De klok deel 2


#21

hoi “vroege” moeders
ik lees ook regelmatig mee met jullie "gruwel"verhalen.
gelukkig heb ik ook redelijke slaapkoppen.
Emma slaapt heerlijk (slaapt zelfs uit als ik haar wat later op bed leg).
Sam sliep heerlijk tot een week of 3geleden, nu poept hij standaard tussen 6 en 6.30u!!! en daar wordt ie wakker van. dus…
ik neem hem dan wel nog bij mij in bed, daar liggen we meestal wel tot 7.30u (gelukkig)
ik heb echt medelijde met jullie allemaal! en ik hoop voor jullie dat ze allemaal snel goed en lang gaan slapen!

groetjes Gidget


#22

Ik heb voor vanmorgen geen meelij nodig Erik kwam rond 6.40 uur naar m’n bed. Topper!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#23

grrr…vanmorgen was het hier 6:21… wel 6 hele minuten anger dan gisteren!!! Tjonge jong, waarom hij nu opeens zo vroeg is… Weet je, ik weet dat het voor de meeste kinderen normaal is om rond 700 wakker te worden, en wiij zijn tijden lang ontzettend verwend, en ik ben er ook van overtuigd dat dit tijdelijk is, want dat is het bij Bo altijd, tijdelijk vroeg wakker…maaar ik kon het niet opbrengen vanmorgen om dan ook naar beneden te gaan zo vroeg, dus hij bij mij in bed, beetje rond kloten, en ik nog effe dommelen…dat was we fijn, en dat vond Bo ook geen probkleem gelukkig!! uiteindelijk dus pas rond 730 er uit gegaan, maar ik mis het lange slapen wel…

Mriek, wat fijn dat je vanmorgen voor jouw doen zo lang kon liggen!! dat kan dan echt als een kadootje aanvoelen he, als je normaal voor 600 er al uit bent!!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#24

denk al waar zijn we gebleven ? zag ineens een slotje, denk slapen ze nu allemaal uit ofzo hahahhaa
nou pip heeft afgelopen nachten (2) weer in ons bed gelegen, mama op de bank, krijg maar het heen en weer, verloor al bijna de moed, maar vannacht heb ze weer keurig in haar eigen bed getukt, maar ze is dan wel echt vroeger wakker… nu maakt het nie veel uit want moet er toch uit voor me werk, maar ja in het weekend word ik er nie vrolijk van, maar ja ken nie me kop onder het kussen steken want mevrouw gaat lekker naar benden schuift de stoel tegen het aanrecht en klimt dr op , om een boterham te maken, levensgevaarlijk,
da werkt nie met die avonturierstert , da’s gewoon mee naar beneden helaas

Pippy is geboren 17.07.2009


#25

Balen Woezel! Ik hoop met je mee dat het tijdelijk is. Ik voelde me vanmorgen inderdaad bijna uitgerust, haha!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#26

lekker hoor mriek uitgerust, vent was ziek, afgelopen dinsdag en woensdag, heel de dag in ons mandje, was bijna jaloers op het ziek zijn hahahhaa

Pippy is geboren 17.07.2009


#27

Als je ziek bent kan je ongegeneerd lekker in je nestje blijven, inderdaad. Ik zal duimen dat je ziek wordt, Sugars!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#28

Idd balen Mriek. Normaal gaat hij de laatste tijd rond 1830/1900 naar bed, omdat hij eerder namelijk zo lang sliep in de ochtend. Nu slaapt hij dus 12 uur per nacht. Prima, maar dan ga je ook later naar bed, dus om 1945 lag hij er nu in, even kijken of dat morgen vroeg ook effect heeft! En hij is zelf ook moe door dat vroege opstaan…vanmiddag is hij zowaar weer in slaap gevallen op de bank, voor ander half uur…ook lekker voor mama, maar ja, hij had de bank in beslag genomen, dus ik heb niet kunnen bij tanken…

Hopelijk slaapt Erik morgen weer zo lang, of liever nog langer!!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#29

Ik duim voor jou, Woezel. Duim jij dan voor mij?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#30

Zo ik kom hier eigenlijk nooit maar hier is het zowaar al een week kwart over 6! Meestal is het een sprongetje van de jongste, maar gek genoeg is de ene dag de jongste kwart over 6 wakker en de andere dag de oudste :open_mouth: Ze wisselen elkaar gewoon af! En de dagen dat de oudste niet kwart over 6 wakker is slaapt ze tot half 9/9 uur! Dat hebben we nog nooit meegemaakt! (Altijd standaard 7 uur hier, maximaal half 8). Maar ja dat zij dan tot zo laat slaapt maakt voor mij helaas niet veel uit als de jongste alsnog kwart over 6 wakker word

Groetjes


#31

Mriek, ik heb voor je geduimd, nu hopen dat het heeft gewerkt!!

