Brandende vraag!

beste eva

vogens mij hangt het er van af hoever je bent ,
kunnen ze hetkindje zien vanaf je buik dan krijg je bij elke ego een foto mee.
maar moeten ze het van binnen uit doen weet ik het niet.

O nog iets wil je ego op het forum plaatsen doe het dan niet via de scheaner
maar gewoon een foto maken van je ego als je snapt wat ik bedoel.

gr de mama van leyla

veronique daniels

Bij een vaginale echo krijg je ook foto’s mee, tenminste dat was bij mijn schoonzusje wel het geval. (even leuk;; zij is 6 weken verder dan ik)

Liefs Elysa

wanneer doen ze een vaginale echo? want ik weet niet wat ik heb, een buitenbuikse echo laat maar zeggen of een vaginale, ik zal maandag de dokter even bellen, ik ga nu een weekend naar mijn vader en kleine broertje. dus ik ben ook even niet op het forum.

XXXX. waarom kan ik beter niet scannen dan? in iedergeval bedankt voor de tip

Evaa.

Hoi Eva,

Tja, als anderen zeggen dat ze het ook hebben meegemaakt ga ik wel weer tweifelen. Terwijl ik er eerst echt van overtuigt was dat je de boel in de maling aan het nemen was…
Als het allemaal echt zo is dan hoop ik voor jou dat alles verder goed mag gaan en veel succes bij alle voorbereidingen.

beste eva

bij veel licht word een ego ook zwart en ook als hij een tijdje ligt dan gebeurdt het ook .
en als je er een foto van maakt heb je hem voor altijd ,
heb ik ook gedaan
daarom maar je mag het natuurlijk zelf weten het was maar een tip.

gr de mama van leyla

veronique daniels

Ik heb mijn echo ook ingescand en er geen problemen mee gehad. De kopie heb ik uitgeprint en gelamineerd. Net echt!

Liefs Elysa

Misschien ben je wel bevrucht maar is het innestelen niet gelukt.

Heb ik ook gehad.

Maar ik lees net dat je wel zwanger bent…

Gefeliciteerd

liefs Luna

Nou ik ben weer thuis. vandaag dus me eerste echo gehad! ik ben rond de 5 weken zwanger! op de echo was wel een zwangerschapring en een vruchtje te zien maar nog geen hartje, 11sept moet ik terug komen om te kijken of er hartactiviteit is, wachten kon nog nooit zo lang duren!

ik vroeg om een foto maar die krijg ik pas mee als er wat te zien is zei mijn gyn.
ik kan jullie dus nog niet de echo-foto laten zien, helaas.
het was trouwens wel mooi om te zien op de monitor dat het er wel zit :smiley:
nu nog het hartje horen.

p.s. ik kreeg een vaginale echo, best raar is dat, maja ik doe het in belang van het kindje.

bedankt voor de felicitaties

Evaa. xx

Rond deze periode in de zwangerschap heb je geen andere keuze dan een vaginale echo. Dus heeft niks met belang van het kindje te maken.
Met een gewone uitwendige echo zou je in dit stadium nog helemaal niks zien namelijk.

Hartje horen zal 11 september ook nog niet lukken. Dat is pas vanaf ongeveer de 11-12 weken zwangerschap.

Groetekes, Sje

klopt wat sje zegt,ik heb het ook gehad buitenom zagen ze helemaal niets

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Gewijzigd door - bianca4 op 26 Aug 2008 21:20:24

okee, nog langer wachten!!
naja voor je het weet ist voorbij.
dan is het de volgende keer waarscheinlijk weer een vaginale echo?!

mag ik mischien reacties vanaf weer iedereen een buikje begon te krijgen?
ik merk wel dat ik veel vocht vasthoud! ik fitness dus was al wat afgevallen, en heb er nu in 1maand 1,5 kilo bij, de dokter zegt dat ik mag blijven fitnessen zolang ik het volhou als ik misslijk word gelijk stoppen en met mate fitnessen, (conditietraining doe ik)

maar zou he tkunnen dat ik volgende keer wel een foto mee kan krijgen?

xxx, Evaa.

Ja, volgende keer zal wel weer een vaginale echo zijn.
Zo erg is dat toch niet?

Buik krijgen is niks op de zeggen. Is bij iedereen anders.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 26 Aug 2008 21:24:03

Mij staat me bij dat ik gelijk de eerste keer al een foto kreg van de echo…

En ja, ik vond het ook heel vervelend die vaginale echo.
Het was dat ik anders me kindje niet kon zien want anders deed ik het echt niet.

nee zo erg is dat niet, maar wat het nou was, ik had vandaag niet gedacht dat het een vaginale echo zou zijn dus ik had moeilijke kleding aan, haha, strakke broek met dunne pijpen die moeilijk uitgaat dus volgende keer even wat makkelijks aantrekken , haha.
ik las op een ander forum dat ze bij ongveer 16 weken een echt buikje te zien krijgen, kan dat kloppen?

xxx, Evaa

Nogmaals: buik is niks over te zeggen! Er zijn mensen bij wie bij 16 weken nog niks te zien is en er zijn er ook die bij 8 weken hun gewone kleding al niet meer aan kunnen.

Ik kon bij de eerste zwangerschap bij 8 weken mijn broeken al niet meer dichtkrijgen en bij de tweede zwangerschap heb ik tot ongeveer 20 weken mijn eigen broeken nog gewoon kunnen dragen. Dus geen peil op te trekken. Niet over nadenken, gewoon afwachten.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 26 Aug 2008 21:29:28

En o ja, een antwoord op je andere vraag : met vier maanden begon mijn buik behoorlijk te groeien.
En zagen de mensen die mij goed kennen al goed dat ik zwanger was.
Maar inderdaad, dat is bij iedereen anders.

okee, ik ben al drie jaar aan het sparen, af en toe wat geld storten, voor ‘later’ (als ik op mezelf zou gaan wonen/samen wonen) dus daar ben ik nu heel blij mee, want als mijn vriend(20) en ik over een paar maandjes gaan samen wonen heb ik toch een lekker bedragje om ook te helpen met de inrichting!
me moeder heeft ook voor ons gespaart sinds dat we klein waren dus dat krijgen mijn broer en ik ook als we het huis uit zouden gaan, dus dat is ook mooi meegenomen!

ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen, maar er moet wel hard aan gewerkt worden.

xxx.

Dat is mooi meegenomen want geld heb je hard nodig met een kleintje op komst.

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Even over echo’s…toen ik 8 weken zwanger was kon ik het hartje wel zien kloppen, niet horen.
En ik heb mijn echo’s naar de fotowinkel gebracht, die heeft ze afgedrukt op gewoon foto papier. Zo kan er echt niets mis gaan met je echo’s. Ik heb die foto’s trouwens gestuurd naar de opa en oma’s.
Mijn buik zag je pas echt met 20 weken. Ik benhet ermee eens dat het verschilt per persoon en zwangerschap… dus hou je hier niet aan vast.

Succes!
Groetjes Evelien

Groetjessss Evelien
Moeder van Jayson (30-06-08)

ik had een buikje met 11 weken. Toen gingen mijn broeken niet meer dicht!
Maar zo zie hoe dat verschilt per persoon.
Ben benieuwd hoellang het met deze zwangerschap duurt totdat ik mijn broek niet meer dicht krijg.
HAHAHAHA

groetjes GYtha