De klok deel 2


#41

Wat heerlijk, Anne!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#42

vanmorgen was (sorry voor de kort slapers) dus weer 930 voordat beide heren wakker waren. Dus… heb tegen papa gezegd: “wil je nu nog steeds beweren dat het niet door jou wekker kwam??” …Ja…misschien wel… nu maar hopen dat hij er dinsdag toch echt wat aan gaat doen!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#43

@woezel: Wat heb je toch een hardleerse man! Gelukkig maar dat Bo weer goed slaapt, superfijn!
Hier ook niks meer te klagen, was vanmorgen 20 voor 8, sorry dames, hier gelukkig ook een fase!

Groetjes


#44

Ik heb een zeer hard leerse man, wat af en toe zwaar irritant is!!!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#45

Fijn Woezel en goudvisje! Erik meldde zich vanmorgen om 6.40 uur, dus dikke prima. Ik mocht weer uitslapen (lieve man!) en heb tot 9.30 uur getukt. Heerlijk!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#46

Wat een modelkinderen hebben jullie opeens Hier was het half 6 dus was er om 10 voor 6 uit kon papa een keer uitslapen. Ach had ik de tijd om alles voor vandaag klaar te maken qua hapjes ed. De eerste visite was er om 11 uur en de laatste zijn net weg. Zit hier nu een beetje duf te wezen

Liefs Michelle



#47

@miramady: Ik heb ook geen modelkind hoor…6 uur.

Gr, Danielle


#48

Jammer! Hier was het 6.30 uur vanmorgen!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#49

hier had ze gisterennacht doorgeslapen en kwam om 6.45 uur beneden dus okay … vannachte ze er een kleine potje van …om 1 uur begon ze te piepen papa haar bij mij gelegt… nou die was ondertussen in het prinsessebed gekropen wilde mevrouw om 01.45 uur ineens terug naar haar eigen bed, en nog beledigt ook dat papa er lag, dus zijn ze daarna samen daar in slaap gevallen en heb papa dr teruggegooid bij mij… en nu werd ze dus om 7uur wakker , we draaien half om half dienst vandaag, ikke nu van 7 tot een uur of 10, dan komt hij eruit en da ik ff terug… want we gaan vanmiddag housuh in eindhoven, dus moet ik nog wel ff een powernappie doen ! anders trek ik da echt nie met peutert erbij (heb je wel ff 80 ogen nodig met die drukte…

Pippy is geboren 17.07.2009


#50

Haha Sugars…half om half dienst draaien!
Ik heb de footos net op FB gezien.
Slaapt Pip trouwens nog smiddags (ik weet het niet meer eerlijk gezegd).

Hier was ie om half 6 wakker en ik geroepen “NEE Aaron SLAPENNNN!!!”.
Viel ie weer weg gelukkig maar papa had tot vanmorgen 8 uur storingsdienst en die werd gebeld voor een opsluiting om 10 over 6…tja…toen was ie dus terug wakker…grrrrrr (EN natuurlijk werd die opsluiting zo’n 4 minuten later geannuleerd…persoon was er toch uit kunnnen komen…grrr) voorniks wakker dus!

Gr, Danielle


#51

dag allemaal,
zal ook nog even een reaktie geven, schrijf niet zoveel meer laatste tijd,
ook vanwege tijdgebrek, (lezen probeer ik nog wel af en toe)

wij weten er helaas alles van , beide jongens zijn vroege vogels…

Al 4.5 jaar (sinds geboorte jongste) wordt hier niet meer goed doorgeslapen…

Maar sinds de klok verzet is, (echt waar ) nu na bijna 4.5 jaar, kunnen wij
de laatste weken echt een uurtje langer blijven liggen.
We stoppen ze dan ook wel een half uurtje later in bed (blijft helaas licht buiten, en net of ze dat weten zo van "t is toch nog niet donker? hoeven we toch nog niet te slapen? ) brengen we ze rond half 8/ kwart voor 8 naar bed, en slapen ze minimaal tot 7 uur door, we moeten ze vaak wakker maken als ze naar school moeten.
Terwijl echt de jongste altijd rond half 6 , 6 uur wakker was en ik zowat ieder
weekend (slopend) met hem onder zat voor de televisie …
echt doodvermoeiend is het, ik weet er alles van helaas. (ook omdat wij er 's nachts vaak nog uitmoeten)
nu gaat het gelukkig dus wat beter, alhoewel de vermoeidheid nu pas toeslaat.

(vaak houd je het heel lang vol , maar op een gegeven moment kun je niet meer,
beste om ze dan ff een nachtje uit logeren doet, maar nu net of ik door al die uren die ik nu "bijslaap"nog vermoeiender wordt.

succes allemaal.
gr mama van 2 kids


#52

Hier was het 5.55 uur vanmorgen…ietsje te vroeg. Bij jullie?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#53

Gister 6.15 vandaag 6.40. Netjes dus bijna eng, zal er vast weer wel een half 5 aan komen te zitten

Liefs Michelle



#54

@Michelle:

Geniet ervan zolang het duurt!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#55

Hier nog steeds een kindje wat goed slaapt. Van 19.00 tot 7.30 uur echt heel lang voor zijn doen en het gekke is, hij wilde nu weer erg graag naar bed, dus hij ligt weer te knorren.

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers


#56

nu hier wast gisteren doorslapen en om 06.00 uur wakker en paraat, vannacht kwam ze om 02.00 uur aangewaggeld … en werden papa en madam om 08.00 uur vanmorgen wakker, van de poeplucht hahahhaa…

er is nu de afgelopen 2weken geen touw op te trekken (of is het een pijl?) … of ze slaapt door en word kei vroeg wakker, of ze komt bij ons, en tukt minstens een uur langer… dus ja, alles beter, als elke nacht gezeik …vind ik ! dus we maken vorderingen

Pippy is geboren 17.07.2009


#57

@Anne, als Seth maar niet ziek wordt! Hier zijn dat soort uitspattingen vaak een voorloper op een of ander kwaaltje.

@Sugars, niets zo veranderlijk als jouw Pippy

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#58

Hier van 19.15 tot 6 uur.

@miramady: wat goed van Dylano…maak mij maar niet jaloers!

Gr, Danielle


#59

Allemaal redelijk dus

Zou het aan het weer liggen, tis hier echt van dat plakweer vind ik. Ben zelf ook niet vooruit te branden

Liefs Michelle



#60

@Mriek: Ik heb sowieso het idee dat hij nog niet helemaal de oude is na die roodvonk. Hij is pas net van de jeuk af en zijn mond is af en toe nog wat gevoelig.
Hij heeft inderdaad ook veel slaap nodig en zijn huneur is ook nog niet helemaal het oude. Vandaag vond hij het fieten Met zijwielen ineens weer eng??!
Dus we wachten af… Morgen gaat hij nog een dag naar het KDV en vrijdag ben ik weer thuis. Na het weekend gaat hij 3 dagen met papa kamperen, dus heeft hij even lekker de tijd om thuis bij te komen.

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers