De klok deel 2


#201

Hmmmmm…dus Noah en Erik zijn alle 2 ook vroeg morgens ondanks dat ze naar school gaan.

Ik kan het hier niet echt aan andere mama’s vragen hoe laat hun schoolgaande kindjes wakker zijn maar zou het op de kleuterschool nog meer zijn dat er kindjse in de klas zitten die rond 6én al wakker zijn?

Ik heb echt nog steeds hoop dat het dan beter zal gaan maar als ik noah en Erik zo hoor…hmmmmmmmm

Gr, Danielle


#202

Ik verdenk Erik ervan dat de spanning rondom het naar school gaan een rol speelt in het vroege wakker zijn. Het zijn natuurlijk allemaal nieuwe indrukken. En een kind dat altijd al vroeg wakker was, wordt niet ineens een betere slaper met allemaal nieuwe dingen te verwerken. Denk ik …

Maar goed, maar eens zien hoe laat het morgen wordt. Wie weet dat ik je dan kan geruststellen, Danielle

Groetjes,
M

Lilypie Fifth Birthday tickers

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#203

Blegh. Ben er even zo klaar mee!

School is weer begonnen en ja hoor, het is weer achterlijk vroeg. Maandagochtend nog keurig 6.25 uur (zondag geen schooldag natuurlijk) en gisteren weer 5.45 uur na een schooldag. Vanmorgen was het toppunt: 5.35! Qua gedrag is het op het moment ook een enorme uitdaging, want school werkt daar blijkbaar ook in door. Sorry Danielle, ik kan je nog niet geruststellen. Ik hoop dat het snel beter wordt!

Groetjes,
M

Lilypie Fifth Birthday tickers

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#204

Dacht al dit zit niet goed Mriek zo vroeg gepost Balen zeg maar vind je het heel erg dat ik blij ben dat er toch weer meer tussen half 6 en 6 uur wakker worden

Liefs Michelle



#205

Hmmmmmmmm…Mriek…post voortaan alleen maar als ie om half 7 of later wakker wordt dan!

Gr, Danielle


#206

Lotgenoten Michelle, ik vind het ook wel fijn dat jij ook al wakker bent

Sorry Danielle, dat gaat niet lukken. Ik moet ook raggen hè

Groetjes,
M

Lilypie Fifth Birthday tickers

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#207

Nou, er is inderdaad geen peil op te trekken bij Seth!
Hij was vanochtend pas om 7.15 uur wakker, wel heerlijk, dat wel!
Hopelijk zet hij dit weer door.

@Mriek: Blijkbaar geeft die school toch spanning bij Erik. Kan hij in de zomervakantie lekker bijtukken?!

Liefs, Anne


#208

Hahaha…Lalala…Erik tukt bij tot 6 uur ipv nu kwart voor 6…MAAR het scheelt toch een kwartier!

Hmmmmmm…Mriek: ik denk dat IK dan maar niet meer dit topic moet lezen wil ik mijn positieve gedachten blijven ontwikkelen.

Gr, Danielle


#209

Misschien is dat beter Danielle…

Groetjes,
M

Lilypie Fifth Birthday tickers

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#210

Pfff… Wat een nacht!
Ik was gisteravond goed versleten na een intensieve bijeenkomst waar ik met mijn vader heen was geweest over CVA’s. Daarna natuurlijk toch nog maar even voetbal gekeken en heel snel mijn bed in.

Seth sliep pas om 21.15 uur… En vanaf 4.00 uur heb ik hem ieder kwartier gehoord… Hij stond om 5.45 uur naast mijn bed. Ik heb hem natuurlijk met een noodvaart weer in zijn eigen bed gemikt, maar het was niet zo’n succes.

Liefs, Anne


#211

Wat erg Anne. Hoe gaat het trouwens met je vader? Is hij weer redelijk hersteld?

Erik heeft vanmorgen tot 6.10 uur geslapen. Zou het weer een beetje beter gaan vanaf nu? Ik hoop het!

Groetjes,
M

Lilypie Fifth Birthday tickers

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#212

Tja… Hoe gaat het met mijn vader? Lastig te zeggen…
Hij is natuurlijk vooruit gegaan van volledig halfzijdig verlamd, naar dat hij weer kan lopen (met stok). Hij kan alleen zijn arm/hand niet/nauwelijks bewegen of gebruiken. De grootste schade heeft hij echter mentaal opgelopen. Hij is er nog steeds enorm boos om dat het hem is overkomen en is er echt kapot van dat het nooit meer zo wordt als ‘vroeger’. Hij mist de uitjes die hij maakte met Seth ontzettend (en natuurlijk ook alles wat hij verder alleen ondernam).
Mijn vader heeft zelf zijn verhaal voor de zaal verteld op die avond en dat was erg emotioneel. Doordat ik niet meer thuis woon, maak ik er weinig van mee en dit uitstapje was daarom erg confronterend. Verder is er gelukkig psychisch niets veranderd, waar ik wel erg blij mee ben!

Fijn, Mriek dat Erik iets langer geslapen heeft
Liefs, Anne


#213

hoi hoi
eerst het goeie nieuws, Sam heeft de afgelopen week 2x tot 6.45u geslapen!! heerlijk is dat.
t mindere nieuws, alle andere dagen was t klokslag 6u, pppfffff

heb nu dus stiekem wel een beetje het idee dat hij het dus wel kan, en hopelijk steeds iets vaker gaat doen.

Bij erik wat balen dat hij de schooldagen zo vroeg wakker is, ook voor hem, die dagen zijn zo intensief hij heeft zijn slaap hard nodig. hoe laat doe jij hem naar bed als hij de volgende dag naar school moet (gewoon interesse).

groetjes Gidget

Mijnticker.nl Tickers


#214

@Anne: ik kan me indenken dat het heel moeilijk is om te accepteren dat je dingen niet meer kan. Verdrietig, ook voor jou om te horen dat je vader er zo’n last van heeft. Denk ik…

@Gidget: hij ligt er rond 19.15 uur in en slaapt dan direct. Uitgeteld. Wat fijn dat Sam het kan, tot na half zeven slapen!

Groetjes,
M

Lilypie Fifth Birthday tickers

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#215

@Mriek: Ja, dat is het zeker. Gewoon moeilijk om te zien ook dat hij eigenlijk nu zo hulpeloos is, terwijl hij vroeger lekker alles zelf deed. Maar dat zal nog wel steeds wennen zijn.

Seth was vanochtend 6.30 uur wakker, dat lijkt er meer op!
Liefs, Anne


#216

Goed zo Seth! Erik was weer om 6.10 uur, da’s de tweede dag op rij. Fijn!

Groetjes,
M

Lilypie Fifth Birthday tickers

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#217

nou ik ben weer terug van vakantie maar zie dat de kommer en vroegwakkerkwel gewoon doorgaat !
ik moet zeggen bij ons ging het buitengewoon goed… (de vakantie reis heenweg van de 1300 km 60 km geslapen,bijna niks dus… maar wel heel braaf geweest… terugweg snachts gedaan, heb ze heel de weg gemaft, heerlijk) op vakantie was madam rond half 9 wakker, zelfs 2 keer om 9.15 uur, nu drie dagen thuis en vanmorgen wast half 8 dus echt fantastisch!!

Pippy is geboren 17.07.2009


#218

Wij moeten ook op vakantie, dat doorbreekt blijkbaar het patroon Heerlijk Sugars!

Erik is rond 6.00 uur op het moment, maar plast 's nachts sinds zes nachten weer in bed (spanningen van school, denk ik). Dus wel gebroken nachten, helaas.

Groetjes,
M

Lilypie Fifth Birthday tickers

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#219

nou hoophet voor je mriek, ik zat vanmorgen alweer een half uur op de bank toen mademoiselle eindelijk ontwaakte scheelt een hoop spanning en gesjagarijn

Pippy is geboren 17.07.2009


#220

Hier 3x wakker vannacht…grrrr…en toen 6.15

Gr, Danielle