Ik zu de pijn ook even goed in de gaten houden, want ik kan me toch ook niet herinneren dat ik zoveel pijn had na mijn curretage. wel een beurs gevoel.
Liefs Michelle
Ik zu de pijn ook even goed in de gaten houden, want ik kan me toch ook niet herinneren dat ik zoveel pijn had na mijn curretage. wel een beurs gevoel.
Liefs Michelle
Ik weet niet of zoveel pijn normaal is. Bij de vorige curretage had ik in ieder geval bijna geen pijn.
Toen ik uit het ziekenhuis ontslagen werd had ik wel aangegeven dat ik zoveel pijn had. Toen vroeg de arts die toen bij me was wel of ik dacht dat het ging om naar huis te gaan. Toen heb ik gezegd dat het wel ging, want ik dacht dat het er allemaal bij hoorde. Ze gaf wel aan dat het niet te lang mocht duren anders moet ik bellen. Ik heb arthrotec voorgeschreven gekregen als pijnstiller.
Ik wacht het vandaag en morgen nog even af en als het maandag nog zo’n pijn doet dan bel ik weer. Dan lijkt het me dat ik wel lang genoeg heb afgewacht.
Groetjes,
Sandra
Wat naar dat je zo’n pijn hebt. Inderdaad, even checken of dat normaal is. En wat sneu dat jullie relaxdagje nu niet door kan gaan. Superlief van je man dat hij het geboekt had, ook al heeft hij zelf niet zoveel met sauna’s en zo. Ik hoop dat je heel snel alsnog van zo’n dagje kan gaan genieten!
Groetjes,
M
och lieve schat sorry dat ik nu pas reageer ik had niet meer bij het zwanger forum gekeken, ik schaam me kapot! sorry!!
Hoe gaat het nu met je meid?
ik zag al niks meer op hyves dacht je zal het wel druk hebben… jeetje meid wat ontzettend klote gewoon.
VOel me echt rot voor jullie… fijn dat het nu eindelijk goed en jeetje zeg… ik heb gewoon geen woorden.
je hebt zoveel meegemaakt, en nu krijg je dit weer.
Ga jezelf lekker verwennen, ga naar een spa een weekend desnoods, maar jij MOET echt even verwend worden, en even alle rottigheid achter je laten
lieverd echt HEEL veel sterkte echt en je kan altijd mailen he maar dat doe je al dus dat weet je ook dat dat kan!
denk aan je echt!
Dikke kus veel knuffels en ook troostknuffels van rico natuurlijk!
Ben je het weekend een beetje doorgekomen Sandra?
En heb je nog erg veel last van pijn?
Echt bellen anders vandaag!!
Sterkte,
En een kus van Seth!
Sinds gisteren is de pijn eindelijk minder aan het worden. Ik wacht dus nog even af wat de pijn de aankomende dagen gaat doen. Gaat het me te lang duren of wordt het weer heviger dan ga ik bellen.
Inge, bedankt voor je lieve berichtje. De Spa gaat nu niet ivm bloedverlies en infectiegevaar. Ons relaxeddagje van 16 mei waar ik zo naar uitkeek konden we zonder problemen gelukkig annuleren. Zodra het weer kan gaan we er alsnog heen.
Ik begrijp ook niet waarom je pas 6 weken na de ingreep weer een afspraak op de poli hebt. Vind gewoon dat ze dat standaard na een paar weken moeten doen en dan standaard ook een echo. Op die manier heb je gewoon zekerheid dat alles weg is of niet. Want een echo wordt ook niet standaard gemaakt.
Groetjes,
Sandra
Hoop zo dat je nu eindelijk weer aan je herstel kan werken… en dat de pijn minder wordt. Bij twijfel wel altijd contact zoeken hoor meis… je weet het nooit.
Heel veel sterkte en dikke knuffel!!
Ik was vandaag weer gewoon gaan werken, maar dat viel weer tegen. Mijn collega’s hadden me niet verwacht en mijn directeur zei ook al waarom ben je niet lekker thuis gebleven. Maar goed voor mijn gevoel ben ik niet ziek ofzo, dus gewoon gegaan. Maar wat was ik moe na maar een paar uurtjes werken. Heb het zo lang mogelijk volgehouden, maar ben uiteindelijk om 14.00 uur naar huis gegaan.
Ik heb gelukkig ook de mogelijkheid vanuit huis te werken. Na morgen begint mijn weekend al, want woensdag is ons kantoor gesloten. Ik kijk dus wel even wat ik morgen doe.
Groetjes,
Sandra
Rustig aan doen he meid!
Fijn dat je pijn wat minder is geworden.
Maar het allemaal behoorlijk heftig voor jullie geweest. Niet alleen lichamelijk, maar natuurlijk ook in jullie koppie.
Liefs
tuurlijk lieverd!
sorry dat ik er zo laat op gereageerd had
Maar idd die spa tegoed houden, je hebt echt onderhand een beetje ontspanning nodig en ook van harte verdient hoor meis!
Ik hoop dat je je snel iets beter gaat voelen… en wat je zegt, ze zouden idd zeker een echo moeten verplichten na een curretage.
pff is toch niet normaal dat dat niet gedaan wordt?
gebeurd dat trouwens vaak dat een curretage niet goed gaat? of hebben ze dat niet verteld?
rust lekker uit meid echt doen hoor! ik denk aan je! en Rico geeft je een handkusje haha, letterlijk dus, hij staat hierbij een doet " mmmaah!" (handkus en dat geluid dus)
toevallig maar goed, die steek maar in je broekzak!
Sandra, ik zou die ene dag morgen lekker thuisblijven, je moet aan jezelf denken meis. Ik snp dat je weer aan het werk wilt, maar gaat nu maar om 1 dag meer. Volgende week voel je je eigen waarschijnlijk een stuk beter.
Liefs Michelle
quote:
Ik heb gelukkig ook de mogelijkheid vanuit huis te werken. Na morgen begint mijn weekend al, want woensdag is ons kantoor gesloten. Ik kijk dus wel even wat ik morgen doe.
Groetjes,
Sandra
Even luisteren naar je lichaam meis… ondanks dat je je niet ziek voelt heb je weer heel veel te verwerken (zowel lichameijk als psychisch). Luister dus hier goed naar … Ook omdat je werkgever en collega’s je nog niet hadden verwacht zou ik de stap minder moeilijk vinden dan wanneer ze je gelijk vragen wanneer je weer kom…
Dus meld je voor morgen even af… en kijk dan na het weekend weer verder …
Denk aan je!!
Jullie hebben idd wel gelijk.
Ga morgen gewoon lekker een rustig dagje houden. Woensdag zijn we beide vrij, dus dan willen we wat leuks doen met Tim. Even dagje ontspannen met zijn drietjes. We dachten aan Blijdorp in Rotterdam. Ben daar pas 1 keer geweest en dat is alweer heel lang geleden. We gingen altijd naar Artis, omdat we daar dichterbij wonen. Maar ja even afwachten wat de weersvoorspellingen zijn, want met het weer van vandaag wil je daar ook niet rondlopen.
Groetjes,
Sandra
Doe je goed meid!! Eerst aan jezelf denken, het werk blijft wel liggen hoor.
Hopelijk is het weer woensdag beter dan vandaag…leuk naar de dierentuin!!
Ze geven volgens mij in ieder geval droog weer op woensdag dus … heerlijk met elkaar gaan. Fototoestel in de aanslag en … genieten! Jullie verdienen het!!
Hele dikke knuffel…
Verstandig dat je het vandaag rustig aan gaat doen. Hopelijk gaan jullie morgen een lekker relaxed dagje met z’n drietjes hebben. Denk aan je!
Groetjes,
M
Bedankt voor jullie lieve reacties. Als het droog weer is, dan gaan we idd gewoon morgen.
Ik heb jullie raad in ieder geval opgevolgd en ben vandaag thuisgebleven. Heb een goede nacht gemaakt, want ik werd gewoon pas iets over tienen wakker. Ben alleen even wakker geweest toen mijn man wegging om Tim naar de creche te brengen en naar zijn werk te gaan.
Wel raar hoor om een hele dag thuis te zijn, terwijl Tim naar de creche is. Normaal ben ik natuurlijk werken als hij naar de creche is.
Groetjes,
Sandra