Capuchon

Joey heeft een heleboel joggingpakjes gekregen waar een capuchon aan zit… Maar dit kan toch niet fijn zijn voor een baby de bijna de hele dag op de rug ligt?
Trekken jullie je kindje wel eens zoiets aan?

Groetjes Anouk

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hier ook een paar cadeau gekregen en vind het inderdaad ondingen…hij draagt ze dan ook bijna nooit…

Groetjes!

Hoi

Nee inderdaad het is niet handig, ik heb ze dan ook niet veel aan gedaan.

Als ze kunne lopen en of zitten is het makkelijker en staat het vaak ook nog leuker.

Groetjes Spruit

Wij hadden ook een aantal pakjes met capuchon toen hij zo klein was en die deden we gewoon aan. Je moet alleen even opletten dat je de capuchon opzij legt in het bedje, maar dan hebben ze er geen last van. Zeker zo lang ze nog met hun hoofd opzij liggen

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hier ook regelmatig jogginpakjes en sweats met capuchons hoor. Inderdaad even kijken met slapen. Meestal zetten wij hem op als ze slaapt (zijn wijde capuchons) En met zitten en zo geen probleem ook.

Groetjes,

Michèle

hey hier ook haha ook truitjes met capuchon, rico vind het ook niet echt fijn een capuchon of mutsje als we naar buiten gaan b.v.
en idd wat michele zegt opdoen als ie gaat slapen want anders zit het zo te wringen.
soms zit alles zonder capuchon al in de was, dan moeten we wel

trouwens, wassen jullie baby was ook apart?
wij wel in ieder geval maar soms zit er wel is een broekje of truitje bij onze was, als ik even niet had opgelet.
gebruik zelf ook vrij weinig wasverzachter dus opzich kon het ook geen kwaad, maar toch
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 22 Feb 2009 16:09:07

Morgan heeft een eigen wasmand op haar kamer. Dus daar gaat alles in van haar. Er kan dus eigenlijk niks in de was komen. Heel soms zoals met die spuitluiers wil ik wel eens een mengwas draaien. Maar ik gebruik dan altijd robijn (haar wasmiddel) en geen wasverzachter. Oh ja en bij haar was altijd color catchers want ik ga die was niet lopen splitsen in licht en donker.

Groetjes,

Michèle

rico ook een baby wasmandje en idd van de spuitluiers komen ook hier de kleren wel is bij ons toevallig haha

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nee hoor, gewoon bij elkaar in. Waarom zou het uberhaupt apart moeten dan?

Groetjes!

Joey heeft ook een eigen wasmand op zijn kamer, ik was zijn spullen ook appart. Hoewel de donkere kleren niet, want daar heeft hij niet zo veel van, die gaan bij onze spijkerbroeken in.
Die colourcatchers heb ik ook een keer voor hem gebruikt… Maar ik vond het geen succes, al zijn witte rompertjes en een paar shirtjes waren lichtblauw geworden door een blauw overhemdje… Werken ze bij jou wel dan Michèle?
Ik gebruik voor de babywas trouwens hetzelfde wasmiddel als voor ons, en ook gewoon wasverzachter. In de droger gaat nog een robijndoekje, en dan ruikt het zooo heerlijk Hij heeft ook nooit huiduitslag gehad ofzo… Kan het kwaad dan die wasverzachter?
Doen jullie de hydrofiel luiers in de droger? Ik hang ze nu altijd op, want ik heb het idee dat ze minder vocht opnemen als ze in de droger zijn geweest…

En nog even over die capuchon, als ik de capuchon op doe als hij slaapt, en hij kijkt met zijn hoofd een kant op, dan draait de capuchon niet mee en ademt hij dus in de stof, is dat niet te benauwd?

nou omdat de meeste mensen wasverzachter gebruiken en veel tere babyhuidjes kunnen daar niet tegen

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Bij mij werken ze wel die doekjes Anouk. Ik leg ze onderin en dan de was erop en ik heb nog nooit iets verkleurd gehad en ze heeft van zwart tot wit en alle kleuren ertussen zelfs rood en fel roze. En de handoeken gaan ook in de droger, maar ik gebruik geen wasverzachter voor haar en wasverzachter maakt dat handoeken minder op kunnen nemen. En alles in robijn, dan blijft al dat tere goed mooi

Groetjes,

Michèle

Oké. Wij gebruiken geen wasverzachter, dus kan het dus mooi bij elkaar in. Scheelt weer!

Groetjes!

Ha ha ha ja dan scheelt het inderdaad weer. Enne ik moet zeggen over het algemeen gaat Morgan haar goed ook niet in de droger maar op een rek. Dat kleine spul is zo droog. En als ik haar slaapzak was dan krijgt ze haar reserve aan tot ie droog is. Alleen nu was ik door alles heen door een paar te volle luiers en onfatsoenlijk eten dus dan maar even alles in de droger.

Groetjes,

Michèle

In de winter gaat alles hier in de droger (mits het ‘mag’ natuurlijk). En in de zomer lekker buiten in de wind en zonnetje. Kan niet wachten tot het lente is!

Groetjes!

Ik reageer niet snel met een waarschuwing, maar nu wel. je mag babies nooooit met iets op hun hoofd in bed leggen. Echt niet doen. Ze kunnen hun warmte niet kwijt en dat doen ze dus via hun hoofd. Les 1 in het babyveiligheidsboek! Ga je zelf in bed liggen met een pet op? Nee toch? Gewoon even het jackje uitdoen, wel zo veilig. Ik vvin capuchons leuk, maar koop ze niet omdat ik het ook gevaarlijk vindt straks als Julia gaat kruipen. Ik wil niet dat ze ergens aan blijft hangen. Ik vind het niks en koop ze daarom nooit…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Rainbow deze zitten heel los dus ze ligt erin met haar hoofd, ze heeft ze niet echt op. Anders zou ze hem straks kunnen trekken of iets en stikken. Dus geen zorgen. Morgan slaapt nu ook met blote voetjes dus de warmte gaat alle kanten op nu

Groetjes,

Michèle

OKAY DAN! Julia ligt nu ook met blote voetjes en zij kan dus ook lekker warmte stomen. ze heeft de laatste twee slaapjes geslapen in een slaapzakje en ze sliep heel goed. Nu alleen nog niet klaarwakker zijn om half 4 en dan is mama tevreden! Oh ja, ze eet de groente ook best goed gelukkig. En ze laat de dekens steeds beter liggen. Ze doet het allemaal prima, Alleen de nachtvoeding mag er wat mij betreft nog wel af…maar geduld hebben he!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha wees maar blij dat ze het rustig aan doet. Morgan is weer aan het bunkeren geslagen. Hele bananen of peren. Kiwi vind ze vies. Hele 4 maanden potjes groente en het liefst meer, maar moet ze nog even wachten. En dan nog haar 4 flessen waarvan de laatste pap. Ja het schranzen is weer aan de gang… zucht

Groetjes,

Michèle

Ik heb ruben het eerste jaar eigenlijk nooit een trui of vest met een Capuchon aan gedaan.
gewoon omdat het me heel erg ongemakelijk leek liggen,
zodra hij begon te kruipen/ lopen kreeg hij ze wel aan.
want staat toch best wel stoer zo’n Capuchon

Groetjes Marianne mama van Ruben