De klok deel 2


#221

hier om 01.00 uur wakker madam had dorst na 3keer proberen terug in dr bed , gaf ik het op …papa heb het bed nie gehaald en kind lag bij mij, 07.00 werd ze wakker maar papa had dienst gnegne

Pippy is geboren 17.07.2009


#222

Grrrrrrrrrr…alweer 2 nachten BAL en 4x wakker!
van kwart voor 11 tot 3 uur bezig geweest!

Ik word er niet meer GOED VAN!}

Gr, Danielle


#223

Bah Danielle. Kan het misschien met de warmte te maken hebben? Ik hoop dat het snel voorbij is, vier keer per nacht is vreselijk.

Erik slaapt goed. De afgelopen twee ochtenden zelfs wakker moeten maken om 7.00 uur. En weer meestal droog 's nachts. Afkloppen…

Groetjes,
M

Lilypie Fifth Birthday tickers

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#224

Ik wil toch weer eens effe vragn hoed die van jullie het doen met de slaaptijd sinds ze weer op school zitten.

Hier is het niks veranderd…altijd tussen 6 en half 7.

En bij jullie?

gr, Danielle


#225

Jaaa, daar is 'ie weer! Ik schreef eigenlijk niet meer, omdat Erik sinds school goed slaapt. Afkloppen. Meestal rond 7 uur wakker, maar gisteren en vandaag wakker moeten maken om 7.10 uur omdat we anders echt te laat op school kwamen.

Na ongeveer 2 weken op school ging hij langer slapen…dus misschien is er nog hoop, Danielle?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#226

Ik zal het maar afdoen met een lachertje Mriek!

Gr, Danielle


#227

Woww top Mriek!!
Dylano.gaat nog niet dus ik weet nog niet wat het gaat doen. Merk wel nu het 's ochtends wat langer donker is hij ook wel wat langer slaapt. Vanochtend was het kwart voor 7 wel bij ons in bed.

Liefs Michelle



#228

Goed zeg, Michelle! Wie weet!

En ja hoor Danielle, lach maar. Ik hoop toch dat Aaron het langer slapen door gaat krijgen.

Erik meldde zich vanmorgen om 6.55 uur, terwijl om 7.00 uur de wekker ging. Prima natuurlijk, maar ik hoorde hem al af en toe vanaf 6.15 uur. En dat is echt al weken, zo niet een maand geleden. Zo zie je maar, nooit hardop zeggen dat het goed gaat of het opschrijven

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#229

Ik ben vanmorgen bij de dokter geweest…moest van haar een slaapschema bij houden gedurende 5 dagen/nachten.
Alles precies opgeschreven…hoe laat in bed…hoe laat riep ie…wat riep ie…hoe laat wakker…helemaal kloppend.

Ze heeft het nagekeken en zei: ik denk dat de tijd tussen 0.30 en 4.00 snachts dat ie daarvan niet weet dat ie roept…gewoon in zijn slaap.
Ik heb precies uitgelegd wat ie doet als we niet komen etc…

Nu mag ik vanmiddag een stroop bij de apotheek ophalen (weet de naam niet) maar
dara word ie duf van hopende dat ie zo de nacht doorslaapt.
Ze wilde eigenlijk niks geven omdat kinders tussen 4 en 7 jaar snachts veel dromen/wakker worden/bang zijn (ze heeft laten lezen op de pc) maar omdat ik aandrong heeft ze voor 1 week gegeven.

Ben benieuwd!

Gr, danielle


#230

ow en hier 10 over 6 vanmorgen.


#231

Wie weet werkt het! Is dat een medicijn of wat?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”