Capuchon

Laat Julia maar komen! Ik heb net 6 potjes fruit gekocht en 4 potjes groente! We gaan dadelijk de bruine bonen proberen…Hmmm, op het kdv zeiden ze dat ze vandaag veel scheetjes liet. Ze heeft sperciebonen op. En nu komen de bruine bonen dus, prrrrrt! Misschien gaat ze nu ook wel weer bunkeren, maar we hebben genoeg in huis!

Groetjes Rainbow, trotse mama

ooh gaaf, net pas begonnen met hapjes?
leuk rico krijgt eigelijk wortel met aardappel vanavond maar hij ligt net pas in bed dus ik weet niet of hij wel wakker gaat worden om 6 uur omdat we eerst na de voeding van 3 uur naar de winkel waren geweest, waarvan de helft dicht was wegens carnaval * zucht*. en daarna is hij met papa in bad gegaan en heeft ie alles flink onder zitten spetteren
mama kan dadelijk dus dweilen. waarom doen papa’s altijd zo wild? en als ikd an zeg: ja hallo wie kan dat opdoen? “ja jij??” :S maar goed rico mag dus wel spetteren mar als papa meedoet ligt de hele vloer onder. en ho maar dat hij het zelf droogmaakt

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090220/aQNa.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/zrpfp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 23 Feb 2009 17:07:35

Oh hier zijn de bruine bonen met appel een groot succes Rainbow.

Enne ik ken het Morgan gaat ook altijd spetteren. Die had vanavond een bon bebe potje op, die gaan er ook in als zoete koek hoor

Groetjes,

Michèle

Hier wordt ook alle was bij elkaar gewassen… sorteer het alleen op kleur / donker / wit. Verder hup alles bij elkaar… en ook wasverzachter erbij! dit deed kraamverzorgster ook vanaf het begin en … nooit problemen mee gehad… die halve wasjes die je anders krijg…

[img]http://lilypie.com/pic/090127/Hnj4.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/AbaBp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

ja robijn wasverzachter durf ik rustig te gebruiken bij baby was maar verder niet want had laatst n x perongeluk wasverzachter gebruikt andere dan robijn en zn nek stond vol bultjes, echt zielig, maar ja konden ook warmtebultjes zijn maar vond het wel toevallig.

bruine bonen met appel hier ook groot succes, maar 1 minpunt, hij gaat er van overgeven:S
bonbebe hier ook succes! vooral appel banaan

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha je moet ook wel eens wat anders geven dan bonen he Inge

Enne morgan krijgt eigenlijk alleen nog maar verse fruitjes.

Groetjes,

Michèle

hhaha, hij heeft het nog maar 1x gehadk, ofja 2x uit 1 potje.
zijn nog andere dingen aan het uit proberen en zoiezo eet hij maar een half potje dus doe ik er 2 dagen mee.
vers fruit? lekker rico krijgt nog wel gewoon potjes, moet nog even bekijken hoe ik het aan pak, alles zelf maken, daar komt het binnen korte tijd toch wel op neer

Ach ik kreeg een tip hier over een staafmixer. 1 woord IDEAAL…

Groetjes,

Michèle

ja wij hebben een keukenmachine, dus dat komt allemaal wel, maar zit een beetje te klooie elke x met de verhouding ed

Ja ik heb ook een keukenmachine, maar echt niet zo babysmooth als met een staafmixer. En ik kijk ongeveer een beetje naar wat en hoeveel groente ik heb en dan neem ik 1 aardappel en die pas in de groote aan zeg maar. Heb ik 1 bloemkoolroosje dan 1 kleine aardappel heb ik een grotere dan ook een grotere aardappel en dan alles goed doorkoken, niet beetgaar en dan pureren maar.

Groetjes,

Michèle

heb laatst wel aardappel gebruikt voor door zn potje te doen werkt echt prima met deze keukenmachine, wat kookvocht erdoorheen en hopla

Ha ha ha ja dan heb jij een betere machine dan ik denk ik…

Groetjes,

Michèle

en het gekke is da het best een oud ding is, van me moeder geweest vroeger, hetzelfde als de magnatron die we hebben.
vaak is oud spul nog beter dan nieuw

Dat is zeker waar Inge, wij hebben niet een eens magnetron, hoewel die wel makkelijk zou zijn voor der potjes, zeker als ze naar de 6 maanden gaat. Maar ik ga hem er echt niet voor aanschaffen. Voor je het weet eet ze met de pot mee.

Groetjes,

Michèle

ja is ook, maar wij maken eens per maand met peetoom mark altijd 40 kg eten, stampot ofzo 2 verschillende soorten, altijd makkelijk voor als je effe krap zit, maargoed dat verdelen we dus over zijn huishouden en die van ons.
en altijd makkelijk om het daarin te ontdooien en op te warmen, hoef je alleen nog maar een vleesje te bakken en hopsakee.
vlees halen we 9 van de 10 x in duitsland bij kaufland. super lekker en erg voordelig

Ha ha ha dat zou voor mij weer onverdelig zijn, maar wij gaan 1 keer per maand naar de kiloslager en dan zijn we in een keer klaar. De rest doen we per week dus dat scheelt ook altijd wel.

Groetjes,

Michèle

ja daar is het ook per kg verpakt maar je moet zelf nog lappies snijden
echt lekker
hahahaha rijco had laatst verpakte kip meegenomen, zo’n hele weet je wel, en mn ouders kwamen op een zondag middag langs en rijco had kei lang in de keuken gestaan, en de kip uiteindelijk in de oven gezet,
na 2 uur zou die gaar zijn. wij daarna dus eten, hij was TAAI niet normaal echt ons pap begint te lachen, (is slager geweest) hij zo: wat heb jij nou gedaan? dit is een soepkip!!! hahahahaha
germmm ik heb me rot gelachen was een bejaarde kip die alleen nog maar goed genoeg was voor de soep, en idd even op de verpakking gekeken bleek het er nog 1 te zijn ook hahaha, ja rijco kan geen duits, dat bleek wel

Ha ha ha ah arme Rijco. Das echt niet lief van jullie, maar wel leuk

Ach ja ik heb gelukkig wel een keukenprins die duits kan en ik ook trouwens

Groetjes,

Michèle

deze keukenprins hier kan alleen nederlands engels en frans

Ha ha ha nou ja wij spreken geen frans… ja alleen mijn stiefvader maar dat telt denk ik niet

Groetjes,

Michèle