Nou papa moest hier eerder weg naar zijn werk, en zoals ik al eerder tegen hem heb gezegd, die wekker van hem, daar wordt Bo gewoon wakker van! Hij kan zijn wekker zachter zetten, en meestal heeft hij dat dus ook, maar 1 keer in de zoveel tijd, zet hij hem toch weer harder ofzo, met dit als gevolg. Dus vanmorgen ging de wekker af, ik heb wel drie keer dat ding uit moeten zetten voor papa, want papa slaapt overal door heen, en laat dat ding giga vaak afgaan, en als ik hem zeg dat hij wel 15 keer is afgegaan voordat hij hem uitzet, dan is dat zogenaamd niet waar!! En vanmorgen was dit dus al om 5:25!!! En ja hoor, ik hoorde Bo alweer, dus ik was even Boos op papa (wel zachtjes want ik wilde niet dat Bo klaar en klaar wakker werd) En eerst geprobeerd Bo te negeren, want no way dat ik om 5:25 naar beneden ga met hem hoor!!
Negeren lukte niet, dus ik er naasr toe gegaan, streng gezegd dat het nacht is, en dat hij moet gaan slapen… werkte half , half want om de 10 minuten riep hij wel een keer mama, maar tegen 6:20 was hij stil…tot 830!! oh heerlijk!!! En morgen, morgen mag papa er uit als Bo vroeg wakker is, kijken hoe fijn hij dat vind!!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#32

Hier weer 5 voor 6…maar wel een goed nacht.

@miramady:Ben benieuwd hoe dylano het heeft gedaan met alleen zijn papa in de buurt die hem naar bed bracht.
Misschien maakte dat wel verschil!

Gr, Danielle


#33

Balen, goudvisje. Vooral als je altijd later gewend bent. Hier was het 6.20 uur vanmorgen. Best redelijk oke, maar omdat ik slecht heb geslapen ben ik wel nog moe. Irritant woezel, zo’n papa hebben we hier ook!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#34

Aaah toch wel fijn 6:20…beter dan wat Bo dus deed vanmorgen… En die papa’s…soms…

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#35

Hier op de dagen dat ik weg was 6 uur en half 7. Die half 7 moest een keer komen na 2 dagen half 6 en een van 6 uur.
Heb zelf niet echt uitgeslapen kan het gewoon niet meer:0 Was alle twee de dagen om 7 uur wakker, maar we lagen er 's avonds wel op tijd in helemaal afgepeigerd van het lopen en vele eten hahaha Maar gewoon de hele nacht geen voetjes of een heel ventje tegen me aangeplakt was wel heerlijk!!!.

Liefs Michelle



#36

Ok, HET bewijs dat Bo van de wekker wakker wordt is geleverd!!! Bo ligt samen met papa (ieders in hun eigen bed) nu nog om 8:36 te pitten!!! En ik dus niet want ik werd om 745 wakker en kon niet meer liggen…straks maar even een vriendelijk, doch dwingend verzoek bij papa neerleggen om toch maar even iets aan die wekker te doen…grrr…

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers


#37

@Mriek: Vergeleken met jullie heb ik absoluut niks te klagen Hier was het vanmorgen kwart voor 8 maar de oudste was eerst half 7 wakker en ik heb haar verteld dat ze nog even moest gaan slapen. Ze is braaf weer gaan slapen, maar ja als ik wakker ben… Ben ik wakker! Ik dommel soms nog half in, maar echt slapen doe ik niet meer…
Het is ook niet dat ik zo veel heb te klagen als ze kwart over 6 wakker zijn, maar ik ben al zo moe van de hele situatie hier, het vreet zoveel energie… En dan is je nachtrust juist zo belangrijk! Ik lig er al nooit later dan 22.00 in maar als ik dan 6.15 er uit moet dan kun je me opvegen… Ik drink normaal nooit koffie maar de laatste week kan ik niet zonder! Hihi

Groetjes


#38

Oh enne ik heb echt heel veel medelijden met jullie allemaal… Oprecht!!

Groetjes


#39

En woezel, hoe ging het gesprek met papa?

Niets zo belangrijk als slapen, inderdaad. Zeker in jullie situatie, goudvisje. Fijn dat het vanmorgen beter ging!

Erik kwam weer om 6.20 uur, maar ik kon lekker tot 9.30 uur blijven liggen.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#40

Nou, hier gaat het eigenlijk best aardig, niet te klagen.
Seth was vanochtend 6.45 uur wakker en we hebben tot 10 uur met z’n drieën in bed gelegen, heerlijK! Seth heeft ondertussen wel even ontbeten en was natuurlijk wel aan het spelen, maaar het was lekker ontspannen
Wat moet je anders met dit weer

Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers