Curretage is niet goed gedaan

Nee, normaal ben ik ook niet zo onzeker. Denk door alles wat er de afgelopen tijd gebeurd is. Wil zo graag zekerheid zodat ik alles kan afsluiten. Daarom heb ik nu echt afgesproken met mezelf dat ik maandag ga bellen als ik ook maar 1 keer pijn heb. Want ze hadden idd aangegeven dat de pijn na een paar dagen weg moest zijn. Maar goed dan ga je voor jezelf weer allemaal redenen bedenken waarom je pijn hebt. Dan denk ik misschien is mijn baarmoeder aan het krimpen en heb ik daardoor pijn (die was namelijk nog te groot door alle resten die er zaten) Of heb ik nu langer pijn, omdat het 2 keer vlak achter elkaar gedaan is en het er nu al lang zat. Maar goed ik kijk het nog even aan en anders ga ik echt maandag bellen.

Groetjes,
Sandra

Goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Hoop dat het niet nodig zal zijn om te bellen en dat de pijn wegblijft, dat wel.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Snap het wel hoor meis… Je wordt door heel de situatie ook wel onzeker. Maar denk aan je eigen lichaam en blijf er niet te lang mee lopen…

Sterkte! KNUFFELS

Lilypie In verwachting Ticker

Goed dat je de knoop door hebt gehakt voor jezelf!
Enne, echt bellen als je wat voelt, hè?!

Maar ik hoop van harte dat je er geen last meer van hebt.
Hoop dat je snel die onzekerheid weer kwijt raakt.

Knuffel!!

Lilypie Second Birthday tickers

Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar ik verlies sinds gisteren einde van de middag geen bloed meer !!

Zou het dan toch echt na 7,5 week eindelijk gestopt zijn

Durf nog niet helemaal blij te zijn, maar het is weer een begin.

Groetjes,
Sandra

Wat fijn!!!

Ik hoop echt voor dat het nu alleen nog maar verbeterd!

Snap wel dat je nog niet helemaal blij durft te zijn, en daar moet je misschien ook voorzichtig mee zijn, maar je kan er wel van genieten, dat je nu geen bloed verliest!

Liefs, Anne

Wat fijn Sandra. Ik hoop voor je dat het nu eindelijk klaar is en je verder kunt.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

en ook geen pijn meer? Dan zou je toch denken dat die pijn van het samentrekken van de baarmoeder moet zijn geweest. Hoop echt voor je dat je nu weer even kan opknappen…

Lilypie In verwachting Ticker

Nee, ook geen pijn meer. Zat er idd aan te denken dat het geweest zou kunnen zijn van het samentrekken van mijn baarmoeder.

Hoop echt dat het nu voorbij is en we weer verder kunnen.

Groetjes,
Sandra

Wat fijn en nu gaan we duimen dat het bloedverlies en de pijn wegblijven.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Het bloedverlies en de pijn zijn niet meer teruggekomen

Ik ben helemaal blij dat we dit nu eindelijk af kunnen sluiten en ga er nu vanuit dat alles gewoon goed is.

Ik wil jullie ontzettend bedanken voor al jullie steun in de afgelopen tijd. We hebben het moeilijk gehad, maar jullie waren er altijd om me te steunen. Nogmaals bedankt voor alles.

We blijven nog steeds hopen op ons 2e wondertje, maar we zullen zien wat de toekomst ons brengt.

Groetjes,
Sandra

Heerlijk hè, ikkeben. Fijn dat je er zoveel aan hebt gehad. En nu op naar de toekomst weer, ik gun jullie van harte dat jullie nu eindelijk eens geluk mogen hebben!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat ontzettend fijn meid dat het bloedverlies en pijn over is!! Hoop inderdaad dat je dit hoofdstuk een beetje kan afsluiten en weer verder kan!

Liefs

Fijn, dat je er helemaal geen last van hebt gehad!!
Ik hoop zo dat je het inderdaad helemaal af kan sluiten en lekker verder kan gaan voor een tweede wondertje.

Ik duim heel hard voor je meis!

Liefs, Anne