Curretage is niet goed gedaan

Pff weet even niet waar ik moet beginnen, ik baal zo verschrikkelijk dat het niet goed gedaan is. Voor mijn gevoel houd het nooit eens op. Wil echt wel positief zijn, maar momenteel is mijn positiviteit weer even erg ver te zoeken.

Jullie weten natuurlijk dat ik 6 weken geleden een curretage heb gehad. Na die curretage verlies ik al die 6 weken bloed. De eerste paar weken niet zo erg, daarna zelfs een paar dagen niet. Daar was ik heel blij mee, want toen kon ik weer met Tim zwemmen, iets wat we iedere week doen. Maar de afgelopen 2 weken is het bloedverlies heel erg. Ik vertrouwde het toen al niet helemaal, maar ja ik dacht positief blijven. Misschien is het wel weer een menstruatie.

Helaas kreeg ik gisteren te horen dat de curretage niet goed gedaan was. Ik heb bij mijn verhaal miskraam verteld hoe vervelend de gynacoloog was tijdens de belafspraak. Dus ja had er al weinig zin in om heen te gaan gisteren. Ik had hem nog nooit gezien, want tijdens de curretage had ik algehele narcose. Nou vanaf het moment dat we binnenkwamen gisteren was hij hardstikke vriendelijk. Hij vroeg meteen hoe het met me ging, zowel lichamelijk als geestelijk. Toen we op het bloedverlies kwamen zei hij dat het tot 10 weken normaal was om bloed te verliezen. Maar voor de zekerheid moest ik een echo laten maken. Zeker omdat mijn bloedverlies alleen maar erger werd en het al 6 weken duurde.

Hij had niet verwacht dat we er nog tussen konden, maar dat mocht gelukkig wel. Tijdens de echo zei de vrouw die deze maakte meteen dat het niet goed was en dat er nog veel te veel zat wat er niet hoorde te zitten. Ik dacht echt dat ik gek werd toen ik dat hoorde.

Wij weer terug naar de wachtkamer en al vrij snel daarna weer bij de gynacoloog. Hij vond het zo vervelend en had al zitten kijken wanneer het opnieuw kon. Helaas pas volgende week vrijdag. Pff ik had echt gehoopt dat het eerder kon, maar goed het was niet anders. Maar de gynacoloog liet het er niet bij en bleef maar kijken of het eerder kon. Hij vond het zo vervelend en eigenlijk vond hij het ook niet verantwoord een week te wachten, want als je zolang bloedverlies hebt ga je daar ook last van hebben.

Uiteindelijk vroeg hij hoe laat heb je voor het laatst gegeten. Dit was om 12.00 uur vanmiddag. En op dat moment was het kwart over 3. Hij zegt ik ga het zelf vanavond nog doen. Het wordt wel laat en ik heb dan eigenlijk geen dienst meer, maar dit vind ik zo vervelend voor je. Dus hij ging meteen een ok regelen. Ik voelde me schuldig dat hij nog zo laat moest werken, maar dat moest ik niet hebben zei hij. Hij gaf wel aan dat het wel 22.00 uur of 23.00 uur werd. Maar ik was allang blij dat het meteen gedaan werd, dus dat maakte me niet uit.

Ik werd meteen opgenomen en aan de anti biotaci gezet, omdat het er nu al zolang zat. Ik mocht niks meer eten, dus heb vanaf 12.00 uur niks meer gegeten de hele dag en dat was erg lang. Uiteindelijk was ik pas om 10 voor half 1 aan de beurt. De ok was niet eerder vrij, omdat er nog 2 spoed keizersnedes tussendoor kwamen.

Ik lag ook nog eens op de kraamafdeling en gisteren kon ik dat emotioneel gezien goed aan. Maar vanmorgen zat ik er even helemaal doorheen. Iedere keer blije papa’s en mama’s en kleine babytjes over de gang. Ze boden wel hun excuses aan dat ik hier lag. Maar dit was de enige vrije kamer (gelukkig 1 persoonskamer). Het was natuurlijk een gynacologische ingreep, dus ja je moet daar liggen. En op het andere gedeelte van de afdeling was geen plek meer, dus daarom het kraamgedeelte. Heb vanmorgen best wat tranen gelaten. Ben nu sinds een uurtje thuis en het gaat wel weer aardig. Het is gewoon erg confronterend.

