ja tuurlijk en zo moet je ook blijven denken, je moet gewoon aan je eigeste kop denken (hoe ego ook maar daar kom je wel het verste mee in dit geval) dus aan jezelf morgan en Mervin, het kost al energie genoeg om je eigenste kleine op te voeden en je gezin te onderhouden, als je dat ook nog es voor jut en jul moet doen kom je dadelijk zelf ook nog in de problemen.
ik ken het verhaal van het zwarte schaap, ik ben het altijd geweest in de familie zovan: inge heeft problemen (gehad) dus behandelen we haar ook voor het gemak maar als een probleemgeval:S echt zo belachelijk, die mensen echt ik hoef ze niet eens meer te zien, zijn er nog maar een paar van de fam. waar ik contact mee heb.
en laatst was ik b.v. bij mn oma, en ja zij wist dus van vroeger een aantal dingen. is het van; kun je wel goed voor hem zorgen? en: je moet hem wel zo en zo een boertje laten doen ipv hoe jij het doet" echt ik zei ook van’luister oma, bemoei je hier niet mee dit is mijn kind en ik bepaal hoe ik hem vasthoudt voor een boertje doen (is immers door de ka aangeraden vanwege het spugen maar oke:S) en ga me niet behandelen als een 14 jarige, heb geen problemen meer (ja tuurlijk iedereen heeft ze wel is maar niet zoals toen)" en dan is het van" ja maar toen en toen" ja oma ik ben er klaar mee nu."
dus dan heb ik er ook al geen zin meer in. alsof ik geen goeie moeder zou zijn omdat ik toen ik jonger was problemen heb gekent. toedeloe!