De klok deel 2


#61

Misschien is Seth inderdaad nog aan het bijkomen. Wat leuk dat hij met papa weg gaat? Gaan ze zonder jou weg?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#62

Ja, het kan heel goed dat hij nog aan het bijkomen is.
Ik merk ook dat hij energieker is bij beter weer buiten.
Net als zijn moeder dus flink beinvloedbaar door het weer

Hij gaat inderdaad samen met zijn vader weg. We hebben volgende week bijna geen oppas, dus daarom heeft hij vrijgekomen en gaan ze lekker de hort op, zodat ik alle tijd heb om aan mijn scriptie te besteden. Handig voor mij, maar ook jammer dat ik niet mee kan, maar ik weet zeker dat ze het erg leuk krijgen samen

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers


#63

Wat lief ook, dat jij op die manier rustig aan je scriptie kan werken. En top zeg, zo’n vader-zoonuitje! Dat zie ik hier nog niet zo snel gebeuren, maar goed…ik hoef natuurlijk ook geen scriptie te maken

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#64

En Erik was trouwens vanmorgen weer om 5.55 uur…biologische klok irritant vroeg afgesteld weer

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#65

Leuk Anne dat ze samen weggaan, zie ik hier ook niet zo snel gebeuren.

Hier ff geen idee hoe laat het was, Ik hoorde Dylano komen en toen ging René er gelijk uit dus zal wel meegevallen hebben. Werd wakker om 7 uur toen René kwam zeggen dat hij wegging

Liefs Michelle



#66

Balen Mriek, weer zo vroeg!
Hier was het iets eerder, maar nog steeds zeer acceptabel: 6.35 uur.
Hij wilde gelijk spelen, dus hij heeft tot half 8 gespeeld en toen moest ik hem aan de ontbijttafel slepen

Mijn vriend stelde zelf voor om samen met hem te gaan kamperen, dus die 2 zullen wel een hoop plezier gaan maken

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers


#67

Moet dus duidelijk nie meer zo stoer doen alst n x goed gaat want de afgelopen nachten wast weer aardig bingo phhhffff slaap al 2 nachten op de bank pfffhhhh en OP bed legge was n nog groter drama!!! Half gesloopt is mama meteen weer afgestraft haha

Pippy is geboren 17.07.2009


#68

vannacht om 0.15 maakte hij mij wakker…bleef brullen dat ik moest komen en ik op hete kolen erheen…riep ie daarna weer dat de deur dicht moest die hij nota bene zelf verder open had gezet…en ik was zo aan het koken dus die deur dicht geggooid maar door mijn woede kon ik dus helemaal niet meer wegkomen…nu zijn mijn ogen erg pikkerig (hoop dat het over gaat) en hij was vanmorgen er om half 7.

Gr, Danielle


#69

Ook hier was het niet tof. Om 23.45 uur had 'ie in bed geplast en ik sliep net (lag er laat in). Dus met duffe kop hem en het bed verschoond en toen nog geslapen tot 6.00 uur. Gaap!

Erik gaat aankomende nacht logeren, dus morgen uitslapen!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#70

Wat heerlijk Mriek beetje jaloers! Vannacht werd ze bij mij gefrot papa was nog niet naar bed dus heb geen idee hoelaat het was… En die is op de bank in slaap gevallen, vanmorgen werd ze om 6.20 uur wakker grrrr maar geprobeerd erbij neer te leggen, ze heb nog een fles in bed gedronken maar om 6.50 zat ik beneden bahbah, het is papa’s uitslaapdag …morgen die van mij. …owwww laat dr vanacht een x doorslapen zou weer goed werken voor de motivatie

Pippy is geboren 17.07.2009


#71

of niet sugar want dan mag papa voelen hoe het is


#72

hoi dames,
volgens mij mag ik me nu officieel aansluiten bij jullie clubje “vroege vogels”, en ik ben er helemaal niet blij mee!!
Sam is al een week rond 6 uur wakker! soms 5.50u en soms 6.10 maar daar schommelt het een beetje tussen.
ik laat hem nu wel op bed en haal hem er niet uit… gisteren viel hij na een half uur weer in slaap en sliep nog 50min verder (helaas was ik al klaar wakker!)
vanochtend na een half uur een poepbroek, die heb ik maar wel ff verschoond om 6.50 viel hij weer in slaap. (wederom was ik klaarwakker van dat uurtje en luierverschonen) enom 8u heb ik hem er maar uit gehaald (hij sliep nog) heel zijn ritme en slaapjes zijn nu raar door dat gedoe 's ochtends…
ik hoop heel erg dat ik binnen kort niet meer bij t clubje hoor
pppfffffffffff wat is dit vermoeiend zeg, en dan te bedenken dat ik deze week vakantie had!!

groetjes gidget

Mijnticker.nl Tickers


#73

Alsof ze het hebben afgesproken…Hier ook balnachten de laatste dagen! Eva is al een paar weken veel vroeger wakker dan normaal en gisteren kwam Max ook om 6.10 uur…Vannacht krijste Eef omdat ze haar kattenpopje kwijt was…lag ze bij ons en daar ging ze liggen vervelen…Papa sliep op de bank, ik deed ook nauwelijks een oog dicht door haar gedraai…Om 06.00 uur begon ze alweer wakker te worden…Ze ging tegen zeven alleen naar beneden…Daar lag papa dus op de bank…gisteren zat ik ook voor zevenen beneden, wat ik echt verschrikkelijk vind! Wat is dat toch met die kinderen en waarom slapen die van mijn zus ALTIJD tot minimaal 7.45 uur??? GRRR.

