Curretage is niet goed gedaan

dar heb je verstandig aan gedaan, en als je tot 10 uur slaapt heb je het echt wel nodig gehad

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lekker zo’n dagje. Geniet ervan en neem lekker je rust. Ik doe het vaker en wellicht wil jij dat ook wel na vandaag. Al is de aanleiding natuurlijk niet leuk, maar je begrijpt hopelijk wel hoe ik het bedoel.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Lieve meis hoe gaat het nu met je?
ben je vandaag nog thuis gebleven? jullie gingen toch iets leuks doen als het mooi weer is toch?
ik zou persoonlijk gewoon toch zolang thuis blijven als nodig is.
je hebt nogal wat te verduren gehad de laatste tijd meisie en je moet aan jezelf denken nu, je loopt jezelf anders voorbij en dat gaat later opbreken.
denk aan je!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 05 May 2010 20:00:41

Fijn, dat de pijn minder is geworden!
En verstandig om even rust te nemen!

Als je lichamelijk goed uitrust, is het ook makkelijker te verwerken (lichamelijk dan) en geestelijk misschien ook wel.

Ik hoop dat jullie vandaag een hele leuke dag hebben gehad!
Liefs, Anne

Vandaag heb ik voor het eerst momenten gehad dat ik zelfs helemaal geen pijn had. Dus dat is echt heel fijn. Op zo’n moment denk ik ook zie je wel het is allemaal goed gegaan nu. Maar heb ook nog momenten van pijn gehad en dan denk ik meteen weer dat het niet goed zit. Bah wordt zo gek van die onzekerheid. Zeker omdat ik nog best veel bloed verlies. Nou ja veel het ene moment meer dan het andere moment. En dan te bedenken dat ik pas 11 juni een controle afspraak heb Ben gewoon bang dat ik 6 weken moet wachten en dat ze er dan weer achter komen dat het niet goed gegaan is. Gevoelsmatig denk ik dat het weer niet goed zit, maar misschien gewoon omdat het nu een angst is geworden.

We zijn vandaag met zijn drietjes naar Blijdorp geweest en dat was ontzettend leuk. Zie ook topic dagje weg bij forum 1 tot 4 jr.

Groetjes,
Sandra

Sandra, als je dat denkt moet je gewoon even bellen of je eerder kunt want ik kan je angst best voorstellen. Zou daar niet tot 11 junu mee rond blijven lopen.

Liefs Michelle

Nee meis dat moet je zeker niet doen… blijven lopen hiermee.

Je moet je gevoel volgen… (overal in… maar nu zeker). En als het goed is begrijpen ze jou angst ook en zullen ze daar (hopelijk) begrip voor hebben…

Lilypie In verwachting Ticker

weet je wat ik zou doen, om een echo vragen; deze week nog.
als jij zo’n angst hierbij hebt moet je gewoon worden gerustgesteld, zij hebben deze fout gemaakt, niet jij, en nu loop jij met die hele shit over je heen. gewoon een echo laten maken dan weet je het tenminste ZEKER

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Sandra: hoe gaat het nu?

Wat hier voor ook al gezegd is:
Als je het niet vertrouwd, meis, dan moet je het gewoon laten controleren. Ook voor je eigen gevoel is dat fijn!

Hoe is het nu met je?
Liefs, Anne

hum … maak me beetje ongerust…

Heb vandaag de hele dag brandende pijn gehad, het bloedverlies valt mee. Ben zo bang dat het een ontsteking/infectie ofzo is. Twijfel nog steeds of ik wel moet bellen of niet. Heb zoiets van straks bel ik en zeggen ze dat het te kort geleden is om nu al langs te komen. Aan de andere kant wil ik er ook niet te lang mee rond blijven lopen. Het ene moment denk ik ik ga morgen bellen en het andere moment denk ik weer ik kijk het eerst nog even dit weekend aan. Morgenochtend ga ik met Tim en een vriendin van me met dochtertje naar de kinderboerderij. Dus ja dan heb ik voor mijn gevoel ook weer iets waardoor ik niet naar het ziekenhuis kan. Maar die pijn vind ik uiteraard op dit moment belangrijker, daar wil ik vanaf. Weet echt even niet wat ik het beste kan doen.

Groetjes,
Sandra

Bellen!!! Een week pijn vind ik lang.

Liefs Michelle

Ik zou ook bellen! Kan je met een gerust hart het weekend in!

Liefs

Ja, daar hebben jullie ook wel weer gelijk in.

Ga er nog even een nachtje over slapen, maar denk dat ik idd maar ga bellen morgen.

Groetjes,
Sandra

Ik hoop dat je lekker hebt geslapen!
Heb je al gebeld?

Liefs, Anne

Ik zeg ook: bellen. Je weet niet wat ze zullen zeggen, dat moet je niet van tevoren gaan bedenken. Gewoon op je af laten komen. Hou ons op de hoogte hè?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik zou direct bellen. Daar zijn dokters voor om te kijken of alles goed is. Ik snap heel goed dat het heel vervelend is als je er weer heen moet.
Maar een ontsteking of zo lijkt me ook niet heel prettig en goed voor je lichaam.

Liefs

Nou had ik me helemaal voorgenomen om vandaag te gaan bellen en dan voel ik vandaag niks meer. Pff had ik eindelijk besloten en dan is de pijn weg. Heel fijn natuurlijk dat de pijn weg is, maar ben er nog niet gerust op. Heb dus niet gebeld, maar me wel voorgenomen zodra ik ook maar 1 keer pijn heb dit weekend ik gelijk maandag ga bellen.

Groetjes,
Sandra

Oei meis vanwaar die onzekerheid … is niks voor jou! Echt bellen dan na het weekend hoor… want ze zeiden toch zelf dat het niet te lang pijn mocht doen??

Kop op…