Mriek, ik heb voor je geduimd, nu hopen dat het heeft gewerkt!!
Nou papa moest hier eerder weg naar zijn werk, en zoals ik al eerder tegen hem heb gezegd, die wekker van hem, daar wordt Bo gewoon wakker van! Hij kan zijn wekker zachter zetten, en meestal heeft hij dat dus ook, maar 1 keer in de zoveel tijd, zet hij hem toch weer harder ofzo, met dit als gevolg. Dus vanmorgen ging de wekker af, ik heb wel drie keer dat ding uit moeten zetten voor papa, want papa slaapt overal door heen, en laat dat ding giga vaak afgaan, en als ik hem zeg dat hij wel 15 keer is afgegaan voordat hij hem uitzet, dan is dat zogenaamd niet waar!! En vanmorgen was dit dus al om 5:25!!! En ja hoor, ik hoorde Bo alweer, dus ik was even Boos op papa (wel zachtjes want ik wilde niet dat Bo klaar en klaar wakker werd) En eerst geprobeerd Bo te negeren, want no way dat ik om 5:25 naar beneden ga met hem hoor!!
Negeren lukte niet, dus ik er naasr toe gegaan, streng gezegd dat het nacht is, en dat hij moet gaan slapen… werkte half , half want om de 10 minuten riep hij wel een keer mama, maar tegen 6:20 was hij stil…tot 830!! oh heerlijk!!! En morgen, morgen mag papa er uit als Bo vroeg wakker is, kijken hoe fijn hij dat vind!!
liefs woezel