Pff sorry voor mijn lange verhaal. Ben superblij dat hij het direct opnieuw gedaan heeft gisterenavond, maar ik wil het zo graag een keer afsluiten. De vorige keer had ik weinig pijn. Momenteel heb ik helaas erg veel pijn, dus ik hoop dat dit snel minder wordt. Ook hoop ik dat ik niet zo lang nabloed, want na 6 weken ben je zo klaar met die vieze maandverbanden.

Groetjes,
Sandra

Wat fijn dat je weer thuis bent. Toch nog wel laat geworden dus de operatie, maar wel fijn dat je niet iig tot vrijdag moest wachten.
Moest nog aan je denken vannacht of je al geholpen was.
Gelukkig viel het ook mee dat de gynacoloog in het echt aardiger was. En dat je op de kraamafdeling lag lijkt me echt vreselijk. Logisch dat er tranen kwamen.
Nogmaals heel veel sterkte en hopen dat je nu echt de vervelende periode achter je kan laten.

Liefs

Tjonge wat een nasleep Sandra! Alle sterkte.

Groetekes, Sje

Jeetje meid wat een verhaal weer. Wel fijn dat de gyno nu aardiger was en ik denk dat hij zelf ook wel door had dat ie goed gout gezeten had. En dat je er vanmorgen even goed doorheen zat kan ik me goed voorstellen, Rust goed uit en denk even aan jezelf he.

Groetjes,

Michèle

Jeetje meiske, wat een ellende. Dit gun ik dan echt niemand zo. Hoop dat je gauw een beetje opknapt zodat dit achter je te laten is. Sterkte !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Lieve Sandra, jemig wat een pech…
Ik vind het heel naar voor je en hoop echt voor jou dat je het nu achter de rug hebt en je je weer op je toekomst kunt richten! ,
lieve groeten

wat een ellende zeg! het houdt indd nooit op bij jullie!
in ieder geval alle sterkte! en een hele dikke knuffel avn ons!

Groetjes Gytha

och meissie toch, dan denk je dat alles achter de rug is en dan gebeurt dit.

sterkte

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

jeetje… meid toch, alles zit ook flink tegen zeg.
denk je het allemaal achter de rug te hebben, kun je nog een keer.
Rustig aan, en sterkte

Groetjes Marianne mama van Ruben

Nou, wat een verhaal weer zeg! Laat het nu dan eindelijk afgelopen zijn! ik gun het jullie zo om weer door te kunnen met jullie leven. Op deze manier blijf je er steeds maar weer bij bepaald worden. Fijn dat je direct geholpen kon worden en dat de arts ondertussen wel doorhad dat je schandalig behandeld bent. Kan me voorstellen dat het zwaar is om dan op de kraamafdeling terecht te komen.

Heel veel sterkte en hopelijk zijn de nabloedingen nu snel verleden tijd.

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

dat meen je niet…!!

Oh meis wat heb ik met je te doen…Wist eerlijk gezegd helemaal niet dat dit kon. Is er nu wel de zekerheid dat het voorbij is …??

Ik moet er nu gelijk veel aan denken zeg … dan mag ik niet klagen met mijn misselijkheid en kleine baby in de buik…!

Denk aan je meis … dikke knuffel!!!

Lilypie In verwachting Ticker

Och meid, wéér zoiets heftigs. Alle sterkte en ik hoop dat het nu écht voorbij is en je er opnieuw in slaagt positief te gaan denken. Dikke knuffel!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje het houd echt niet op voor je hè. Hopen dat je nu snel van de pijn af bent en dat je je eigen dan eindelijk op de toekomst kunt richten. Wel aan jezelf denken hè.

