De klok deel 2


#81

Leuk, nog een vroege-vogelmoeder erbij!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#82

haha jazeker, tis dat ze nu op vrijdag ( en tot 1 juni op woensdag) ook eruit moet ivm naar de opas,. En nu is het helemaal vroeg dan wil ze om 5 uur al eruit

Sinds feb 2009 bezig. 2 X MA gehad. Nu super blij met onze dochter!


#83

Hier is het eigenlijk nog steeds keurig… tussen 6.30 en 7 uur meestal.
Enne… de komende 2 dagen kan ik ook wat langer slapen, want Seth is vanochtend met papa vertrokken

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers


#84

lekker hoor geniet ervan!

Sinds feb 2009 bezig. 2 X MA gehad. Nu super blij met onze dochter!


#85

Ik was alleen met de kids en hield mijn hart vast. Het was 6.40 uur toen Max keihard liet weten dat hij wakker was. Eva werd wakker om 7.25 uur, dus mooi. Het is meestal zo, dat Max slaapt als zij sick vroeg wakker is of andersom. Maar gisteren was het papa’s vroege ochtend-dag en natuurlijk sliepen ze allebei tot 07.45 uur…bij mij doen ze dat veel minder vaak, hahaha.

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#86

Geniet ervan, Anne!

Papa had dus mazzel, Rainbow. Irritant! :stuck_out_tongue:

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#87

idd een papa happy dag, balen dan he

Sinds feb 2009 bezig. 2 X MA gehad. Nu super blij met onze dochter!


#88

Het is wel balen soms dat hij inderdaad 9 van de 10x geluk heeft hahaha. Bij mij was het zaterdag weer BAL.

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#89

Wat een rotzakken zijn het soms hè rainbow lijkt wel of ze het express doen,
Nou het maar een ‘kotsje’ geen golven spuug ofzo… En mama legt met oordoppen in want kind snurkt even hard als haar vader, vannacht heb ze doorgemaft in haar eigen bed, dus de moed zit weer wa hoger in me schoenen…
Tot 7 uur , en tot 8 uur zonder geklier bij ons gelegen en flesje gedronken dus mag ik ff tekenen voor herhaling… Papa is haar nu weer op bed aan het legge hopelijk weer met suc6!!!

Pippy is geboren 17.07.2009


#90

Hier heeft papa ook heel vaak geluk, dat Seth dan precies die dag uitslaapt.
Maar, ik hoorde dat Seth vanochtend om 5.38 uur wakker was, arme papa

Liefs, Anne

[img]http://lb4f.lilypie.com/ggj4p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Fourth Birthday tickers” />


#91

Logisch Anne, als ze aan het kamperen zijn. Al die vogels om de tent :stuck_out_tongue: Heb jij lekker uitgeslapen?

Erik was vanmorgen om 6.00 uur wakker…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#92

Hihi Anne arme papa

Hier was het half 6 maar na een week gemopper van mijn kant en geklier en uitdagen van zijn kant, was ij vandaag hartstikke lief, dus laat hem dan maar wat vroeger wakker zijn, Want een hele dag politieagente spelen vind ik vermoeiender zeker omdat hij nu vakantie heeft.

Liefs Michelle



#93

Haha, ach… papa kan het wel hebben. Hij moest door de regen met Seth naar de wc en schijnt het uur nadat hij wakker was al ongeveer 500 waaromvragen te hebben beantwoord

Ik heb zelf heerlijk geslapen tot half 10 en heb mezelf toen uit bed gesleept om weer verder te gaan.

Fijn Miremady, dat hij zo lekker heeft gespeeld vandaag!
Liefs, Anne

[img]http://lb4f.lilypie.com/ggj4p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Fourth Birthday tickers” />


#94

Meestal werkt de natuur toch slaapbevorderend? Toen wij in Landal waren, sliepen de kids een gat in de dag, zo heerlijk stil daar! Hier was het 07.00 uur. Wel vroeg, maar niet angstaanjagend.

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#95

Ik vind de papa van Seth maar stoer, zo helemaal alleen op een natte camping met z’n kind de hele dag

Erik was vanmorgen al om 5.45 uur present. AAARGHHH!!!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#96

@Mriek: Ach, ze zijn gister lekker wezen zwemmen
En vandaag schijnt hier de zon. Maar, ik vind hem ook wel stoer hoor Hij heeft ook helemaal zelf de tassen ingepakt enzo…
Vanochtend hoorde ik dat Seth huilend wakker was geworden om zijn mammie, arme jongen!!

En ik… heb niet uitgeslapen… Ze besloten namelijk om om 7 uur te beginnen met het gras maaien naast mijn slaapkamer, en dan de kantjes, met zo’n herrie apparaat en ze zijn nog steeds bezig.

Maargoed, bij jou was het nog veel vroeger, Mriek, balen!!

Liefs, Anne

[img]http://lb4f.lilypie.com/ggj4p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Fourth Birthday tickers” />


#97

Anne de zon is inmiddelsweer weg hier hoor
Vervelend he die grasmaaiers en zeker die kantjes gevallen, nu waren ze hier van de week 's middags maar afgelopen zomer was dat altijd op zaterdagochtend rond half 8 Stel gekken.

Hier was het tegen zessen volgens mij. Voordeel dat papa er toch altijd rond die tijd uit gaat en ik dan nog tot 7 uur kan pitten

Liefs Michelle



#98

hier schrokken pippy en ik wakker om half 7 van de wekker… pfhhh … papa lag in haar prinsesse bed, blijkbaar is ze wakker geworden, heb niks gehoord… hahhaa. gelukkig, dus papa die kon het wel shaken vanmorgen, die zat dus om 06.45 uur al op de bank met kind, en mama ging er van tussen naar haar werk… gerumkies… ahjah… buurmeisje was en nu smst ie net, ow kenne ze mooi ff samen spelen, denk ik bij mezelf pak je politiepet maar, want maandag hebben ze mekaar ook bijna afgemaakt om een springtouw, dus no rust hahahahaa

Pippy is geboren 17.07.2009


#99

Haha Anne, zelf de tassen ingepakt. Jij hebt een topkerel getroffen! Sneu dat Seth om z’n mama huilde…komen ze morgen weer thuis?

En ik zie de papa van Pipzilla al helemaal liggen in het prinsessebed

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#100

zelf de koffer inpakken vind ik ook wel knap… wij gaan over 5 weken en ik heb nu al vinklijstjes, een lade vol met wat ik allemaal niet moet vergeten…
en dat gaat zo nog wel ff door, nu ben ik ook echt een debiel als we op vakantie gaan, ik doe altijd net of we de rimboe ingaan en ze daar nog nooit van een supermarkt gehoord hebben… en de koningin kan inspectie komen houden in me huis, want voor we weg staan moet alles schoon en zelfs de boeken moeten recht in de kast staan…

dus alleen de spullen inpakken vind ik knap, doe ik hem nie na … zonder dat de stoom uit me oren komt…

Pippy is geboren 17.07.2009