@Gidget, Max had dat ook rond de 6 maanden…rampzalig! Maar dat ging vanzelf over, was een sprong! Troost je daar maar mee!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#74

OOO ik hoop zo dat dat t is! kan er zo slecht tegen. hier werkt manlief op zaterdag en is ie donderdag vrij voor de zwemles. wij hebben dus maar 1 dag in de week om evt nog even door te slapen dat betekend maar 1x in de 2weken even een beetje bijtanken. ik ga dus maar vroeg naar bed vanavond!

groetjes!

Mijnticker.nl Tickers


#75

@Gidget, ik vond het ook afschuwelijk! Ik lag er ook vroeg in, want ik heb zeker 7,5 tot 8 uur slaap nodig en anders had ik het gevoel dat ik slaap tekort kwam. Het was zomer toen Max zo vroeg wakker werd (of in elk geval licht) en dat maakte het nét iets minder erg dan wanneer het bv in januari zou zijn geweest. Maar toch! Ik zat vaak met Max in de wipper beneden (mijn vriend en ik deden dat om en om) en dan lag ik half op de bank en zat Max met een boekje ofzo te spelen. Dan duurde het soms echt lang voordat het 7.15 uur was! Het heeft wel een paar weken geduurd bij ons en helaas kwam het met 9 maanden nog eens terug (bemoedigend he haha), maar daarna was het over! Klop, klop. Al was het gisteren dus wel erg vroeg, maar toen was Max om 08.00 uur zelf alweer kapot. Helaas kon ik niet meer naar bed terug omdat ik moest werken en ja, Eva is er ook natuurlijk!

Ik mag morgenochtend uitslapen! Dan ga je net wat lekkerder slapen dan wanneer je weet dat je ‘vroege dienst’ hebt! Trusten allemaal!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#76

Om 10.00 uur vanmorgen was ik uitgerust en kon ik opstaan, heerlijk! Kind uit logeren is toch wel erg ideaal. Ik begreep dat hij opa en oma tot 6.35 uur had laten slapen, dus voor onze begrippen wel prima. En voor één nachtje kunnen opa en oma dat wel hebben, haha.

@Gidget: ik dacht ook meteen aan die zes-maandensprong. Dat was een nare!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#77

Hier werd ze gisteren rond half 1 wakker maar madam wilde no way terug in dr bed… Dus maar bij mij papa heb z’n bed nie gehaald die was in slaap gevallen op de bank… Om 6 uur werd ik wakker …denk waar is ze nou, lag ze aan het voeteneind… Gekkert, ,meest onmogelijke posities kenne ze in slapen, maar ergens tussen zes en zeven heeft ze overgegeven aan papa’s kant en is ze naar beneden gelopen waar ze papa op de bank aantrof …papa ik heb een … ( spuuggeluid makend ) gedaan… Dus ik werd wakker van een papa die zijn bed aan het Afhalen was en dacht , zal wel… Om 11.30 uur werd ik wakker… Heerlijk, en blijkbaar wast goed gegaan want ze waren beide goed gemutst

En we hebben weer een mijlpaal bereikt,papa heb dr op bed geeft met suc6
We hebben het al 2 avonden geprobeerd wat op een gildrama uitliet maar nu ist gelukt , eerste keer weer sinds de kerst dus mama is met blij!!!

Pippy is geboren 17.07.2009


#78

Goed zo Sugars, de aanhouder wint! En wat bizar dat je niet wakker werd van kotsende Pippy. Of van de stank. Haha!

Erik was vanmorgen om 6.25 uur, dus ik vind dat eigenlijk best prima.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#79

Getver Sugars,dat je daar indd niet wakker van word

Hier vandaag volgens mij tegen half 6 maar weet ik niet zeker. De afgelopen dagen tussen kwart over 6 en half 7 dus geen klagen. Al dacht papa daar anders over
Hij is nu weer volop aan het niezen(aangestoken door mama denk ik) maar dat duurt over het algemeen maar een dag en dan word het vaak een gewone verkoudheid dus even afwachte. Dat zou het goede slapen en eten kunnen verklaren want dat doet hij meestal voor hij grieperig word.

Liefs Michelle



#80

leuk zon topic

Hier was Ze vanmorgen laat, 8 uur maar dat komt omdat ze dan later sliep ( wat probleempjes met willen slapen) Maar normaal als ze om 1930 slaapt is ze echt wel 5.30-6 uur wakker.