Inderdaad erg apart maar mocht het wel wezen Van harte en ben benieuwd naar de echo
Liefs Elysa
Inderdaad erg apart maar mocht het wel wezen Van harte en ben benieuwd naar de echo
Liefs Elysa
ik zal de foto´s zeker scannen als bewijs en laat ze dan ook zeker zien, en bedankt!
xxxx.
ja miranda erg appart zo’n verhaal heb ik nog nooit gehoord!
komt ook ongeloofwaardig over.
sorry!
gr gytha
Inderdaad Gytha,
Maar goed, als ze niet de waarheid spreekt, bedonderd ze niet ons maar zichzelf.
ik zal bewijzen dat ik niet lieg, dat kan toch wel je echo foto´s scannen? ik hoop wel dat er wat op te zien valt want ik ben nog maar een paar weekjes zwanger. de eerste week van juli heb ik voor het laatst gemenstrueert.
xxx,
Eva, je hoeft mij niets te bewijzen. Als het inderdaad echt zo is kun je er beter je energie in gaan leggen in het feit dat er een kleintje komt.
Je noemt jezelf Eva 16, ben je 16 jaar ? Hoe ga je het allemaal doen denk je ?
eerst zegt de huisarts dit dan zegje jij weer dat de huisarts verkeerd heeft geken en datje nu een afsprak hebt bij een gyn ik zal je vertellen ik vind het ongeloofwaardg normaal kunje helemaal niet zo snel bij een gyn terecht
Bij een gynaecoloog kom je toch alleen maar op medische indicatie? Anders moet je toch gewoon via de verloskundige je zwangerschap laten begeleiden?
Groetekes, Sje
ja alleen met een medische indicatie kunje daar terecht en om te kijken hoever jebent en voor spoed, dit lijkt mij geen spoed
precies damens en daarom zie ik eerder dat het ongeloofwaardig over komt!
Bij gyn kun je alleen terrecht met verwijzing van huisarts of verloskundige!
Dus van dit verhaal klopt niks!
dacht dat de vakantie afgelopen was.
groetjes GYtha
precies damens en daarom zie ik eerder dat het ongeloofwaardig over komt!
Bij gyn kun je alleen terrecht met verwijzing van huisarts of verloskundige!
Dus van dit verhaal klopt niks!
dacht dat de vakantie afgelopen was.
groetjes GYtha
ik weet hoe ht zit ben heb bij beide kids bij de gyn gelopen hoor voor medische indicatie vanwege en dood geboren kindje
Hoi Eva
Aan de ene kant zou ik je graag geloven maar aan de andere kant vind ik het erg vreemd
En dat de meiden hier zo reageren op je verhaal snap ik ook erg goed
We zijn de laatste maanden genoeg voor de gek gehouden hier op het forum
Door jonge meisjes die zwanger zijn en het blijkt dan niet zo te zijn
Het is dus een beetje aan dat soort groep meiden die het verzieken
En goed als jou verhaal echt zou zijn moet je het ons dus niet kwalijk nemen voor het ongeloof dat we hebben in een verhaal zoals jij
Ik hoop dat je het een beetje snapt wat ik bedoel
En anders hoor ik het wel
ik was idd even niet thuis, ik moest gister middag eerst mijn verwijs briefje ophalen bij de dokter, voro dinsdag. en erna heeft mijn vriend mij opgehaald om bij zijn ouders te gaan eten enk was pas half tien thuis toen ben ik naar bed gegaan.
en in een eerdere reactie vertelde ik al dat ik ht snapte dat jullie mij niet geloven door al die broodje-aap verhalen.
ik hoef julli idd eigenlijk niets te bewijzen maar ik wil wel graag de foto’'s erop zetten.
xxx.
ja en bij mij was het weer anders om .
bij mij sloegen alle testen die ik deed negatief uit.
tewijl ik al een dikke maand zwanger was .
dus ieder mens zijn eigen ding en probleempjes.
sorry moest ik even kwijt hihihi.
en eva nog gefeliciteerd.
gr de mama van leyla
veronique daniels
wat fijn dat andere mensen dit ook hebben meegemaakt, ben ik niet het enige aparte geval
dinsdag heb ik mijn eerste echo, echt spannend.
even een vraagje over de eerste echo:
krijg je van die foto’s mee om moet je daarom vragen of moet je vanaf de monitor een foto maken? dan neem ik mijn camera namelijk even mee.
XXXx Eva.