tenzij je hem inhuurt voor boodschappen
ja rijco heeft een project gedaan in zuidfrankrijk
survival hyking enzo
Capuchon
Nee doet ie niet hoor, moeten we zelf doen
Oh ja dat scheelt wel, hoewel mijn stiefvader vaak in Noorwegen zat maar echt geen Noors spreekt
Groetjes,
Michèle

haha, ja dat kan natuurlijk ook.
ik kon heel goed engels praten toen ik heel klein was. we gingen naar amerika op vakantie toen en ik sprak echt met mensen dat mn ouders dachten van: waar heeft ze dat geleerd???
en nu is er nog wel wat van over maar niet veel meer, raar he dat je sommige dingen gewoon vergeet
Oh nee engels spreek ik vloeiend en dan echt dat noord engels dat platte zeg maar. Ha ha ha heel leuk met rood haar en een lichte huid. Denken ze dat je daar vandaan komt
Mijn duits is redelijk en mijn Frans echt bagger zeg maar.
Groetjes,
Michèle

ja ik kan echt wel goed engels, vooral lezen en schrijven, spreken ook wel maar het met mensen communiceren is een stukje achteruit gegaan.
frans is hier helemaal noppes, en duits gaat wel.
mijn nichtje kreeg in de 1ste klas al latijn en spaans, nu heeft ze ook italiaans en grieks erbij, echt niet normaal hoe slim zij is. zij had vwo+
Ja inmiddels wel, maar in het begin was het echt puzzelen. Eerst dachten ze dat ie depressief was dus antideprressieva, maar dat was ie niet dus verkeerde medicatie. Eer dat uit je systeem is. Toen kreeg tie een psygose dus eerst dachten ze psygotisch schizofreen dus antipsygotica en nu dan dus eindelijk de juiste diagnose en medicijnen en een normaal leven. Nu alleen dat pubergedrag nog
Groetjes,
Michèle

Nee volgens mij gaat het wel goed me hem, aan de andere kant hij is niet op Mervin’s verjaardag geweest en dan ga ik wel eens twijfelen, zou hij het vergeten zijn of is er iets anders, maar ik ben hem nu niet meteen want dan heeft ie misschien het idee dat we hem controleren en dat kan ook weer averechts werken.
Groetjes,
Michèle

Trouwens Michele, nog even over dat meldingsplichtverhaal; waren ze nog op de verjaardag van Mervin? En weet je al wat je gaat doen?
Groetjes!
Ja ze waren en en afgezien dat Lars het op zit moment niet zo op zijn vader heeft zag alles er normaal uit. Hij wil op dit moment niet bij zijn vader zitten en zo. Ik weet niet echt wat ik daar van moet denken, maar het zag er uit dat ie gewoon eenkennig was. Wel loopt ie inmiddels als een kieviet alleen zijn spraak blijft uit. Ze zegt wel een paar brabbels die als woorden geinterpreteerd kunnen worden, maar meer niet. Maar ook dat is weer lastig. Hij leek ook helderder dan normaal. Alleen had ik weer bijna ruzie met zijn moeder want ze snapte niet dat ik niet wilde dat hij in Morgan haar wippertje zat. Ze sliep toch. Het feit dat hij ten 1e 16 maanden oud is en groter en zwaarder dan normaal snapte ze niet. Plus het is Morgan haar stoel. Hem kan ik op de bank zetten haar niet. Dus ik denk dat ik het maar even laat Mriek. Ik kan helemaal niks hard maken nu. Het zag er eigenlijk normaal uit nu. Dus tja wat moet je dan he.
Groetjes,
Michèle

nee je hebt ook gelijk, en ik snap dat je je ergens toch wel verplicht voelt om voor het kleintje op te komen, hij kan er immers niks aandoen.
maar je kunt nu idd niks hard maken denk ik, al vind ik het erg raar dat hij nog niet praat op die leeftijd:S
op hoop van zege dan dat ze er goed voor zorgen
Ja ik hoop het ook. Mijn schoonmoeder weet wel dat ik ze aan wilde geven dus ik denk dat zij er extra op let nu want we hebben wel (helaas) moeten constateren dat Mervin zijn broer nog steeds voor hem gaat. Dat merken we in kleine dingen en ze zal natuurlijk alles doen om te beletten dat ik haar oogappel schaad.
Groetjes,
Michèle

Oké, ik snap ook dat je het nu even laat. Gewoon verder je ogen openhouden en meer kan je niet doen. En tja, ik ken meer kindjes die nog niet praten op die leeftijd. Dat betekent niet per se iets…wat ik zeg: gewoon goed blijven opletten en dan kan je altijd nog aan de bel trekken.
Groetjes!
Ja in zoverre als ik de kans krijg hou ik het ook zeker in de gaten, maar helaas we zien ze niet zo vaak. Aan de andere kant misschien maar goed ook want ik denk dat ik er te veel mee bezig zou zijn dan.
Groetjes,
Michèle

Ja die is er wel, maar helaas kan en wil zij niet de fouten van mijn zwager zien. Het is best een leuk mens (oke ik kan haar soms ook wurgen) maar helaas is haar middelste zoon favo en dat zal hij altijd blijven. Ze heeft drie knullen, maar Mervin heeft ze al heel jong geleerd dat hij de man in huis was toen zijn pa weg was dus hij moest ineens volwassen worden en hij is een beetje het zwarte schaap altijd geweest. En de jongste woont nog thuis. Maar de middelste, echt met alles moet op zijn tere zieltje gelet worden. Ze weet heus wel dat ie het fout doet en dat geeft ze ook wel toe, maar als het puntje bij paaltje komt ontkent ze alles en heeft ze niks dan lof over hem. En dat terwijl ze haar ook alleen maar misbruiken. Maar ze is heel bang dat ze Lars niet meer zien mag dus ze gaat door het stof voor ze en daar maken ze beide grof gebruik van. Laatst belde hij dat ze met speod moest komen om op Lars te passen. Dus ze denkt dat er iets is met haar ouders of zo. Nee zeg ze wilde uit eten dus oma moest maar stan te pe op komen draven. En dan zegt ze tegen ons dat ze dat nooit meer doet maar de volgende keer rent ze weer net zo hard want ze wil hem niet kwetsen. We merken helaas ook er onderscheid gemaakt wordt tussen Lars en Morgan, maar ja daar zeggen we maar niks van. Straks wil ze ook nog 3 dagen per week bij mij zitten en ik moet je eerlijk zeggen vind het prima als ze komt, maar 3 keer per maand is meer dan genoeg.
Groetjes,
Michèle