Sterkte meis.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Meisje meisje toch, ik hoop dat het nu een keer de goeie kant op gaat.
Wens je heel veel sterkte en dat je maar snel mag opknappen.
dikke knuffel.

Gr Patries

Jeetje zeg!
Wat ontzettend naar allemaal!
Ik kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit.

Ik vroeg me gister nog af hoe het met je ging, en twijfelde of ik het zou vragen, ik hoopte eerlijk gezegd dat je al een eind was met verwerken…

Ik vind het echt heel naar voor je!!
Heel veel sterkte, en ik hoop dat je (weer) de rust kunt nemen om te herstellen.
Liefs, Anne

{{{SANDRA}}}

Jeetje…houdt het dan nooit op voor jullie. Wat heftig weer & wat lijk het me idd confronterend om op die afdeling te liggen. Snap goed dat je hier emotioneel van wordt.
Heel veel sterkte meid. Hoop dat de pijn snel minder wordt en dat jullie eindelijk de tijd gaan vinden om een beetje rust te krijgen.
Dikke knuffel

Sandra, wat een afschuwelijk verhaal zeg! Ik heb het echt rillend zitten lezen. Wat moet je toch allemaal meemaken meis! Ongelofelijk! En dat je na alles óók nog eens op de kraamafdeling komt te liggen…verschrikkelijk. Echt onmenselijk gewoon. Ik heb echt zo met je te doen. Ik hoop dat er eindelijk betere tijden aanbreken en dat alles nu echt achter de rug is en je ook weer verder kunt. Maar na alles wat je te verduren hebt gehad, snap ik dat je het even niet meer zonnig in ziet. Maar je kunt ook dit weer aan hoor. Ik heb het al heel vaak gezegd en zeg het nog een keer: je bent zo sterk! Een dikke knuffel van mij! ((Sandra))

Groetjes Rainbow, trotse mama

[img]http://bd.lilypie.com/dLrhp1.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” />

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen… Heel veel sterkte en ik hoop dat dit nu eindelijk achter de rug is en dat je alles nu kunt gaan verwerken en je je weer kunt richten op de toekomst.

Dikke knuffel!

Groetjes Natasja

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Het gaat op dit moment redelijk. Heb helaas nog net zoveel pijn als gisteren. Vanmorgen toen ik wakker werd ging het erg goed en voelde ik bijna geen pijn. Vol goede moed gingen we dus naar het centrum hier om de vrijmarkt en andere activiteiten te bekijken. Helaas ging het na 1 uurtje helemaal niet en had ik weer erg veel pijn, dus toen zijn we maar naar huis gegaan. Pff dat een uurtje lopen zoveel invloed heeft. Ik moest het rustig aan doen, maar dacht dat wandelen geen kwaad kon. Ik was zo moe dat ik eventjes bed ben gaan liggen om 13.00 uur. Dat eventjes is 3 uur geworden, want ik werd pas om 16.00 uur wakker. Ook toen ging het beter met de pijn. Maar sinds het avondeten heb ik weer zoveel pijn, terwijl ik niks bijzonders gedaan heb.

Bedacht me vandaag ook dat ik over 2 weken met mijn man naar de Zwaluwhoeve zou gaan om even een dagje te relaxen. Dat had mijn man geboekt met massage etc, omdat hij vond dat ik dat wel verdient had na alles wat er de afgelopen tijd gebeurd is. Hij houd niet zo van sauna, maar had er toch ook veel zin in. Helaas kan die nu ook niet doorgaan. Daar baal ik ook echt heel erg van. Maar goed het is niet anders.

Groetjes,
Sandra

@ Sandra ik heb geen verstand van curretages maar is die pijn normaal?? Anders zou ik even bellen. En mag je geen pcm??? Dat mocht ik ook na mijn keizersnee. Elke 6 uur 2 (1000mg in totaal dus).

En kun je dat dagje niet verzetten?? Ik weet niet of ze daar moeilijk over doen. Snap de jullie graag hadden gewild, maar nu kan inderdaad niet.

Sterkte meid.

Groetjes,

Michèle