel weer goed.

Gr, Danielle


#118

Haha, waar maak je dat uit op Danielle?
Maarre… ik had inderdaad een wilde avond achter de rug

Liefs, Anne


#119

Hier op zich een redelijke nacht voor Dylano. Hij was op een gegeven moment bij ons komen liggen. Toen heeft hij een keer op 20 lopen niezen in me oren hahaha. Toen ik bijna weer in slaap was ging het om 5 uur heb in me broek gepoept (was natte scheet hihi) gelukkig bed niet onder dus Dylano schone kleren aangegeven. Toen ging hij in de deuropening zitten en zegt ik hoef niet meer te slapen. Nou dacht het wel is nog midden in de nacht. Ik zeg mama gaat even een sigaretje roken en jij gaat bij papa liggen. Kom ik terug ligt hij op mijn plek al weer te slapen, zo niets voor Dylano Papa is er uit gegaan en ik heb Dylano op pappa zijn plek gelegd zonder dat hij wakker werd. Hij lag behoorlijk te zweten. Heb zelf niet echt veel meer geslapen want je maakt je toch zorgen, zeker omdat hij zo vlot in slaap viel.
Hij heeft tot half 8 geslapen. 2 Boterhammen gegeten en 2 glazen siroop op intussen, maar actie zit er nog steeds niet in

Liefs Michelle



#120

Een gekke nacht dus. En dat tot half acht slapen is ook niet echt normaal he? Heeft hij verhoging/koorts?

Erik stond om 6.15 uur te stommelen in de badkamer. Hij pakte een handdoek om de toiletvloer schoon te maken. Was net te laat bij de wc gekomen Meneer wilde het zelf keurig gaan opruimen. Nou ja, natuurlijk even geholpen en toen was ik wakker dus.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”